خانه / اخبار / تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

زن گفت: او من را هل داد و روی تخت انداخت و مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم‌برداری کرد و بعد از آن با همان فیلم من را تهدید می‌کرد. هر بار با تهدید با من رابطه برقرار می‌کرد واز آن فیلم‌برداری می‌کرد و من از ترسم مجبور بودم به خواسته‌اش تن دهم. فکر می‌کنم فیلم‌ها را پخش کرده…

دو مرد که در پرونده‌های جداگانه متهم به تعرض شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران در حالی محاکمه شدند که هر دو منکر اتهام خود شدند.
به گزارش خبرنگار ما، در اولین پرونده مردی به مأموران گزارش داد که پسرعمویش همسر او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ است. این مرد در شکایتی که به پلیس ارائه داد، گفت: مدتی قبل پسرعمویم از شهرستان به تهران آمد تا کاری پیدا کرده و زندگی‌اش را سروسامان دهد. از آنجا که او پسرعمویم بود، من او را به‌عنوان میهمان در خانه‌ام پذیرفتم اما مدتی بعد متوجه رفتارهای مشکوک او و همسرم شدم و برای اینکه متوجه شوم چه رابطه‌ای بین آنهاست، در خانه دوربین کار گذاشتم و متوجه شدم همسرم و پسرعمویم با هم رابطه دارند. وقتی موضوع را به همسرم گفتم، او برایم توضیح داد چه اتفاقی افتاده ‌است و گفت پسرعمویم در همان روزهای اول که به خانه‌مان آمده، او را مورد آزار و اذیت قرار داده‌ است.
با توجه به شکایت این مرد بود که همسر او مورد بازجویی قرار گرفت؛ او گفت: وقتی پسرعموی شوهرم به خانه ما آمد، یک روز من را هل داد و روی تخت انداخت و مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم‌برداری کرد و بعد از آن با همان فیلم من را تهدید می‌کرد. او هر بار با تهدید با من رابطه برقرار می‌کرد و بعد دوباره از آن رابطه فیلم‌برداری می‌کرد و من همیشه از ترسم مجبور بودم به خواسته‌اش تن دهم و فکر می‌کنم فیلم‌ها را هم در شهرمان پخش کرده ‌است.
با توجه به دو شکایتی که علیه مرد جوان مطرح شده‌ بود، پرونده او به اتهام تجاوز به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پرونده دیگرش درخصوص انتشارر فیلم مستهجن در دادگاه عمومی مورد رسیدگی قرار گرفت.
پرونده دوم بعد از رسیدگی منجر به برائت متهم شد؛ او گفت فیلمی منتشر نکرده و هر آنچه در مورد او گفته‌اند، دروغ است؛ سپس با اعتراض دو شاکی پرونده، دادگاه تجدید نظر آن را مورد بررسی قرار داد که در این مرحله نیز اعتراض وارد دانسته نشد. اما پرونده متهم در دادگاه کیفری استان تهران همچنان در حال رسیدگی است. روز گذشته او یک‌ بار دیگر در دادگاه حاضر شد و ادعا کرد کاری نکرده‌ و فیلم‌ها همه دروغ است؛ با این حال متهم برای ادامه تحقیقات با قرار بازداشت روانه زندان شد.
در پرونده دوم پسر ٢٠ساله‌ای با شکایت به مأموران پلیس مدعی‌ شد فردی که با او در شبکه‌های مجازی آشنا شده‌، او را مورد آزار و اذیت قرار داده ‌است. این پسر جوان گفت: من از طریق شبکه‌های مجازی با فردی به نام فرید آشنا شدم و یک روز با هم قرار گذاشتیم تا از نزدیک همدیگر را ببینیم، وقتی سر قرار حاضر شدم، او من را به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و از آنجا که زورش زیاد بود، نتوانستم کاری کنم.
با شکایت این جوان مأموران مشخصات مردی را که از او شکایت شده‌ بود، مورد بررسی قرار دادند و سپس متوجه شدند او فردی سابقه‌دار است و پیش از این نیز چند بار به جرم حمل مواد و مشروب‌خواری بازداشت شده ‌است.
به‌این‌ترتیب مخفیگاه او شناسایی و متهم بازداشت شد. این پرونده نیز با توجه به مدارک موجود برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری ارسال شد و متهم به صورتت غیرعلنی تحت بازجویی قرار گرفت.
شرق

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی

تاپ ناز

تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی تجاوز به زن شوهردار و فیلمبرداری برای مجبورکردن او به رابطه غیراخلاقی زن گفت: او من را هل داد و روی تخت انداخت و مورد آزار و اذیت قرار داد و فیلم‌برداری کرد و بعد از آن با همان فیلم من را تهدید می‌کرد. هر بار با تهدید با من رابطه برقرار می‌کرد واز آن فیلم‌برداری می‌کرد و من از ترسم مجبور بودم به خواسته‌اش تن دهم. فکر می‌کنم فیلم‌ها را پخش کرده... دو مرد که در پرونده‌های جداگانه متهم به تعرض شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*