خانه / اخبار / تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس

آنجلینا جولی و گوئینت پالترو، بازیگران زن هالیوود، در کنار زنان بازیگر دیگر، مدعی شدند هاروی واینستین آنها را مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار داده است. فهرست شاکیان و زنانی که مورد ازار و اذیت جنسی این تهیه کننده قرار گرفتند رو به افزایش است.

جام جم نوشت: آنجلینا جولی و گوئینت پالترو، بازیگران زن هالیوود، گفتند که این حوادث در دوران اولیه فعالیت آنها در هالیوود اتفاق افتاد.
ادعاها علیه واینستین که از تهیه‌کنندگان بسیار موفق در هالیوود بوده پس از انتشار گزارشی در نیویورک تایمز بالا گرفت. همزمان سه زن دیگر در گزارشی که در مجله نیویورکر چاپ شد مدعی شده اند که واینستین به آن ها تجاوز کرده است. او ادعاهای تجاوز را رد کرده.
گوئینت پالترو و آنجلینا جولی هر دو در بیانیه هایی که در اختیار نیویورک تایمز قرار گرفت روایت خود را پس از انتشار گزارش اولیه این روزنامه شرح داده اند.
آنجلینا جولی در یک ای میل نوشت: “من در جوانی تجربه بدی با هاروی واینستین داشتم و در نتیجه تصمیم گرفتم دیگر هرگز با او کار نکنم و به دیگران هم در این مورد هشدار دادم.”
باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش میشل هم روز سه شنبه گفتند که از شنیدن این اخبار “مشمئز” شده اند.

 

بازیگران مورد تجاوز واقع شده توسط هیه کننده سرشناس هالیوود

تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس تجاوز به بازیگران توسط تهیه کننده سرشناس آنجلینا جولی و گوئینت پالترو، بازیگران زن هالیوود، در کنار زنان بازیگر دیگر، مدعی شدند هاروی واینستین آنها را مورد تجاوز و تعرض جنسی قرار داده است. فهرست شاکیان و زنانی که مورد ازار و اذیت جنسی این تهیه کننده قرار گرفتند رو به افزایش است. جام جم نوشت: آنجلینا جولی و گوئینت پالترو، بازیگران زن هالیوود، گفتند که این حوادث در دوران اولیه فعالیت آنها در هالیوود اتفاق افتاد. ادعاها علیه واینستین که از…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*