خانه / اخبار / تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها

تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها

تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها

تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها

تجاوز به زن جوان | خرچنگ های سیاه نام گروهی بود که چندی پیش در مشهد زنان و دختران جوان را سوار پرایدشان می کردند و به زور به منطقه ای بیرون شهر می بردند. حکم اعدام این ۵ نفر که به آزار و اذیت و تجاوز جنسی به زنان و دختران جوان متهم بودند، صادر شد.

بیشتر بخوانید: تجاوز به زن تهرانی در یک روز توسط چند نفر
در پی درج اخبار مربوط به پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» در مشهد، تعداد زیادی از شهروندان در تماس با روزنامه خراسان، خواستار مجازات سریع متهمان این پرونده در ملاء عام شدند.
خراسان نوشت: برای پیگیری آخرین وضعیت پرونده «خرچنگ های سیاه» به سراغ معاون دادستان مشهد رفتیم و از او درباره این پرونده پرسیدیم. قاضی ویژه  رسیدگی کننده به پرونده مذکور گفت: شهروندانی هم با مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد تماس گرفته و خواهان  مجازات سریع متهمان پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» شده اند اما هر پرونده ای باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد و روال قانونی خود را طی کند تا خدای ناکرده کسی بی گناه مجازات نشود یا گناهکاری از چنگ عدالت نگریزد. با این وجود و به دلیل حساسیت واهمیت موضوع و همچنین دستورات ویژه دادستان مرکز خراسان رضوی برای رسیدگی فوق العاده و سریع به پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» همه مراحل قانونی و روند رسیدگی به صورت شبانه روزی ادامه یافت و هم اکنون نیز پرونده مذکور در مرحله صدور کیفرخواست قرار دارد.
قاضی حسن حیدری تصریح کرد: برای اثبات دقیق مسائل غیراخلاقی این پرونده، برخی آزمایش های پزشکی توسط پزشکان مجرب استان انجام شد که نتیجه آن نشان می داد شاکیان مورد تعرض قرار گرفته اند و مدارک مستند این گونه آزمایش ها نیز ضمیمه پرونده شد تا مورد استناد قضات در مراحل دیگر رسیدگی قانونی قرار گیرد. قاضی حیدری تاکید کرد: با آن که بازجویی ها از متهمان و همچنین جمع آوری اسناد و مدارک محکمه پسند در این گونه پرونده ها معمولا طول می کشد اما دستگاه قضایی از همه توان خود برای احقاق حق استفاده می کند و ان شاء ا… به زودی پرونده مذکور برای بررسی و محاکمه متهمان به دادگاه ارسال خواهد شد.
  سابقه خبر
گزارش خراسان حاکی است: اوایل خرداد گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور  دستورات ویژه‌ای از سوی معاون دادستان مشهد برای دستگیری اعضای باند مخوفی اقدام کردند که اظهارات شاکیان نشان می داد: چند جوان پرایدسوار آن ها را به عنوان مسافر سوار کرده و در اتاقک چهار دیواری مخروبه ای در منطقه باغچه یا منطقه گلمکان با توسل به زور مورد آزار قرار داده اند. با دستگیری ۵ نفر در این پرونده که به «خرچنگ های سیاه» معروف شدند، مشخص شد که آنان حدود ۶ زن جوان را طعمه نیات شیطانی خود کرده اند و …

نظر مردم درباره اعدام متجاوزان
یکی از شهروندان با قدردانی از تلاش های کارآگاهان برای دستگیری باند مخوف تجاوز به عنف، گفت: از همه عزیزانی که بی آلایش و بدون هیچ چشمداشتی در جهت پاسداری از امنیت و آسایش شهروندان و نوامیس مردم تلاش می کنند سپاسگزارم و امیدوارم که قوه قضاییه نیز در اسرع وقت این مجرمان مخوف را به سزای اعمالشان برساند تا قدری مرهمی بر دل های سوخته باشد.
شهروند دیگری نیز با بیان این که «خرچنگ های سیاه» احساسات مردم را جریحه دار کرده‌اند گفت: از مقام قضایی عاجزانه خواهش می کنم تا این افراد خبیث را خیلی زود و در ملاء عام به سزای اعمالشان برسانند. فرد دیگری نیز با ارسال پیامک به خراسان نوشت: از پلیس آگاهی ، دادستان مشهد و قاضی پرونده، عاجزانه می خواهم این کفتارها را که به «خرچنگ های سیاه» معروف شده اند هرچه سریع تر اعدام کنند چرا که نفس کشیدن آن ها هوا را آلوده می کند!
شهروند دیگر هم نوشت: وقتی ماجرای «خرچنگ های سیاه» را خواندم به شدت متاثر شدم و قلبم به درد آمد. واقعا باید انسان به چه درجه ای از خباثت و بی رحمی  برسد که دست به چنین اعمال کثیفی بزند. از مقامات قضایی می خواهم رسیدگی به این پرونده را در اولویت قرار بدهند و بدون کوچکترین اغماضی حکمی قاطع صادر کنند تا درس عبرتی برای مزاحمان نوامیس مردم شود چرا که این اقدام مقتدرانه دستگاه قضایی در خاطر مردم برای امنیت نوامیس باقی خواهد ماند. فرد دیگری هم با قدردانی از روزنامه خراسان برای پیگیری پرونده «خرچنگ های سیاه» گفت: از روزنامه خراسان به خاطر نشان دادن چهره های پلید این شیطان صفتان، سپاسگزارم.

شهروندی هم با اشاره به این که اعدام تنها تسکین قلب مردم و شاکیان است، نوشت: از قوه قضاییه مملکت عاجزانه تقاضا می کنم . خرچنگ های سیاه را به شدیدترین حد مجازات کنند تا دیگر کسی جرات تعرض به ناموس مردم را نداشته باشد.
یکی دیگر هم گفت: از دستگاه قضایی می خواهم ابتدا «خرچنگ ها» را در شهر بچرخانند و بعد در ملاء عام اعدام کنند چرا که اعدام کوچکترین مجازات برای آن هاست.شهروندی هم با بیان این که اگر کسی با نوامیس همین «خرچنگ های سیاه» چنین برخوردی داشته باشد چه حسی خواهند داشت؟ نوشت: من منتظر اجرای سریع احکام قاطع دستگاه قضایی برای پرونده خرچنگ های سیاه هستم و از زحمات همه عزیزان در دستگاه قضایی و پلیس آگاهی قدردانی می کنم.

 

تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها

افتاب

تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها تجاوز به ۶ زن جوان در مشهد | حکم اعدام مردان به جرم آزار جنسی زنان در خرابه ها تجاوز به زن جوان | خرچنگ های سیاه نام گروهی بود که چندی پیش در مشهد زنان و دختران جوان را سوار پرایدشان می کردند و به زور به منطقه ای بیرون شهر می بردند. حکم اعدام این ۵ نفر که به آزار و اذیت و تجاوز جنسی به زنان و دختران جوان متهم بودند، صادر شد. بیشتر بخوانید: تجاوز به زن…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*