خانه / سرگرمی / عکس های خنده دار کنکور ۹۶

عکس های خنده دار کنکور ۹۶

عکس های خنده دار کنکور ۹۶

عکس های خنده دار کنکور ۹۶

عکس های خنده دار کنکور 96

سوژه های خنده دار کنکور ۹۶

سوژه های جالب کنکور ۹۶ را در این صفحه مشاهده میکنید داوطلب هایی که به دلیل استرس های فراوان حتی قادر به نشستن بر سر کنکور نیستند و یا داوطلبانی که به قدری ریلکس هستند که هنگام آزمونی به این مهمی خوابیده اند.

سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور

سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور

سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور  سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور سوژه های جالب کنکور,عکس خنده دار کنکور

عکسهای خنده دار کنکور

در ایران، سازمان سنجش آموزش کشور که سازمانی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، متولّی اصلی برگزاری کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌های دولتی است.
این آزمون در هر سال یک بار در ماه تیر برگزار می‌شود و از سال ۱۳۹۱ به صورت یک مرحله‌ای و برای پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر به‌طور جداگانه برگزار شد. اوّلین کنکور ایران در سال ۱۳۴۸ برگزار شد و ۴۷٫۷۰۳ نفر داوطلب در آن شرکت کردند. سؤالات اوّلین دورهٔ کنکور، به صورت سؤالات جواب کوتاه طرّاحی شده بود. آزمون سال ۱۳۹۵، چهل و هشتمین آزمون کنکور ایران بود.

 

 

 

عکس های خنده دار کنکور ۹۶ عکس های خنده دار کنکور ۹۶ سوژه های جالب کنکور ۹۶ را در این صفحه مشاهده میکنید داوطلب هایی که به دلیل استرس های فراوان حتی قادر به نشستن بر سر کنکور نیستند و یا داوطلبانی که به قدری ریلکس هستند که هنگام آزمونی به این مهمی خوابیده اند.   عکسهای خنده دار کنکور در ایران، سازمان سنجش آموزش کشور که سازمانی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، متولّی اصلی برگزاری کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌های دولتی است. این آزمون در…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*