خانه / اخبار / تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان

تعرض جنسی به زنان در ماشین | زمانی‌که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد. ناگهان راننده خودرو را متوقف کرد و به‌سرعت به عقب ماشین آمد، به من حمله‌ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت. او به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزارواذیت قرار داد.

تحقیقات ویژه از مردی که تحت‌عنوان مسافرکش زنان را می‌ربود و آنان را مورد آزار قرار می‌داد، جزئیات تازه‌ای از جرائم او را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار ما، زنی جوان روز ١١ آذر با مراجعه به کلانتری گلبرگ، به مأموران اعلام کرد که به‌دست راننده یک دستگاه خودروی پراید ١۴١ نقره‌ای ربوده شده و در‌حالی‌که این شخص پس از سرقت کیفش قصد آزارواذیت او را داشت، در یک لحظه موفق به فرار شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزارواذیت و ایراد ضرب‌وجرح عمدی» به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ٢٧، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١۴:٣٠ روز حادثه از خیابان جشنواره به مقصد سیدخندان سوار یک دستگاه خودروی پراید ١۴١ نقره‌ای‌رنگ شدم. راننده فردی لاغراندام، حدودا ۴٠ تا ۴۵ ساله با ته‌ریش بود و معتاد به نظر می‌رسید. در بین راه، در اتوبان شهید باقری از مسیری رفت که  بسته بود.
او گفت اینجا بسته است و باید از مسیر دیگری برویم. چون به مسیرهای شهری آگاهی کامل ندارم، ابتدا باور کردم اما در ادامه به او اعتراض کردم و تذکر دادم که از مسیر اصلی برود. ناگهان راننده از مسیر خارج شد و به مسیر فرعی در محدوده شهرک امید رفت. من که ترسیده بودم، اصرار کردم ماشین را متوقف کند یا به مسیر اصلی بازگردد اما راننده بی‌توجه به صحبت‌های من، سرعت ماشینش را زیاد کرد».
شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «قصد پریدن از ماشین را داشتم که راننده دستم را محکم گرفت و کشید و شروع به ضرب‌وشتم عمدی من کرد. مرا بین فاصله دو صندلی جلو انداخت و شروع به تهدید و فحاشی‌ کرد. گلوی مرا به‌شدت فشار می‌داد و ضربات محکمی به سروصورتم می‌زد. قصد آزارواذیت مرا داشت که با او درگیر شدم و با تلاش زیاد و ضربات پا توانستم در ماشین را باز و خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کنم».
کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی خودروی پراید ١۴١ نقره‌ای شدند و با بررسی ارکان هویتی خودرو اطلاع پیدا کردند این خودرو همان روز حادثه در منطقه شهرری سرقت شده است.
مأموران گشت آشکار پلیس آگاهی ساعت ١:٣٠ بامداد روز ١٧ آذر، حین گشت‌زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید که به‌صورت مشکوک در کوچه‌ای خلوت و تاریک پارک بود، ظنین شدند و با بررسی به‌عمل‌آمده اطلاع پیدا کردند که خودرو سابقه سرقت دارد و دستور دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.
راننده خودروی پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی پراید را روشن کرد تا از محل فرار کند. در زمان تعقیب‌و‌گریز، مأموران گشت متوجه حضور زنی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است. نهایتا خودروی پراید از مسیر اصلی منحرف شد و با جدول کنار خیابان برخورد کرد و راننده آن دستگیر شد.
با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا. ج (۴٢ ساله) و در بررسی سوابق او مشخص شد از مجرمان سابقه‌داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرائم مختلف مرتبط با آزارواذیت جنسی، آتش‌سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و درحال‌حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار دارد.
زن جوانی که در زمان دستگیری متهم داخل پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ٢٢:٠٠ روز حادثه درحالی‌که هوا بارانی بود، از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید شدم. زمانی‌که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد. ناگهان راننده خودرو را متوقف کرد و به‌سرعت به عقب ماشین آمد، به من حمله‌ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت. او به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزارواذیت قرار داد.
در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ‌گردان ماشین پلیس شد که بلافاصله ماشین را روشن و شروع به حرکت کرد. نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی و در‌حالی‌که ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود، با این شخص درگیر و موفق شدم خودرو را از مسیر اصلی‌اش خارج کنم و در ادامه مأموران نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند».
با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرائم مرتبط با آزارواذیت جنسی، شناسایی دو شاکی و به‌منظور بررسی پرونده‌های مشابه و شناسایی دیگر شکات احتمالی، هماهنگی‌های لازم انجام شد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی و بررسی پرونده‌های مشابه، کارآگاهان موفق به شناسایی دو زن دیگری شدند که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد آزارواذیت قرار گرفته بودند؛ این زنان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس و مواجهه حضوری با متهم پرونده، او را شناسایی کردند.
یکی از شکات جدید که به‌شدت از ناحیه سروصورت دچار جراحت و شکستگی شده بود و به مدت یک ماه نیز تحت اقدامات درمانی قرار داشت، پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «روز دهم شهریور از مقابل ترمینال جنوب به مقصد شهرستان سوار یک دستگاه خودروی سواری ۴٠۵ یا آردی مشکی‌رنگ شدم؛ پس از سوارشدن، راننده حرکت کرد و مدعی شد که در میدان کشتارگاه مسافر خواهد زد، اما کسی را سوار نکرد. راننده به سمت قم در حرکت بود که ناگهان تغییر مسیر داد. زمانی که به او اعتراض کردم، به سمت من حمله‌ور شد و مرا به‌شدت مورد ضرب‌وشتم  قرار داد.
راننده به سمت جاده‌ای خاکی در حاشیه اتوبان حرکت کرد و آنجا بود که با تهدید و ضرب و شتم، مرا مورد آزارواذیت قرار داد. ضرباتی که به سرم وارد شد به‌حدی محکم بود که دیگر قادر به مقاومت نبودم و بیهوش شدم. زمانی‌که به هوش آمدم، هوا تاریک شده بود و من در بیابان رها شده بودم. گویا راننده تصور کرده بود که من مرده‌ام و به‌همین علت مرا رها کرده بود».
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و همچنین سوابق متهم در ارتکاب جرائم مشابه و به‌منظور شناسایی دیگر شکات احتمالی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس پرونده صادر شده و از شکات احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند».

 

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + زنی که مرد متجاوز را رسوا کرد

افتاب

تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان تجاوز جنسی به زنان در ماشین + رسوایی مرد متجاوز توسط زن جوان تعرض جنسی به زنان در ماشین | زمانی‌که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد. ناگهان راننده خودرو را متوقف کرد و به‌سرعت به عقب ماشین آمد، به من حمله‌ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت. او به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*