خانه / اخبار / رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش

چند وقتی بود که به روابط همسرم ظنین شده بودم تا اینکه یک روز درجریان درگیری با باجناقم او ادعا کرد که زنم با مردهای غریبه رابطه دارد. ابتدا فکر کردم به خاطر خصومت چنین اتهامی را به همسرم می‌زند. اما پس از بررسی‌های مخفیانه در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد.

زن جوان شوهردار که به اتهام رابطه نامشروع دستگیر شده بود هنگام محاکمه در دادگاه کیفری تهران منکر رابطه شیطانی با مردان غریبه شد، اما همان زمان دختر خردسالش قدم درمحکمه گذاشت و شهادت داد که شاهد رابطه شیطانی مادرش بوده است.
۲۵ بهمن پارسال، شوهر این زن با مراجعه به پلیس، علیه همسر خیانتکارش به خاطر داشتن رابطه نامشروع شکایت کرده بود. او به افسر پرونده گفت: «چند وقتی بود که به روابط همسرم ظنین شده بودم تا اینکه یک روز درجریان درگیری با باجناقم او ادعا کرد که زنم با مردهای غریبه رابطه دارد. ابتدا فکر کردم به خاطر خصومت چنین اتهامی را به همسرم می‌زند. اما پس ازبررسی‌های مخفیانه در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد.»
با طرح این شکایت، زن ۲۴ساله دستگیر شد و کارآگاهان پس از بررسی تلفن همراه این زن دریافتند که او در نبود همسرش، مردهای غریبه‌ را به خانه دعوت می‌کرده است. سرانجام زن جوان که دستگیرشده بود از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد تا دردادگاهی به ریاست قاضی اصغرعبداللهی محاکمه شود.
زمانی که قضات درجلسه محاکمه از این زن درباره رابطه شیطانی‌اش پرسیدند او اتهامش را نپذیرفت و ادعا کرد که همسرش علیه او دسیسه کرده است. اما ناگهان دختر هشت ساله‌شان وارد دادگاه شد و علیه مادرش شهادت داد و گفت: «مادرم با مردها و حتی با شوهرخاله‌ام ملاقات می‌کرد.
وقتی هم مردان غریبه می‌آمدند مرا در اتاقم زندانی می‌کرد و می‌گفت اگر به پدرم چیزی بگویم مرا با قاشق داغ می‌سوزاند و تحویل بهزیستی می‌دهد. »پس از اظهارات تکان دهنده دختر خردسال، زن جوان پای میز محاکمه ایستاد و گفت دخترم دروغگوست و این حرف‌ها را پدرش به او یاد داده است.
اما در ادامه قضات، بخشی از پیامک‌های زن جوان را خواندند که نشان می‌داد او با مردان غریبه رابطه داشته است اما وی بازهم منکر اتهاماتش شد و ادعا کرد این گوشی متعلق به او نیست و شوهرش این مکالمات را ضبط کرده و برایش پاپوش درست کرده است!»
قضات دادگاه صبح دیروز پس از بررسی‌های نهایی طی حکمی زن جوان را به خاطر رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه تازیانه و دو سال محرومیت از حضانت دخترش و یک سال کار اجباری در یکی از ارگان‌های خدماتی محکوم کردند.

 

رابطه زن شوهردار با مردان غریبه مقابل چشمان دخترش | حکم زن خیانتکار

افتاب

رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش رابطه نامشروع زن شوهردار مقابل چشمان دخترش چند وقتی بود که به روابط همسرم ظنین شده بودم تا اینکه یک روز درجریان درگیری با باجناقم او ادعا کرد که زنم با مردهای غریبه رابطه دارد. ابتدا فکر کردم به خاطر خصومت چنین اتهامی را به همسرم می‌زند. اما پس از بررسی‌های مخفیانه در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد. زن جوان شوهردار که به اتهام رابطه نامشروع دستگیر شده بود هنگام محاکمه در…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

1 دیدگاه

  1. عجب!!!! طی حکمی شلاق براش بریدند!!!!!؟؟؟؟
    مگه حکم زنای محصنه سنگسار نیست!!!!؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*