خانه / عکس هنرمندان / عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی

عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی

عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی

عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی

 

سروش جمشیدی یکی از بازیگرانی است که با زحمت و بدون هیچ پارتی بازی یا واسطه گری وارد عرصه هنر شده است و هرچه دارد حاصل زحمات خودش بوده کسی که از کودکی عاشق بازیگری و هنر بوده ولی چون کسی را نداشته که او را به به کارگردان معرفی کند او خیلی دیر وارد عرصه هنر شد.

عکس کودکی سروش جمشیدی

عکس بازیگران,عکس جدید سروش جمشیدی,جدیدترین عکس های سروش جمشیدی,بیوگرافی سروش جمشیدی,بازیگر مرد سروش جمشیدی,عکس های سروش جمشیدی,بیوگرافی بازیگر سروش جمشیدی,زیباترین عکس های سروش جمشیدی,عکس های زیبای بازیگر مرد,بازیگر مرد ایرانی,عکس بازیگر مرد,عکس سروش جمشیدی,عکس سروش جمشیدی کیفیت بالا
عکس کودکی سروش جمشیدی

 

سروش جمشیدی ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا امده است او دانشجوی رشته برق دانشگاه آزاد  بوده که به دلیل مشکلات مالی انصراف داده است.

اولین نقش

سروش جمشیدی اصالتا یزدی است و پدرش نیز از هنرمندان تئاتر و طنز بوده است.

سروش میگوید اولین باری که در مقابل مردم نقش بازی کرده ام ۶ سالم بوده و آن زمان پدرم در تئاتر بازی میکرد که یکی از نمایشهای آنها یه یک کودک نیاز بود نقش ان را به من دادند و یعد از اینکه نقشم را بازی کردم مردم برای من دست زدند و من تشویق کردند و من از این کار خیلی خوشم امد.

سروش ادامه میدهد من وقتی ۸ سال داشتم حتی تونستم یک نمایشنامه پنج دقیقه‌ای بنویسم و آن را در دهه فجر به همراه همکلاسی هایم در مدرسه اجرا کنم.

سروش اولین فیلم خود را در نوجوانی و وقتی که دانش آموز راهنمایی بود بازی کرد که نام آن فیلم فرشته‌ی سلامتی بود.

آن زمان عوامل فیلم به مدرسه ما آمدند و از کسانی که توانایی بازیگری داشتند، تست گرفتند و من را به همراه چند نفر دیگر برای آن فیلم انتخاب کردند

علت انصراف از دانشگاه

سروش رفیعی در رشته برق با رتبه ۹ کنکور در دانشگاه قبول شد و وارد دانشگاه آزاد یزد شد.

او میگوید اتفاقاً در رشته برق که انتخاب اولم بود، پذیرفته شدم، یک ترم را با درس‌ های عمومی طی کردم تا این‌که در ترم ۲ متوجه شدم روحیم فنی نیست و همچنان تمام فکر و ذکرم بازیگری بود در نهایت با پاس کردن ۹۰ واحد و گرفتن فوق دیپلم دانشگاه را رها کردم.

 

اولین بازی رسمی جلوی دوربین

در سال ۷۷ زمانی که سروش دانشجو بود  یکی از مجریان و تهیه‌کنندگان تلویزیون یزد از بازی او خوشش امد و به او پیشنهاد بازی داد برنامه های آن کارگردان از جمله برنامه‌ های ترکیبی تلویزیون بود که آیتم‌های نمایشی داشت

سروش کارش را در آذرماه  سال ۱۳۷۷ در تلویزیون یزد با آن برنامه نمایشی آغاز کرد که میتوان گفت آن کار اولین فعالیت رسمی و حرفه‌ای او بود.

 

 

عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی

سروش جمشیدی,عکس بچگی سروش جمشیدی

عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی عکس دوران کودکی سروش جمشیدی (قیمت) دورهمی   سروش جمشیدی یکی از بازیگرانی است که با زحمت و بدون هیچ پارتی بازی یا واسطه گری وارد عرصه هنر شده است و هرچه دارد حاصل زحمات خودش بوده کسی که از کودکی عاشق بازیگری و هنر بوده ولی چون کسی را نداشته که او را به به کارگردان معرفی کند او خیلی دیر وارد عرصه هنر شد. عکس کودکی سروش جمشیدی عکس کودکی سروش جمشیدی   سروش جمشیدی ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در شهر تهران به دنیا امده است او دانشجوی رشته برق دانشگاه آزاد …

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*