خانه / عکس هنرمندان / تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از جشن تولد خود در کنار خواهرش سارا و دوستانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در محله پونک تهران است و مدرک تحصیلی او لیسانس پرستاری میباشد.

تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در 32 سالگی

جشن تولد ۳۲ سالگی نرگس محمدی در کنار خواهرش سارا محمدی و دوستانش

بیوگرافی سارا محمدی بیوگرفی نرگس محمدی تولد نرگس محمدی و خواهرش نرگس محمدی تصاویر هنرمندان

عکسهای جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

مصاحبه نرگس محمدی در برنامه دورهمی

نرگس محمدی که در برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری شرکت کرد صحبت های جالبی را بیان نمود.

محمدی درباره نحوه بازیگر شدنش گفت: «مادرم اجازه نمیداد وارد فضای بازیگری شوم،‌ مگر به شرط اینکه بتوانم به دانشگاه بروم که موفق شدم در رشته پرستاری قبول بشوم و بعد به کلاس بازیگری رفتم و علاقه ای که به بازیگری داشتم خیلی بیشتر از پرستاری بود»

مهران مدیری از او پرسید که در این مدتی که در هنر بوده اید چقدر کار خودت را قبول داری؟

محمدی جواب داد: «در بازیگری به خودم از ۱۰۰، نمره ۱۰۰ خواهم داد چون من نقشم را خوب بازی میکنم و  اگر در فیلمی که خیلی خوب باشد بازی نکرده‌ام مقصر من نیستم.»

محمدی ادامه داد: «به خاطر سریال ستایش نتوانستم به مدت چهار سال در فیلمی دیگر حضور پیدا کنم و همش درگیر این سریال بودم که در بین مردم محبوب بود» البته پشت سر هم کار می‌کنم، اما فکر می‌کنم اگر وقفه می‌دادم شاید بهتر بود.»

محمدی در جواب سوال مهران مدیری که آیا گریم او در سریال ستایش ۲ در نقش پیرزن ۵۰ ساله آیا موفق بوده؟ و خودش مقاومتی در مقابل این گریم نشان نداده است؟ گفت: «اصلا بحث مخالفت و مقاومت من نبود. گریمور و کارگردان تمام تلاش شان را کردند که من را پیر کنند اما نمیتوان که در کار خدا دخالت کرد و من ۲۸ ساله را نمی‌شد ۵۰ ساله نشان داد.

مخصوصآ در یک سریالی که در تلویزیون و با قوانین خاص باید پخش میشد.

اگر فیلم سینمایی بود ممکن بود موهایم را سفید کنند و نشان بدهند، اما در سریال ناچار بودند که با سایه روی صورتم کار کنند و نتیجه کار با سایه هم همین از آب درآمد.»

محمدی با بیان اینکه بسیاری از بازیگران سعی میکنند تظاهر کنند که به جز بازیگری حرفه و شغل دیگری هم دارند تاکید کرد: «من هیچ تمایلی به این ندارم که بگویم هنر دیگری غیر از بازیگری دارم. اصلا واقعیت اینه که من در کار موسیقی و نوازندگی خنگ هستم و هر کاری می‌کنم نمی‌شود. کلاس سنتور رفتم و آخرش آهنگ تولد یاد گرفتم و برای گیتار سه چهار ماه استاد به خانه ما آمد، اما الان هیچ چیزی از نواختن گیتار یادم نیست.»

او همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا در سن ۳۲ سالگی ازدواج نکرده است، چنین پاسخ داد: « تا سن ۲۴ و ۲۵ سالگی خواستگار داشتم، از ۲۵ سالگی به بعد دیگر کسی به خاستگاریم نیامد و از زمانی که وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر خواستگار نداشتم. فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.»

محمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به گفت‌و‌گویی که حدود ۲۰ سال قبل با مدیری داشته، گفت: «آقای مدیری حدود سیزده چهارده سالم بود که سریال شما در تلویزیون پخش می‌شد، خیلی به مادرم اصرار می‌کردم که امکان صحبت من را با شما فراهم کند، مادرم در تلویزیون کار می‌کرد و شماره شما را از روابط عمومی گرفت.»

او گفت: «مادرم شماره را گرفت و من با شما صحبت کردم و شما گفتید تا یکی دو هفته بعد اجازه می‌دهید من از نزدیک به پشت صحنه کارتان بیایم که حدود ۲۰ سال از آن قول گذشته است.»

مدیری در پایان سخنان محمدی، با تحسین صداقت او گفت: «خانم محمدی صادقانه و بی‌شیله پیله حرف زد و این خیلی خوب است.»

عکسهای جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی

 

تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی تصاویر جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از جشن تولد خود در کنار خواهرش سارا و دوستانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در محله پونک تهران است و مدرک تحصیلی او لیسانس پرستاری میباشد. جشن تولد ۳۲ سالگی نرگس محمدی در کنار خواهرش سارا محمدی و دوستانش عکسهای جشن تولد نرگس محمدی در ۳۲ سالگی مصاحبه نرگس محمدی در برنامه دورهمی نرگس محمدی که در برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری شرکت کرد صحبت های جالبی را…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*