خانه / اخبار / تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران

مرگ وحشتناک عابر پیاده زیر چرخ های کامیون، سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر از تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در شهرک غرب داد. 

روز گذشته حوالی ظهر بود که یک دستگاه کامیون حامل تانکر سیمان بنا به دلایل نا معلومی از مسیر خود منحرف شده و با عابران پیاده حاضر در خیابان برخورد می کند. سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ درباره جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته حادثه انحراف کامیون حامل تانکر سیمان به سمت پیاده راه خیابان دادمان تقاطع بلوار شهید فرحزادی و برخورد آن با عابرین پیاده گزارش شد و بلافاصله نیرو های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: یکی از مجروحین حادثه پیش از رسیدن نیرو های امدادی به کمک مردم از لا به لای چرخ های کامیون بیرون آورده شده بود اما به علت شدت جراحات وارده پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

فرد حادثه دیده دیگر که خانمی میانسال بود و به زیر چرخ های کامیون رفته بود، پس از حضور نیرو های آتش نشانی و با استفاده از جک هیدرولیکی از زیر تانکر سیمان خارج می شود. وی که در اثر برخورد کامیون از ناحیه جمجمه آسیب شدیدی دیده بود یک روز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

علت وقوع حادثه در دست بررسی است و راننده خطا کار تا اعلام گزارش کارشناسان اداره پلیس راهور در بازداشت به سر می برد.

 

مرگ عابرین پیاده زیر چرخ های کامیون در تهران

برترینا

تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در ایران مرگ وحشتناک عابر پیاده زیر چرخ های کامیون، سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر از تصادف مرگبار کامیون با عابرین پیاده در شهرک غرب داد.  روز گذشته حوالی ظهر بود که یک دستگاه کامیون حامل تانکر سیمان بنا به دلایل نا معلومی از مسیر خود منحرف شده و با عابران پیاده حاضر در خیابان برخورد می کند. سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ درباره جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته حادثه انحراف کامیون…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*