خانه / اخبار / فیلم توضیح آزاده نامداری در سوئیس درباره عکس بی حجاب

فیلم توضیح آزاده نامداری در سوئیس درباره عکس بی حجاب

فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب

فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب

فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب

فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب

 

«آزاده نامداری بی حجاب!» باورکردنی شاید نباشد اما از صبح تا به حال بسیاری از مردم در حال جستجوی این عبارت در گوگل هستند. یک بار دیگر، از منبعی ناشناس، عکس هایی به یک فرد شناخته شده منتسب شد، و خیل علاقه مندان سیل راه انداختند برای دیدن عکس بی حجاب آزاده نامداری!

یک بار دیگر انتشار عکس های تایید نشده از یک زن ایرانی، خبر ساز شد. ساعتی پیش چند عکس بی حجاب از آزاده نامداری مجری زن معروف، انتشار یافت و در پی آن تحلیل های کورکورانه و قضاوت های عجولانه شروع شد. انگار نه انگار که همین چند روز پیش، رگ گردن همین آدم ها بیرون زده بود و غیورانه از آتنا می گفتند! حالا تصاویر زن ایرانی دیگری را رد و بدل می کنند و به او تهمت بی حجابی و… می زنند.
چند عکس نامعتبر منتشر شده، و آبروی یک زن مسلمان آبرومند را هدف گرفته، این آیا امتحانی دیگر برای غیرت ما نیست؟ آیا این بار نیز نباید مانند ماجرای آتنا و کیمیا و… رگ های غیرتمان بیرون بزند، آیا نباید از انتشار تصاویری که آبروی زنی را هدف گرفته، جلوگیری کنیم؟ انتشار این تصاویر، آیا شایسته نکوهش نیست؟
باید تاسف خورد و باید اندوهگین بود، که انتساب چند عکس به یک فرد شناخته شده و انتشار آن در فضای مجازی، به جای اینکه ننگ باشد، مایه افتخار عده ای شده است.
آن که از انتشار این تصاویر ضربه می خورد، آزاده نامداری نیست. وجدان عمومی است…

منبع: آفتاب

فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب فیلم آزاده نامداری در سوئیس | توضیح آزاده نامداری درباره عکس بی حجاب   «آزاده نامداری بی حجاب!» باورکردنی شاید نباشد اما از صبح تا به حال بسیاری از مردم در حال جستجوی این عبارت در گوگل هستند. یک بار دیگر، از منبعی ناشناس، عکس هایی به یک فرد شناخته شده منتسب شد، و خیل علاقه مندان سیل راه انداختند برای دیدن عکس بی حجاب آزاده نامداری! یک بار دیگر…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*