خانه / عکس هنرمندان / عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری

عکس های سارا صوفیانی و همسرش

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری

عکس سارا صوفیانی

عکس های سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری در کنار شوهرش امیرحسی شریفی که بازیگر و تهیه کننده سینما است و از وی ۲۸ سال بزرگتر است، مشاهده می کنید.

سارا صوفیانی بازیگر روزهای بی قراری و همسرش

سارا صوفیانی بازیگر زن ایرانی منولد ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۴ در شهر مشهید می باشد و هم اکنون ۳۱ سال سن دارد.

تحصیلات :وی دارای دکترای تاریخ اسلام است و فارغ التحصیل این رشته شده است.

نحوه شروع بازیگری

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

وی با سریال روزهای بیقراری توانست به خوبی شناخته شود. او در این سریال نقش سار را ایفا می نماید که یکی از کاراکترهای اصلی داستان می باشد.

ازدواج و همسرش

سارا سوفیانی در سال ۸۹ با امیرحسین شریفی ازدواج کرده است و متاهل است.امیرحسین شریفی (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۳۶ – خاتون آباد، اصفهان) بازیگر و تهیه کننده سینما اهل ایران است.

تصاویر سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی و همسرش

زندگی سارا صوفیانی و همسرش با ۲۸ سال اختلاف سن

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش با ۲۸ سال اختلاف سن

تاپ ناز

عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری عکسهای سارا صوفیانی و همسرش بازیگر روزهای بی قراری عکس های سارا صوفیانی و همسرش عکس سارا صوفیانی عکس های سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری در کنار شوهرش امیرحسی شریفی که بازیگر و تهیه کننده سینما است و از وی ۲۸ سال بزرگتر است، مشاهده می کنید. سارا صوفیانی بازیگر روزهای بی قراری و همسرش سارا صوفیانی بازیگر زن ایرانی منولد ۲۶ فروردین سال ۱۳۶۴ در شهر مشهید می باشد و هم اکنون ۳۱ سال سن دارد. تحصیلات :وی دارای دکترای تاریخ اسلام است و فارغ التحصیل این رشته…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*