خانه / اخبار / ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

لباس همسر مکرون سوژه رسانه های فرانسه شده است آنها با تحقیقات درباره لباس همسر مکرون فاش کردند که لباس همسرش اجاره ای بوده و کت و شلوار خودش هم یکی از برندهای ارزان بوده است. (اکثر رسانه های فرانسه با امانوئل مکرون مخالف هستند)

اما این افشاگری گویا به نفع مکرون تمام شد چرا که کاربران شبکه های اجتماعی فرانسه از مکرون و همسرش تقدیر کرده اند که میانه ای با زندگی اشرافی ندارند.

امانوئل مکرون امروز در مراسم آغاز به کارش به صورت رسمی کار خود را به عنون ریاست جمهوری فرانسه شروع کرد.

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه امروز(یکشنبه) در مراسم آغاز به کارش یک کت و شلوار ارزان به قیمت فقط ۴۵۰ یورو پوشید تا نشان دهد نسبتی با سبک زندگی اشرافی روسای جمهور قبلی فرانسه ندارد.

این حقیقت که افراد نزدیک به مکرون اقدام به افشای هزینه کت و شلوار سرمه ای او و اجاره‌ای بودن لباس همسرش در این مراسم کرده‌اند مورد توجه بسیار رسانه‌ها در فرانسه قرار گرفته است.

نظرسنجی‌ها در فرانسه نشان دادند صداقت یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مطلوب رای دهندگان فرانسوی در انتخاب رئیس جمهور است؛ چرا که آنها از رسوایی‌های سیاستمداران این کشور از جمله رسوایی اخیر فرانسوا فیون، کاندیدای ریاست جمهوری این کشور از حزب محافظه کار خسته شده‌اند.

این نحوه انتخاب لباس مکرون این پیام را منتقل می‌کند که با روسای جمهور قبلی فرانسه فرق دارد.

ماجرای لباس های اجاره ای مکرون و همسرش لباس همسر مکرون سوژه رسانه های فرانسه شده است آنها با تحقیقات درباره لباس همسر مکرون فاش کردند که لباس همسرش اجاره ای بوده و کت و شلوار خودش هم یکی از برندهای ارزان بوده است. (اکثر رسانه های فرانسه با امانوئل مکرون مخالف هستند) اما این افشاگری گویا به نفع مکرون تمام شد چرا که کاربران شبکه های اجتماعی فرانسه از مکرون و همسرش تقدیر کرده اند که میانه ای با زندگی اشرافی ندارند. امانوئل مکرون امروز در مراسم…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*