خانه / عکس هنرمندان / عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش +عکسهای اینستاگرامش

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش

بیوگرافی کامل فریبا نادری

نام کامل : فریبا نادری تاریخ تولد : سال ۱۳۶۳ زادگاه و ملیت : ایرانی رشته تحصیلی : گرافیک و حرفه : بازیگری و مدیریت بازرگانی

زندگی شخصی و حرفه ایی فریبا نادری

او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان داشته قرار بگیرد.اما پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می کردند.در دوران کودکی بچه شیطون و بازیگوشی بودم و یادم می آید هم بازی ام برادرم بود و بیشتر به دنبال بازی های پسرانه بودم و اصلا عروسک نداشتم.در دوران راهنمایی بودم که به طور خیلی اتفاقی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به من داده شد اما مادرم مخالف بود.از این قضیه چند سالی گذشت تا اینکه بهمراه دوستم که گریمور بود رفتیم دفتر آقای مسعود رسام و مشغول تست از بازیگران برای سریال مروارید سرخ بود منم غافل از این ماجرا بودم که از اتاق شان بیرون اومدند و گفتند نوبت شماست.

آخرین حضور وی در تلویزیون بازی اش در سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی می باشد . وی در این سریال نقش یک پرستار به نام محبوبه را ایفا می نماید.

عکسهای فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری, فریبا نادری,عکسهای اینستاگرام فریبا نادری

من گفتم ما برای تست بازیگری اینجا نیومدیم گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و در حال حاضر هم در سریال «غیرمحرمانه» ایفای نقش می‌کنم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند. مادرم هم از این نقش خوشش آمده است. فریبا نادری اتفاقی وارد عالم بازیگری شده است  او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال گل بارون‌ زده باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

فریبا نادری و همسرش مسعود رسام

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ماه  ۱۳۶۳ در تهرانبازیگر زن ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.مسعود رسام متولد ۱۳۳۶ درتهران کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانی بود وی دانش‌ موخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود نخستین فعالیت‌های رسام در زمینه‌های تئاتر و تلویزیون درسال ۱۳۵۸ آغاز شد.رسام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

همسر جدید فریبا نادری

 فریبا نادری و همسرش

 فریبا نادری می‌گوید:

از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

بیوگرافی فریبا نادری, فریبا نادری,عکسهای اینستاگرام فریبا نادری

گرافیک خواندم

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

آشنایی با مسعود رسام

هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می‌کرد و از افراد مختلف تست می‌گرفت. من هم اصلا در این فکرها نبودم که از اتاق بیرون آمد و گفت: نوبت شماست. گفتم: من برای تست نیامدم؛ دوستم آمده است. مسعود هم گفت حالا که تا اینجا آمده‌ای بیا تست بده.  آن روز خیلی خوشحال شدم اما می‌دانستم خانواده‌ام مخالفت می‌کنند.
در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس‌های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی‌های بازیگری‌ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده‌ام بتوانند سر صحنه حاضرر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

بیوگرافی فریبا نادری, فریبا نادری,عکسهای اینستاگرام فریبا نادری

فریبا نادری و شاهرخ استخری

علایق و خصوصیات اخلاقی

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.انسان زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند.
آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌هاا علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.

بیوگرافی فریبا نادری, فریبا نادری,عکسهای اینستاگرام فریبا نادری

اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد.سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم.آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود.بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم.در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

عکس بازیگران,عکس جدید بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,جدیدترین عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بیوگرافی بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بازیگر زن بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بیوگرافی بازیگر بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,زیباترین عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس های زیبای بازیگر زن,بازیگر زن ایرانی,عکس بازیگر زن,عکس بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس بیوگرافی فریبا نادری و همسرش کیفیت بالا

یک مسلمان دو آتشه

من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می‌خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته‌ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌کنم و از واجبات زندگی من است. بی‌اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

اینها عزیزدل هستند. به حرف مردم هم کاری ندارم که ممکن است چه فکری کنند. وقتی برای زیارت به نجف و کربلا رفته بودم و عکس‌های آن را در اینستاگرام گذاشتم بعضی‌ها حرف‌هایی زدند که نشان می‌داد هنوز فرهنگ و جنبه استفاده از یک فضای مجازی جا نیفتاده. می‌گفتند چطور آنجا رفته‌ای چادر به سر کرده‌ای و وقتی برگردی دوباره کشف حجاب خواهی کرد. پیش خودشان فکر نکرده بودند که شما در همین امامزاده صالح  (ع) که می‌روی چادر می‌دهند تا سر کنی و حرمت فضا را نگه‌داری. آن وقت از من توقع داشتند با پوشش همیشگی‌ام که عرف شهر تهران است در آنجا حضور پیدا کنم. امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) بیشترین احترام را برای ایشان قائل هستم و من وظیفه داشتم که آن طور رفتار کنم.

سریالهای فریبا نادری

فاکتورهشت
غیرمحرمانه
آسمان همیشه ابری نیست
من وپوتی
بزرگمرد کوچک
مثل شیشه
پنجره

مروارید سرخ
گل بارون زده
فاخته
یلدا
چک برگشتی
پرستاران
ستایش ۲
ستایش ۱
میلیاردر

فیلمهای سینمایی

دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۴)
من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)
سپید و سیاه
مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴۴)

بیوگرافی فریبا نادری و همسرش +عکسهای اینستاگرامش

 

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی

لاو فور

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی,لاو۴, بیوگرافی فریبا نادری و همسرش +عکسهای اینستاگرامش,فان جو, اینستاگرام فریبا نادری , بازیگر نقش محبوبه در پرستاران , بازیگران , بیوگرافی بازیگران , سن فریبا نادری , طلاق فریبا نادری , عکس بازیگران , فریبا نادری , فریبا نادری و دخترش , فریبا نادری و همسر جدیدش , فریبا نادری و همسرش , لاغری فریبا نادری,عکس بازیگران,عکس جدید بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,جدیدترین عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بیوگرافی بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بازیگر زن بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,بیوگرافی بازیگر بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,زیباترین عکس های بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس های زیبای بازیگر زن,بازیگر زن ایرانی,عکس بازیگر زن,عکس بیوگرافی فریبا نادری و همسرش,عکس بیوگرافی فریبا نادری و همسرش کیفیت بالا

عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی عکس های فریبا نادری و همسرش مسعود رسام +بیوگرافی بیوگرافی فریبا نادری و همسرش +عکسهای اینستاگرامش بیوگرافی فریبا نادری و همسرش بیوگرافی کامل فریبا نادری نام کامل : فریبا نادری تاریخ تولد : سال ۱۳۶۳ زادگاه و ملیت : ایرانی رشته تحصیلی : گرافیک و حرفه : بازیگری و مدیریت بازرگانی زندگی شخصی و حرفه ایی فریبا نادری او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.35 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*