خانه / اخبار / شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

شیلا خداداد بازیگر زن معروف سینما فرزندش را بدنیا آورد

شیلا خداداد با انتشار عکسی از دخترش صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد
این بازیگر ۳۶ ساله فرزند دوم خود را در روز اول فروردین به دنیا آورده است. وی صاحب یک دختر شده است.
در صفحه شخصی شیلا خداداد نوشته شده است:
تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت
شدیم چهارتا
(اول فروردین نود و شش)
مصاحبه با شیلا خداداد قبل از زایمان دخترش:
شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال مسافری از هند به شهرت رسید در گفت و گویی در مورد حواشی زندگی شخصی اش صحبت کرد و از قضاوت هایی که در مورد اتفاقات شخصی اش می شنود گلایه کرد، متن مصاحبه در زیر می خوانید:
چرا دیگر بازیگر محبوب و ستاره در تلویزیون و سینما نداریم، ستاره ای که بتواند موجب فروش فیلم و نشاندن مردم پای تلویزیون شود دیگر نیست؟
به این موضوع می توان از چند قسمت نگاه کرد یکی اینکه شاید فیلم نامه ها تکراری شده و نمی تواند مردم را جذب کند، البته سریال های با کیفیت نیز در تلویزیون پخش می شود که ممکن است به دلیل تنوع و تعداد زیاد شبکه های داخلی و خارجی دیده نشوند.
به نظر شما کدامیک از سریال های تلویزیون با کیفیت بود؟
سریال ستایش سریال خوبی بود، سریال های ماه رمضان هم بعضا سریال های خوبی از آب در می آیند.

اخبار سرگرمی, اینستاگرام بازیگران, بازیگر زن مشهور, اینستاگرام بازیگر زن, اینستاگرام شیلا خداداد, شیلا خداداد, بازیگر زن, بازیگر زن معروف, دختر شیلا خداد, تولد فرزند شیلا خداداد

دلایل ستاره شدن شما با کار مسافری از هند چه بود؟
سیتا یا سریال مسافری از هند به دلیل تلفیق فضای بالیوود با سینمای ایرانی و علاقه مردم به کارهای هندی دیده شد و دیده شدن مرحله اول تبدیل شدن به ستاره است در آن کار با کمک دوستانم توانستم از تمام توانم استفاده کنم که با لطف خدا در ادامه انرژی هایی که گرفتم بیانگر این بود که این کار دیده شده است.
اینکه می گویند شما به خاطر پول با فرزین سرکارات ازدواج کردید تا چه میزان صحت دارد؟
این سوال واقعا خنده دار است مگر من میخواستم با پول ازدواج کنم، اصلا دیگر از دست کسانی که این موضوع را مطرح می کنند ناراحت می شوم در کامنت های اینستاگرامم همه از پولدار بودن با کنایه یاد می کنند و می گویند خوش به حالت که مشکل نداری ، واقعا این موضوع خسته کننده است و فرزین به غیر وضعیت مالی خوبش هزاران ویژگی خوب دیگر هم دارد که آن ها در نظرم در الویت هستند.
شما هم طعم قضاوت های نا به جا و این چنینی را کشیده اید ، این چنین قضاوت ها چه حسی را به شما منتقل می کند؟
واقعا اینکه مرددم دوست دارند در مورد زندگی شخصی هنرمندشان نظر دهند یک مسئله ای است که در فرهنگ ما وجود دارد یک روز رنگ لباس سوژه می شود روز دیگر موضوع دیگر باز هم اگر در این برخوردها احترام و ادب حفظ شود من یا هر هنرمند دیگر کمتر ازرده می شود و نکته دیگر این است که داشتن وضعیت اقتصادی بد یا خوب تنها ترازو و یا وزنه سنجش انسان ها نیست ولی متاسفانه مردم دوست دارند ادم های معروف را قضاوت کنند که این درست نیست ما بد بختی ها و مشکلاتمون رو در خوش بختی دیگران می بینیم همه ادم ها مشکل دارند.
اولین کتابتان در حوزه کودک منتشره شد فعالیتتان در این حوزه آیا با مادر شدن خودتا ارتباط دارد؟
یکی از دلایلی که کتاب کودک ترجمه کردم علاقه بیش از حد من به بچه ها بود که البته بعد از تولد سامیار چیز هایی را میبینم و سح می کنم که قبلا آن ها را نمی دیدم مادر بودن سخته است.
چه طور؟
مادر بودن مسئولیت سختی است جدا از کارهایی فیزیکی دغدغه ها و مشغله فکری زیادی داری من به شخص خودم مدام استرس سامیار را دارم که در آینده چه اتفاقی برای ش می افتد چند روز پیش برای ثبت نامش به مهدکودکی رفت که پله داشت و انقد این موضوع من را نگران کرد که نکند یک زمانی روی پله ها برایش اتفاقی بیفتد که از ثبت نامش منصرف شدم.
اینجوری که سوسول می شود؟
من میخواهم بچه ام سوسول شود ولی هیچ اتفاق و صدمه ای نبیند.
از سرپرستی بچه هایی دیگر که به عهده گرفته اید برایمان بگویید؟
سرپرستی هفت کودک را به همراه همسرم به عهده گرفتیم و هزینه های ان ها را پرداخت می کنم من فکر میکنم خوب است که این کار ها مطرح شود و به نوعی فرهنگ سازی و دعوت از مردم برای انجام کار خیر است.
شما در امر خیر جزو افراد فعال هستید لطفا بیشتر در خصوص کارهایتان توضیح دهید؟
ما با موسسات معتبری که در زمینه خیریه وجود دارند کار می کنیم برای کودکان و بچه های نیازمند یک سری خدمات و هزینه ها پرداخت می کنیم و با دعوت از دوستانمان سعی می کنیم سرویس بیشتری را به نیازمندان بدهیم و از دردهایشان کم کنیم.
دوتا از بازیگر های سینما به خارج از کشور رفتند و آنجا کشف حجاب کردند یکی از آنها گفت سینمای ایران کثیف است و در دفترهای سینمایی در مورد همه چیز با من صحبت می کردند الی مسائل سینمایی؟
من خودم در این چند سالی که در سینما فعالیت می کنم در هیچ دفتری جز صحبت در مورد کار و بازیگر و سینما و فیلم نامه حرف دیگری زده نشد این یک شخص است که اجازه می دهد با او چه رفتاری شود من از سینمای کشورم دفاع می کنم و در آن کثیفی ندیدم.
چرا هر کسی صرف داشتن چهره زیبا با چهارتا عکس آتیلیه ای به مدل تبدیل می شود و بعد از بازی در یک تله فیلم بازی تا وارد سینما شوند این اتفاق ها می افتد آیا نباید فیلتر هایی مناسبی برای بازیگران و هنرمندان داشت؟
به نظرم برای بازیگری باید درس خواند و تمرین کرد لازم ورود به هر رشته و شغلی است که این اتفاق ها بیفتد ، خیلی ها به من می گویند تو به خاطره چهره ات وارد سینما شدی شاید این موضوع هم موثر بود اما بی شک من تحصیلات سینمایی دارم و برای فعالیت در این حوزه واقعا تمرین و تلاش کردم، شاید استفاده از افرادی که در چهارچوب مشخص وارد سینما شود این چنین حواشی تلخ را از سینما دور کند.
منبع: خبر ایرانی

 

 

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس

 

شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس شیلا خداداد فارغ شد: دوست دارم بچه ام سوسول شود! +عکس شیلا خداداد بازیگر زن معروف سینما فرزندش را بدنیا آورد شیلا خداداد با انتشار عکسی از دخترش صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد این بازیگر ۳۶ ساله فرزند دوم خود را در روز اول فروردین به دنیا آورده است. وی صاحب یک دختر شده است. در صفحه شخصی شیلا خداداد نوشته شده است: تولد زیباترین هدیه خداوند است که مانند سروشی روح بخش به زندگی نور امید مى دمد خدایا سپاس از هدیه زیبایت شدیم چهارتا (اول…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*