خانه / اخبار / تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

چهارشنبه سفید

عکس دختران بی حجاب در چهارشنبه سفید خبر راه اندازی توطئه کمپین چهارشنبه سفید در شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای صهیونیستی مدتی است منتشر شده است.

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

در شبکه های ماهواره ای بیگانه از بعضی از هموطنان عزیز ما را تحریک و در خواست کرده اند که برای ترویج بی حجابی در روزهای چهارشنبه با لباس و با نماد سفید شاخه گل سفیدی را به خانم های باحجاب و محجبه ها هدیه کنند.و هنگام هدیه دادن گل از انها فیلم بگیرند تا واکنش آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

عکس دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید

در برابر چنین نقشه هایی می توان به خوبی دریافت که دشمن چه طرح هایی را برای نفوذ فرهنگی و تغییر ارزش ها ایرانی اسلامی و نگرش های دختران و زنان ایرانی طراحی کرده است.نقشه های که تلاش دارند به بهانه دادن آزادی های بیشتر به دخترها، فرهنگ بی بندباری غرب و مبتذل را رواج دهند تا ارزش هایی بزرگی همچون حجاب که سد بزرگی در عملی شدن طرح های آنان محسوب می شوند، بی ارزش و تهی شوند و از این طریق آنان بتوانند برنامه های تهاجم فرهنگی خود را عملی نمایند. مسئله ای که توجه و کمک هر چه بیشتر مسئولین فرهنگی و اجتماعی کشور را می طلبد.

کمپین چهارشنبه سفید

 

 

منبع: برترینا

 

 

تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید تصاویر دختران در چهارشنبه سفید + کمپین چهارشنبه سفید چهارشنبه سفید عکس دختران بی حجاب در چهارشنبه سفید خبر راه اندازی توطئه کمپین چهارشنبه سفید در شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای صهیونیستی مدتی است منتشر شده است. در شبکه های ماهواره ای بیگانه از بعضی از هموطنان عزیز ما را تحریک و در خواست کرده اند که برای ترویج بی حجابی در روزهای چهارشنبه با لباس و با نماد سفید شاخه گل سفیدی را به خانم…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 3.67 ( 3 رای)

1 دیدگاه

  1. اگه حجاب آزاد بشه من حتی مقنعه راهم از تنم در نمیارم و با این حجاب بیرون میام حجاب تابع دولت و جامعه نیست که…..هرچند که معتقدم حجاب باید آزاد باشه. هر که دوست داره سرش کنه آخر که نمی خواد نکنه .باید اختیاری باشه.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*