خانه / اخبار / فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال

فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال

فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال

فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال

فیتیله‌ای‌ ها

محمد مسلمی از ساخت یک سریال شبانه در شبکه یک سخن گفت و اعلام کرد که این سریال با عنوان «کام و خال» مثل کمدی های لورل و هاردی دیالوگ‌محور نیست و کاری متفاوت خواهد بود.

محمد مسلمی کارگردان برنامه «فیتیله‌ای‌ها» که پیش از این مجموعه «هفت سین و بچین» را در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک برده است گفت: «دوقلوها» یکی از آیتم های برنامه «هفت سین و بچین» بود که خوشبختانه مورد توجه سازمان صداوسیما و مردم قرار گرفت و به همین دلیل قرار است به صورت مستقل به تولید برسد.

وی ادامه داد: مذاکره هایی با شبکه یک داریم تا این آیتم به صورت یک سریال شبانه با عنوان «کام و خال» دربیاید و با حضور دو شخصیت آن یعنی کام و خال به تولید برسد.

کارگردان برنامه «هفت سین و بچین» در توضیح خود از این سریال شبانه عنوان کرد: این سریال ویژگی هایی دارد که می توان گفت تاکنون کاری با این فرم در میان مجموعه های تلویزیونی ساخته نشده است. «کام و خال» بیشتر کمدی است که به کارهای لورل و هاردی شباهت دارد و از این حیث دیالوگ محور نیست بلکه ما سعی کردیم در این سریال مثل تمام کمدی های دنیا عمل کنیم.

وی درباره اینکه این سریال چه زمانی به تولید می رسد، اعلام کرد: ما فعلا در حال مذاکره با شبکه یک هستیم و زمانی که برآوردها به نتیجه برسد نگارش را آغاز خواهیم کرد که قرار است در ۵۲ قسمت نوشته شود.

مسلمی با اشاره به طرح دیگری که با همکاری تمنا رستگار آن را نوشته است، یادآور شد: ما طرحی با عنوان «چمچاره» داریم که یک تاک شو شبانه است و در نوع خود کاری متفاوت است. این طرح هم آماده است و ما در حال بررسی هستیم که ببینیم با کدام شبکه باید کار کنیم.

کارگردان برنامه «فیتیله» در پایان درباره این برنامه کودک نیز بیان کرد: تاکنون هیچ صحبتی از طرف شبکه دو با ما نشده است و متاسفانه این برنامه که یکی از سرمایه های سازمان صداوسیما بود و کودکان زیادی با این برنامه زندگی می کردند و در زندگی بچه های بیمار و بی سرپرست تاثیر زیادی داشت هنوز تکلیف مشخصی ندارد. تخصص ما در حوزه تولید و ساخت برنامه های کودک است ولی هنوز در این باره با ما صحبتی نشده است.

 

اخبار فرهنگی و هنری – مهر

 

 

منبع:لاو۴،مهر

بازیگران,سریال,فیلم,گوگوش,جنیفر لوپز,باریگران هالیوود,مهناز افشار,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران,صدا و سیما,فرهنگ و هنر,بازیگران ایرانی,بازیگران زن

فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال فیتیله‌ای‌ ها در حال تدارک یک سریال محمد مسلمی از ساخت یک سریال شبانه در شبکه یک سخن گفت و اعلام کرد که این سریال با عنوان «کام و خال» مثل کمدی های لورل و هاردی دیالوگ‌محور نیست و کاری متفاوت خواهد بود. محمد مسلمی کارگردان برنامه «فیتیله‌ای‌ها» که پیش از این مجموعه «هفت سین و بچین» را در ایام نوروز روی آنتن شبکه یک برده است گفت: «دوقلوها» یکی از آیتم های برنامه «هفت سین و بچین» بود که خوشبختانه مورد توجه سازمان صداوسیما و مردم قرار گرفت و به همین دلیل…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*