خانه / عکس هنرمندان / بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان

بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان

بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان

بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان

Aksaye Jadid Shaghayegh Dehghan

شقایق دهقان

 

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ‌سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی‌ناپذیر خانواده تلویزیونی‌ها شد. در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و درپی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

عکس جدید و شخصی شقایق دهقان

 

بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان بیوگرافی عکس جدید و شخصی شقایق دهقان Aksaye Jadid Shaghayegh Dehghan   بیوگرافی شقایق دهقان شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند. وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ‌سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*