خانه / عکس هنرمندان / بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش |عکسهای اینستاگرام

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش |عکسهای اینستاگرام

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش |عکسهای اینستاگرام

اینستاگرام مجید نوروزی, بیوگرافی, سریالهای مجید نوروزی, سن مجید نوروزی, عکس بازیگران, مجید نوروزی و همسرش,بیوگرافی مجید نوروزی, زندگینامه مجید نوروزی, سن مجید نوروزی, عکسهای مجید نوروزی, مجید نوروزی, مجید نوروزی و دوست دخترش, مجید نوروزی و فرزندش,مجید نوروزی و همسرش

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش |عکسهای اینستاگرام

بیوگرافی مجید نوروزی +عکسها و اینستاگرام

بیوگرافی مجید نوروزی +عکسها و اینستاگرام

بیوگرافی و زندگینامه

مجید نوروزی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون متولد ۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۰ می باشد و ۲۶ سال سن دارد.

ورود او به تئاتر از سال ۸۴  بوده است. همچنین نمایش «بازیگر تعزیه» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر هم اولین اجرای عموم وی محسوب می‌شود.

بعد از این کارها تا سال ۸۸ که از هنرستان کمال الملک در رشته‌ی نمایش فارغ التحصیل شد و هیچ تئاتری کار نکرد که بعد از آن تحصیلات آکادمیک بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز شروع نمود.

اولین حضور او در تلویزیون در سال ۹۵ با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ اتفاق افتاد اما بعد آن در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان ۹۶ پخش گردید در نقش اشکان (پسر خلیل با بازی کامبیز دیرباز) به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی سریال توانست به خوبی دیده شود.

ازدواج و همسرش

مجید نوروزی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

زندگینامه و بیوگرافی مجید نوروزی

زندگینامه و بیوگرافی مجید نوروزی

اینستاگرام مجید نوروزی : instagram / Majid_norouzi

مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان در سریال زیر پای مادر

مجید نوروزی و همسرش

مجید نوروزی و همسرش

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش |عکسهای اینستاگرام بیوگرافی و زندگینامه مجید نوروزی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون متولد ۲۰ فروردین ماه سال ۱۳۷۰ می باشد و ۲۶ سال سن دارد. ورود او به تئاتر از سال ۸۴  بوده است. همچنین نمایش «بازیگر تعزیه» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر هم اولین اجرای عموم وی محسوب می‌شود. بعد از این کارها تا سال ۸۸ که از هنرستان کمال الملک در رشته‌ی نمایش فارغ التحصیل شد و هیچ تئاتری کار…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.67 ( 3 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*