خانه / اخبار / فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

فیلم حرفهای مادر کیمیا ی ۷ ساله | شوهرم تو غذا من و دخترم قرص خواب می ریخت و شب ها …

مادر کیمیا ی ۷ ساله که بعد از جدا شدن از همسر اولش به صیغه مردی چند سال کوچکتر از خودش در آمده بود هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد دختر هفت ساله اش بیشتر از ۷۰ بار از سوی ناپدری شیطان صفت مورد آزار و اذیت قرار بگیرد.

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از 70 بار

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

 کیمیای ٧ ساله تا پارسال همراه مادرش درخانه مادربزرگش در کرج زندگی می‌کرد.پدرومادرش چند سال قبل به دلیل اعتیاد شدید پدردخترک به «شیشه» طلاق گرفته بودند وطبق تصمیم دادگاه، سرپرستی«کیمیا» را به مادرش سپرده بودند.

 

«از ۵ سال قبل، مادر کیمیا با مردی به نام بابک آشنا شده بود که ۵ سال از خودش کوچکتر بود. با توجه به اینکه هر دو معتاد بوده و مواد مخدرمصرف می‌کردند، بعد از یک سال دوستی به طور موقت با یکدیگر ازدواج کرده و حدود یک سال قبل به خانه جدید‌شان در محله‌ای پر از معتاد نقل مکان کردند. در طول این سال‌ها، ناپدری کیمیا همیشه در خانه نبود اما از وقتی به خانه جدید نقل مکان کردند، مادر متوجه رفتارهای عجیب، خرافات و توهمات شوهرش شد. آن‌طور که از اظهارات کیمیا و مادرش برمی آید این مرد به بهانه‌های مختلف آنها را کتک می‌زده و آزارشان می‌داده است. این زن که حدود ۴۳ سال دارد ادعا می‌کند شوهرش هر شب به او قرص خواب داده و بعد هم کیمیا را هدف آزار و اذیت شیطانی قرار داده است.

نزدیک به دو ماه از کابوس‌های زندگی کیمیای ۷ ساله می‌گذشت. دخترک باید به مدرسه می‌رفت اما به صلاحدید مادر به مدرسه نرفته بود و هر صبح و شب درکنج اتاق خانه با دست و پای بسته مورد آزار ناپدری قرار می‌گرفت. دخترک از تهدیدهای «بابک» می‌ترسید. شاید با خودش فکر می‌کرد اگر راز تلخ تجاوزهای ناپدری و دوست بیرحم او را به مادر بگوید بابک هر دونفرشان را با شلنگ کتک بزند.

مادر که از دردهای کیمیا و حالت تهوع‌های متعدد دخترش نگران شده بود بالاخره او را به بیمارستان برد و پزشکان پس از معاینات تخصصی متوجه آثار شکنجه‌های وحشیانه جنسی دخترک شدند.

با گزارش موضوع به ماموران پلیس ناپدری شیطان صفت دستگیر و به جرم خود اعتراف می کند.

او که معتاد به شیشه است، برای امرار معاش زباله جمع می‌کرد. تحقیقات نشان داده او افکار شیطان پرستی داشته و رمالی وجادوگری نیز کرده است. او پس از دستگیری با اعتراف به شکنجه‌های هولناک وتجاوزبه کیمیا گفت: «من به دختر بچه‌ها علاقه خاصی دارم. علت ارتباط من با این زن نیز به خاطر«کیمیا» بود نه خودش. از روز اولی که کیمیا را دیدم به فکر افتادم به او نزدیکتر شوم.ضمن اینکه تجاوزهای مکرربه او را می‌پذیرم.

مادر کیمیا مدعی است دخترش از آزار و اذیت ناپدری شیطان صفت چیزی نمی گفت و این شیطان غذای کیمیا و او را با قرص خواب آور مسموم می کرده است.

وی در ادامه گفت: تا آنجای که من باخبر شدم با تهدید چاقو به کیمیا تعرض کرده است و حتی ممکن بیش از این آماری باشد که اعلام شده است.

به گزارش رکنا، در حال حاضر مددکار اجتماعی  کیمیا او را با لباس محلی به زیارت امام رضا ( ع ) برده و حال این دختر معصوم خوب گزارش شده است

 

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار

فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار فیلم ناگفته های مادر کیمیا |تجاوز ناپدری به کیمیا هفت ساله بیش از ۷۰ بار فیلم حرفهای مادر کیمیا ی ۷ ساله | شوهرم تو غذا من و دخترم قرص خواب می ریخت و شب ها ... مادر کیمیا ی ۷ ساله که بعد از جدا شدن از همسر اولش به صیغه مردی چند سال کوچکتر از خودش در آمده بود هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد دختر هفت ساله اش بیشتر از ۷۰ بار از سوی ناپدری شیطان صفت مورد آزار و اذیت…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.28 ( 3 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*