خانه / اخبار / چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد

چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد

چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد

چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد

 

روز گذشته رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری خواستگار قلابی که در بندر گز ساکن بود و در تهران مرتکب کلاهبرداری شده بود، خبر داد.

رئیس پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ، گفت: پرونده شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری به این پایگاه ارجاع که شاکی در اظهارات خود بیان داشت: با کلاهبردار از طریق شبکه های اجتماعی آشنا و پس از مدتی مکالمه و گفت و گو و ادامه آشنایی، پیشنهاد ازدواج از متهم طرح و پس از جلب اعتماد وی، از شاکی تقاضا می کند که تصویری از تمامی زیورآلات برای رویت مادرش ارسال کند که پس از آن متهم مدعی شده بود که مورد پسند مادرش واقع شده است.

وی افزود: متهم متعاقب این موضوع به بهانه قالب گیری و تعمیر زیور آلات پیشنهاد ملاقات حضوری می دهد و شاکی با کلیه زیورآلات در محل قرار حاضر و کلیه اموال خود را تحویل کلاهبردار می دهد. متهم به بهانه پاسخ گویی به تلفن از شاکی جدا و کیف خود را به مالباخته می دهد. وی که کیف کلاهبردار در دست او بود مدتی منتظر متهم می شود ولی پس از گذشت مدت طولانی، وی باز نمی گردد.

این مقام مسئول با اشاره به انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی محل سکونت کلاهبردار بیان داشت: متهم که در بند گز سکونت داشت و برای کلاهبرداری به تهران آمده بود؛ طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافگیرانه در آن شهر دستگیر و در بازجویی اولیه علاوه بر قبول بزه انتسابی به ۴ فقره کلاهبرداری دیگر نیز اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد

 

کار شیطانی پسر جوان بندری بر سر ۴ دختر تهرانی

چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد چه بلایی بر سر ۴ دختر تهرانی توسط جوان بندری آمد   روز گذشته رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری خواستگار قلابی که در بندر گز ساکن بود و در تهران مرتکب کلاهبرداری شده بود، خبر داد. رئیس پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ، گفت: پرونده شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری به این پایگاه ارجاع که شاکی در اظهارات خود بیان داشت: با کلاهبردار از طریق شبکه های اجتماعی آشنا و پس از مدتی مکالمه و گفت و گو و ادامه آشنایی، پیشنهاد ازدواج از متهم…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*