خانه / اخبار / زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان

سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور قرار است از هفته سوم فروردین ماه ۹۷ از شبکه ۲ سیما در ۳۵ قسمت پخش خواهد گردید . تولید این

سریال حدود یک سال است که آغاز شده است و اکثر فیلمبرداری آن در شمال کشور انجام شده است و این مجموعه نام قبلی اش مرد بود که تغییر نام داد . در ادامه به معرفی این سریال , داستان و بازیگران مجموعه می پردازیم.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که معنی کوبار چیست که اسم این مجموعه است : کوبار به معنی کوه بلند می باشد .

لوکیشن ها و محل فیلمبرداری سریال در ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران بوده است.

خلاصه داستان سریال کوبار

قصه معلم جوانی ( با بازی ارمیا قاسمی ) است که به روستا عزیمت می‌کند و در آنجا با عشق و علاقه به کودکان روستا، راه و رسم زندگی را آموزش می دهد و در این مسیر اتفاقات مختلفی را از سر می گذراند.
این معلم جوان به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دورافتاده کوهستانی روزگار بگذراند. دوستی او با پزشکی که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند، داستان قصه کوبار را شکل می‌دهد.

اسامی بازیگران سریال کوبار

پژمان بازغی / ارمیا قاسمی در نقش معلم جوان / مهران غفوریان / پیام دهکردی / مهران رجبی / رحیم نوروزی / مهرداد فلاحتگر / سیروس گرجستانی / ترلان پروانه / نگین معتضدی / امیر نوری / مجید پتکی / مینا نوروزی / کریم قربانی / نسرین بابایی .

مهدی بوستان پرور / مهشید مرندی کهن / امیر سهیلی / سیاوش گرجستانی / رسول حق دوست / جابر وثوق / فریده دریامج / آزیتا ترکاشوند / مهرانه به نهاد / بهمن صادق حسنی / مسعود بدر طالعی / سید رسول برسان / ساقی زینتی و مهدی بوستان پرور .

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال کوبار در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عدم نام خود در لیست عوامل این سریال گفت: از همان ابتدا من نیز تهیه کننده کار بودم، اما به دلیل اینکه سریال «محکومین» را به طور همزمان در دست تهیه داشتم، فرصت کمتری در اختیارم بود و خودم پیشنهاد دادم که تهیه کننده دیگری به کار اضافه شود تا کار لطمه نخورد.

وی ادامه داد: نام این سریال سه بار عوض شده است، مرد، آسمان آبی و الان هم کوبار. گویا آسمان آبی با سریال دیگری که برای شبکه یک بوده تداخل داشته که گفتند این نام را تغییر دهیم. کوبار به معنای باران کوهی است.

 

سریال کوبار | بازیگران خلاصه داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان زمان پخش سریال کوبار | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور قرار است از هفته سوم فروردین ماه ۹۷ از شبکه ۲ سیما در ۳۵ قسمت پخش خواهد گردید . تولید این سریال حدود یک سال است که آغاز شده است و اکثر فیلمبرداری آن در شمال کشور انجام شده است و این مجموعه نام قبلی اش مرد بود که تغییر نام داد . در ادامه به معرفی این سریال…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.88 ( 2 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*