خانه / اخبار / کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

ماجرای قتل اهورا به روایت پدرش | پدر اهورا پسر ۲ ساله که در رشت به دست ناپدری پس از تجاوز کشته شد، در واکنش به اظهارات مادر اهورا دست به افشاگری زد. پدر اهورا با بیان اینکه از همسر سابقش (مادر اهورا) شکایت دارد، گفت: در بیماستان تشخیص دادند که آزار جنسی اتفاقی افتاده و این خانم (مادر اهورا) می گفت چنین چیزی نبوده است…

اهورا کودک سه ساله ای که روز گذشته به دلیل شدت جراحات وارده براثر تجاوز ناپدری اش در بیمارستان رازی رشت جانش خود را از دست.
اهورا به دلیل خونریزی شدید از ناحیه ی دهان، بینی، مقعد و … به بیمارستان‌ رازی برده شد و به دلیل ناتوانی در برابر آسیب‌های جسمی وارده شده جان خود را ازدست‌داد.
در فضای مجازی خبر از عدم شکایت مادر کودک از همسر دومش که قاتل اهوراست پس از احضار به دادگاه پیچیده است. به دلیل تغییر موضوع پرونده از کودک‌آزاری به قتل، پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه ۱۰۶ جزایی رشت ارجاع شد.
مادر اهورا در پاسخ به شایعات در فضای مجازی، در یک مصاحبه در رابطه با عدم تمایل اش به شکایت از همسرش واکنش نشان داد و اعلام رضایت از قاتل اهورا را تکذیب کرد.
اما پدر اهورا نیز در گفت و گو با یک کانال خبری توضیحات اراده داد: وقتی این خبر را به من دادند در گیلان نبودم. ساعت پنج و نیم به بیماستان رسیدم و خیلی از کارکنان بیمارستان ناراحت بودند. من وقتی با پزشک متخصص صحبت کردم گفتند که بچه از لحاظ ریوی نابود شده و ضربه مغزی شده و ضریب هوشیاری اش  شش درصد است. دکترهای بیماستان همانجا تشخیص دادند که  آزار جنسی  اتفاقی افتاده و من تعجب می کنم از این خانم که می گفت چنین چیزی نبوده است. از کلانتری خودشان آمدند و همه تایید کردند. جالب است همه تایید می کردند ولی این خانم تکذیب می کردند.
پدر اهورا در ادامه گفت: قبل از تماس بیمارستان، خود رئیس مجتمع  به من زنگ زد. چون خیلی با همسایه ها  در ارتباط  خوبی بودیم. من خیلی نمیخواهم باز کنم. ولی کارهایی در ان ساختمان کردند که در شان و شخصیت ساکنان محترم مجتمع نبود. ساکنین مجتمع هنوز با من در ارتباط هستند و حاضرند شهادت دهند که چه اتفاقاتی افتاده است. رئیس مجتمع یک هفته قبل به سر کار من آمد و به من اعلام کرد که ما صدای زوزه اهورا را شنیدیم. این مسائل قبلا اتفاق افتاده است و قابل توجیه کردن نیست. این خانم دو ماه بچه را به من نشان نمی داده به این بهانه که من نفقه نمی دادم.
وی ادامه داد: رئیس ساختمان یک هفته قبل حادثه به من گفت آدمهای زیادی به مجتمع می آیند و بوی مواد مخدر و تریاک و شیشه در ساختمان میپیچد. من این مسائل را به پدرو  مادر این خانم گفتم که چنین اتفاقی می افتد و جلوی این کار را بگیرید. ولی آن ها می گفتند به ما مربوط نیست و ما نمیتوانیم جلوی ان ها را بگیریم. وی افزود: من شکایتنامه خودم را برای عدم صلاحیت  مادر  در اختیار قاضی قرار داده بودم. چون طبق قانون بچه تا هفت سالگی باید در کنار مادرش باشد و سیر اداری این شکایت هم در حال انجام بود.
پدر اهورا در ادامه گفت: وقتی همسایه ها وارد اتاق شدند دیدند که در زمین افتاده و خونریزی شدید دارد و یکی از همسایه ها که اطلاعات پزشکی داشت دید که بچه نفس نمی کشد. همسایه ها گفتند کل بچه ادرار بوده و با دست جمع شده است. همسای ها بچه را گرفتند و شستند و به بیمارستان رازی رساندند. ولی  بیمارستان رازی قبول نکرد و به بیمارستان پورسینا فرستادند. جالب است این فرد در بیمارستان خودش را جای من جای گذاشته و گفته من پدر بچه هستم و آن طوری که من شنیدم گفته  این بچه در داخل دستشویی یا حمام  افتاده است. من که از بیمارستان پرسیدم آن ها نیز این را تایید کردند و خود ماموران بیمارستان هم این مساله را متوجه شدند که چگونه می شود بچه کبود باشد.
پدر اهورا در ادامه با مقصر دانستن مادر کودک قربانی گفت: من این را فردا اعلام می کنم که چرا این خانم پای خودش را از این ماجرا کنار کشیده چون خودش را نمیخواهد به عنوان شریک جرم معرفی کند. من از ایشان شکایت کردم چون خودشان مقصر هستند که این اتفاق افتاده است. این مساله را فردا  تاییدش را میگیرم که این بچه به خاطر آن مساله در بیمارستان فوت کرده است. وی ادامه داد:  این آقا طبق شنیده ها  هم به خاطر سرد مزاجی از همسرش جدا شده بود ، هرچند خودش به قاضی گفته که همسر سابقش به او محبت نمی کرده است. خلاصه ایشان به گردن نمی گرفت. این آقا در دادگاه گفت که من خودم دختر دو ساله دارم و هرگز چنین کاری را نمی کنم .جالب است تا وقتی که پزشکی قانونی اصرار بر آزار جنسی داشت این خانم اصرار می کرد که کار این فرد نیست. همه قاضی و دادگستری می دانستند که در این رابطه صحبت می کردند و به دلیل عکسهایی که از کل اعضای بدن بچه داشتند ابراز همدردی می کردند.  به هر صورت بعد از چند ساعت این آقا را بردند آگاهی و آن جا اعلام کرد که شیطان گولش زده است دیگه داشتند توضیح می دادند که خواستم دیگر بیشتر از این توضیح ندهند.

ماجرای کودک آزاری و قتل اهورا | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش

افتاب

کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش کودک آزاری و قتل اهورا به دست ناپدری | شکایت پدر اهورا از همسر سابقش ماجرای قتل اهورا به روایت پدرش | پدر اهورا پسر ۲ ساله که در رشت به دست ناپدری پس از تجاوز کشته شد، در واکنش به اظهارات مادر اهورا دست به افشاگری زد. پدر اهورا با بیان اینکه از همسر سابقش (مادر اهورا) شکایت دارد، گفت: در بیماستان تشخیص دادند که…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*