خانه / اخبار / جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم

عروسی حامد نیک پی

فیلم عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه که حامد نیک پی خواننده سنتی خوان و داور مسابقه استیج شبکه من و تو که مراسم ازدواج حامد نیک پی با حضور عوامل من و تو برگزار شد.

حامد نیک‌ پی (زاده بیست مهر ۱۳۵۶ خورشیدی) آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک تلفیقی ایرانی مقیم آمریکا است. وی در یازده ماهگی دریک سانحهٔ تصادف، پدر خود را از دست داد و با مادرش که پرستار است و مادربزرگش زندگی کرده است. از وی تا کنون آلبوم‌های «گذر» و «آسوده» و «وصل تو» و «دیوانه‌تر» منتشر شده است. در آلبوم “رومی ۱” با پدرام درخشانی همکاری کرده و به‌ عنوان خواننده در آن اثر حضور داشته است. همچنین ترانه «مالک این خاک منم» در واکنش به گفته‌های احمدی‌نژاد پس از اعتراضات مردم ایران به نتایج انتخابات ریاست جمهوری (۱۳۸۸)، با صدای او پخش شد.

فیلم عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه

حامد نیک‌ پی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است. او اولین حضورش با گروه رومی بود و در کنسرت‌های این گروه حضور داشت. همچنین با گروهِ مسعود حبیبی به هند سفر کرد و در جشنواره «جهان خسرو» خواند. او هم‌اکنون در آمریکا به سر می‌برد و در زمینه تدریس موسیقی سنتی مشغول به کار است. او تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه موسیقی فیلم در یکی از دانشگاه‌های ایالت کالیفرنیا گذرانده و در سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از ۴ سرگروه و آهنگساز برنامه استیج شبکه من و تو فعالیت داشته است. آخرین موزیک‌ویدیوی او در نوروز ۱۳۹۵ با نام «دام دگر» ترانه‌ای از مولوی در سبک فیوژن و با همکاری بابک امینی مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به موسیقی قرار گرفت در شهریور سال ۱۳۹۵ تک آهنگ تو نیستی را که به گفتهٔ خودش به پدرش که از یازده ماهگی دیگر او را ندیده تقدیم می‌کند را به طور انحصاری از رادیو جوان پخش کرد.

 

عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم عروسی نیک پی

جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم جشن عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه +فیلم عروسی حامد نیک پی فیلم عروسی حامد نیک پی و همسرش افسانه که حامد نیک پی خواننده سنتی خوان و داور مسابقه استیج شبکه من و تو که مراسم ازدواج حامد نیک پی با حضور عوامل من و تو برگزار شد. حامد نیک‌ پی (زاده بیست مهر ۱۳۵۶ خورشیدی) آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک تلفیقی ایرانی مقیم آمریکا است. وی در یازده ماهگی دریک سانحهٔ تصادف، پدر خود را…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 1.92 ( 3 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*