خانه / اخبار / تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام

مرد هوسران ۴۱ ساله در اقدامی زشت به دختر خودش در حمام تجاوز کرد و با او رابطه جنسی انجام داد. این دختر باکره که با زور مجبور بود با پدرش رابطه جنسی داشته باشد به مدت ۴ سال تحت تجاوز قرار میگرفت و سر انجام پدرش به ۱۵۰۰ سال حبس محکوم شد.

تجاوز جنسی یک پدر به دخترش به مدت ۴ سال!

 

یک مرد ۴۱ ساله آمریکایی از ایالت کالیفرنیا به جرم تجاوز جنسی به دختر نوجوان خود به ۱۵۰۳ سال زندان محکوم شد. این طولانی‌ترین دوره محکومیتی است که تاکنون در این ایالت برای یک مجرم در نظر گرفته شده است.

 

قاضی «ادوارد سارکیسیان» در حکم خود، فرد محکوم را “خطری برای جامعه” معرفی کرده و عنوان کرده است که او در دوران دادرسی هرگز از عمل شنیع خود ابراز ندامت و پشیمانی نکرد.

 

به گفته قاضی پرونده، مجرم از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به مدت ۴ سال دختر نوجوان خود که اکنون ۲۳ ساله است را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

 

محکومیت پدر شیطان صفت و هوس باز

حکم دادگاه کالیفرنیا در تقابل آشکار با حکم صادره درباره یک پرونده مشابه در ایالت مونتانا است. دادگاه مونتانا چندی پیش برای مردی که در این ایالت به دختر ۱۲ ساله خود تجاوز کرده بود هیچ محکومیتی در نظر نگرفت.

 

در واقع، وی ابتدا به ۳۰ سال حبس تعزیری محکوم شد؛ اما به دلیل اقرار به جرم خود، محکومیت او به ۶۰ روز کاهش یافت و قاضی با توجه به اینکه وی تا زمان صدور حکم ۱۷ روز را در بازداشتگاه گذرانده بود، مابقی دوره محکومیت دو ماهه او را نیز بخشید.

 

قاضی سارکیسیان در حکم خود آورده است چنانچه مرد ۴۱ ساله کالیفرنیایی نیز پس از فرار دخترش از خانه و شکایت علیه او به جرم خود اقرار کرده بود، با یک محکومیت ۲۲ ساله مواجه می‌شد؛ اما او با وجود ۴ سال تجاوز به دخترش هرگز به جرمی که مرتکب شده بود اقرار نکرد.

 

 

تجاوز جنسی پدر به دخترش به مدت ۴ سال!

تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام تجاوز جنسی پدر به دخترش در حمام مرد هوسران ۴۱ ساله در اقدامی زشت به دختر خودش در حمام تجاوز کرد و با او رابطه جنسی انجام داد. این دختر باکره که با زور مجبور بود با پدرش رابطه جنسی داشته باشد به مدت ۴ سال تحت تجاوز قرار میگرفت و سر انجام پدرش به ۱۵۰۰ سال حبس محکوم شد. تجاوز جنسی یک پدر به دخترش به مدت ۴ سال!   یک مرد ۴۱ ساله آمریکایی از ایالت کالیفرنیا به جرم تجاوز…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*