خانه / عکس هنرمندان / اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

عکس از همسر دوم فریبا نادری و خبر بچه دار شدن فریبا

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون برای بار دوم ازدواج کرد. ۸ سال پیش همسر سابق او مسعود رسام درگذشت. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری است که از فعالان حیطه لبنیات است. این بازیگر کشورمان به زودی مادر میشود.

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش

عکس از فریبا نادری در کنار همسرش

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در روز عید غدیر مهمان برنامه ای با اجرای محمد سلوکی بود و در این برنامه از زمان تولد فرزندش صحبت کرد.

اسم فرزند فریبا نادری

محمد سلوکی در بخشی از این گفتگو گفت :خانم نادری فرمودن که اگر پسر دار بشن اسمش رو حتما میذارن امیرعلی ، ان شاء الله کی این خبر خوشایند به گوش میرسه ؟ فریبا نادری در پاسخ به این سوال محمد سلوکی گفت :برای اواخر بهمن یا اوایل اسفند ، زمانی که پزشک داده برای ۲۸ تا دوم یا سوم اسفند است.

 

 

 

اولین عکس فریبا نادری همراه همسر و فرزندش

اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش اولین عکس فریبا نادری همسر و فرزندش عکس از همسر دوم فریبا نادری و خبر بچه دار شدن فریبا فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون برای بار دوم ازدواج کرد. ۸ سال پیش همسر سابق او مسعود رسام درگذشت. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری است که از فعالان حیطه لبنیات است. این بازیگر کشورمان به زودی مادر میشود. عکس از فریبا نادری در کنار همسرش فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در روز عید غدیر مهمان برنامه ای با اجرای محمد سلوکی بود و…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*