خانه / عکس افراد مشهور / عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام

عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام

عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام

عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام

عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام

 

شیوا امینی بدون حجاب

کشف حجاب شیوا امینی shiva amini بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که به خاطر انتشار عکس بی حجاب خود در یکی از کشورهای خارج از بازی های ملی حذف شد. خود این بازیکن فوتسال، عکس و فیلمی را که باعث حذفش شده در اینستاگرامش منتشر کرده است.

شیوا امینی، عضو تیم ملی فوتسال و بازیکن لیگ‌ های برتر ایران که به دلیل بی‌ حجابی در یک سفر شخصی در خارج از کشور از بازی در مسابقات رسمی محروم شده است.

وی در این خصوص در صفحه اینستاگرام نوشته است که مسوولان ورزشی او را به دلیل بازی دوستانه در خارج کشور که در آن بدون حجاب ظاهر شده بود، محروم کرده‌اند.

واکنشی از سوی مسوولان ورزشی ایران در این زمینه منتشر نشده است.

این ورزشکار ایرانی که چهار سال ملی‌پوش بوده و تیمش در بازی‌های جهانی جزو چهار تیم برتر هم انتخاب شده نوشته است:‌

هیچ وقت فکر نمی‌کردم که به خاطرِ یه تکه پارچه که سرم نبود یا پاهام پوشیده نبود آن هم درست در یک سفر شخصی و نه در زمان مسابقات رسمی، دیگر هیچ‌وقت نتوانم توی کشورم بازی کنم. متاسفم برای جامعه ورزشی که حجاب از خودِ ورزش برایشان مهمتر است. با محروم کردن و حذف کردنن کسانی مثل ما که همیشه به سربلندی ایران فکر می‌کردیم چه را می‌خواهید ثابت کنید، مگر خارج کشور هم قانون حجاب اجباری است که من بایدد رعایت می‌کردم؟

او همچنین، صفحه اینستاگرام خود را که محدود به دوستاش بود باز کرده و نوشته:

ببینند زندگی خیلی از ماها توی فضای مجازی همین است، ما اینجا خودمانیم بی‌ سانسور.

عکسهای شیوا امینی بعد از کشف حجاب +اینستاگرامعکسهای شیوا امینی بعد از کشف حجاب +اینستاگرام

مصاحبه شیوا امینی با نیویورک تایمز:

من در مصاحبه ای که با مسیح علی نژاد انجام دادم و نیویورک تایمز منتشر کرده گفتم: برای ما زنان ورزشکار قهرمانی و افتخارآفرینی برای کشورمان مهم است ولی برای مسولان ما حجاب از ورزش زنان مهمتره. در این مصاحبه گفتم: مسولان فدراسیون از دست من شاکی شدند که شما حتی اگر سفر شخصی می روی هم باید حجاب داشته باشی و حق نداری با پسرها بازی کنی نه در داخل و در خارج.

عکس کشف حجاب شیوا امینی بازیکن تیم فوتسال ایران

عکس های شیوا امینی بعد از کشف حجاب +اینستاگرامعکس های شیوا امینی بعد از کشف حجاب +اینستاگرام

اینستاگرام شیوا امینی

جهت ورود به اینستاگرام این بازیکن اینجا کلیک کنید.

عکسهای شیوا امینی بعد از کشف حجاب +اینستاگرام

عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام عکسهای کشف حجاب شیوا امینی +اینستاگرام   شیوا امینی بدون حجاب کشف حجاب شیوا امینی shiva amini بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که به خاطر انتشار عکس بی حجاب خود در یکی از کشورهای خارج از بازی های ملی حذف شد. خود این بازیکن فوتسال، عکس و فیلمی را که باعث حذفش شده در اینستاگرامش منتشر کرده است. شیوا امینی، عضو تیم ملی فوتسال و بازیکن لیگ‌ های برتر ایران که به دلیل بی‌ حجابی در یک سفر شخصی در خارج از کشور از بازی در مسابقات رسمی محروم شده است. وی در این خصوص در صفحه…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.45 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*