خانه / عکس هنرمندان / رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک

رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک

رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک

رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک

در بین ما ایرانیها خیلی زشت هست که یک نفر را جلوی یک جمع بخاطر کاری که علاقه دارد و انجام می دهد ضایع کنیم.

shab-kook_Love4.ir

شب کوک” برنامه ای است از شبکه نسیم پخش می شود و طی آن، جوانان علاقه مند به خوانندگی، در حضور تماشاگران و هیأت داوران، قطعاتی را اجرا می کنند تا اگر نظر مساعد سه داور برنامه را کسب کنند، به مرحله بعدی راه یابند.

در برنامه هفتم مهر “شب کوک” ، اما اتفاقی افتاد که چندان با اخلاق هنری و ادب ایرانی، آن طور که انتظار می رفت، همخوانی نداشت.

در این برنامه، یکی از جوانان به روی صحنه آمد و تا خواست شروع به خواندن کند، حتی پیش از آن که یک بیت را به طور کامل بخواند، پوریا حیدری، داور برنامه از وی خواست که ادامه ندهد و قطع کند!

صدای آن جوان، ای بسا مناسب نبود ولی اخلاق و ادب حکم نمی کرد که او را در برابر تماشاگران حاضر در استودیو بینندگان خانه ها، این گونه تحقیر کنند و حس همدردی را در بین بسیاری از مردم نسبت به او برانگیزند، به طوری که حتی مجری برنامه هم کوشید به نوعی از وی دلجویی کند.

طبیعتاً صعود یا عدم صعود او به مرحله بعد در دستان داوران بود و آنها می توانستند، لااقل نیم دقیقه به صدای او – هر چند صدایش شاید خوب نبود – گوش کنند و بعد با دادن امتیاز اندک او را حدف کنند نه این که داور برنامه ، حتی اجازه خواندن ندهد و بی احترامی کند.

از مسؤولان برگزاری برنامه های اینچنینی انتظار می رود قبل از هر چیز داوران را توجیه کنند که قبل از هر چیز آنچه باید در رسانه ملی مد نظر باشد، حفظ حرمت انسان ها و اخلاق و ادب است و تلویزیون جایی برای تحقیر دیگران ، ولو از موضع داوری نیست.

بیوگرافی داوران مسابقه شب کوک

شب کوک” برنامه ای است از شبکه نسیم پخش می شود و طی آن، جوانان علاقه مند به خوانندگی، در حضور تماشاگران و هیأت داوران، قطعاتی را اجرا می کنند تا اگر نظر مساعد سه داور برنامه را کسب کنند، به مرحله بعدی راه یابند.

داوران این برنامه آقایان مهدی یغمایی  و فریدون آسرایی و فرهادبرنجان و پوریا حیدری هستند که ثانیه ها دراین پست این هنرمندان را بطورکامل به شما معرفی  میکند

بقیه درادامه مطلب

فریدون آسرایی

1457263463.jpg (450×300)

فریدون آسرایی (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۳۵، آسارا) از خوانندگان پاپ ایرانی است.

زندگینامه

وی در منطقه آسارا به دنیا آمد. بعد از تحصیلات مقدماتی، در ژوئیه ۱۹۸۷ به شهر ونکوور کانادا مهاجرت کرد

و ۱۴ سال در آنجا زندگی کرد. سال ۱۹۸۸ گروه غزال و ۲ سال بعد هم گروه پرواز را با حضور کامران، هنگامه، رامین زمانی و… راه انداخت

که ترانه ایران ایرانم از دستاوردهای این قبیل همکاری‌ها است.

او اولین آلبومش را با تنظیم رامین زمانی و با نام اولین سلام، در سال ۱۳۸۰ به بازار روانه کرد و به ایران بازگشت.

این آلبوم، موفقیتی حاصل نکرد ولی دومین آلبوم رسمی وی به نام غریبه، توانست

موقثیت قابل توجهی کسب کند.

او در سال ۱۳۹۴ با خواننده سبک رپ آرمین_تو_ای_اف_ام تک آهنگ نیستی را خواندند.

آلبوم

  • سرگذشت ۱۳۷۷
  • اولین سلام ۱۳۸۰ (ناشر: ترانه)
  • غریبه ۱۳۸۳
  • از تو دورم ۱۳۸۶ (ناشر: سروش)
  • ریمیکس ۱۳۸۷ (ناشر: ایران گام)
  • خاطرات گمشده ۱۳۹۰ (ناشر: جهان تصویر)
  • عشق یعنی ۱۳۹۳ (ناشر: آوای هنر)

مهدی یغمائی 

1457215788.jpg (720×480)

مهدی یغمائی

مهدی یغمائی در۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در شاهرود به دنیا آمد.پدرش خیاط ماهری در شهرستان بود وی درهمان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تااینکه ازسال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد. وی بعداز سالها تلاش دربدست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد تااینکه درسال ۱۳۸۰ باتوجه به داشته مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدااز موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد. نا گفته نماند که وی درسال ۱۳۷۴ دررشته مورد علاقه اش شروع به تحصیل در دانشگاه نمود ودرسال ۱۳۷۹ تحصیلات دانشگاهی خود را دررشته شیمی به پایان رساند. یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آنها میتوان به دختر بهار ؛ سایه ؛ دلم تنگه ؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند.و همچنین هادی یغمایی حرفه برادر را در شاهرود ادامه میدهد.

تیتراژ سریال ستاره های سربی شبکه ۲

بخواب آروم (به یاد مرتضی پاشایی)

حس میکنم تو رو (تیتراژ برنامه ی تلویزیونی ماه عسل ۱۳۹۰)

تو بردی

خاک تن خسته ( به یاد سالروز آزادی خرمشهر)

مهمون شب ( تیتراژ برنامه آن دم که شب شود – رادیو)

تو با منی

حال عجیب

چه کردی..!

صبح فروردین ( نوروز ۱۳۹۲ )

خاطره

سیب دنیا

شبهای جنون من

برادر

منو آروم کن

پوریا حیدری

1457280357.jpg (450×300)

بیوگرافی پوریا حیدری :

نام : پوریا

نام خانوادگی : حیدری

ملیت: ایرانی

زمینه فعالیت : خواننده و اهنگساز (  اخیرا داور برنامه شب کوک )

اهنگ ها : غم هامـون / بنفش / بیست و نه هفت

1457247301.jpg (480×360)

فرهاد برنجان

فرهاد برنجان موسیقی را با فراگرفتن ساز گیتار شروع کرده و در سال ۱۳۷۳ وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد، در این دانشکده ساز تار و ردیف موسیقی ایرانی را فرا گرفته و بعد از اتمام این دوره در سال ۱۳۷۸ وارد دانشکده موسیقی دانشگاه هنر شده و مقطع کارشناسی ارشد را در رشته آهنگسازی به پایان رسانید. در سال ۱۳۷۷ در دومین جشنواره موسیقی سراسر کشور در رشته آهنگسازی موفق به دریافت جایزه اول این جشنواره شد. وی در طی چندین سال همکاری با مرکز موسیقی برای قطعات “روندو برای ارکستر زهی” ، قطعه “مولانا علی”، “باغ های سرخ گلجوش”، و “گلایه” موفق به دریافت لوح تقدیر شد و همچنین در جشنواره “ترنم وحدت” در سال ۱۳۸۶ به عنوان بهترین آهنگساز و بهترین تنظیم کننده معرفی شد. از وی تا کنون آلبوم “تو کجایی همه عشق” با آهنگسازی وی، صدای “علی تفرشی” و کلام “دکتر علی غضنفری” و همچنین دو کتاب با نام های “نامه ای برای یک دوست” (۲۲ قطعه برای گیتار کلاسیک)، و “در دامنه البرز” (قطعه ای برای ارکستر سمفونیک) منتشر شده است.

( ۵۷,۹۴۵ ,امروز۱,۸۹۱ )

 

 

منبع:گهر

شب کوک,داورهای شب کوک,دانلود برنامه شب کوک,مسابقه خوانندگی شب کوک,پوریا حیدری داور شب کوک,توهین داور شب کوک

رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک رفتار زشت پوریا حیدری داور برنامه شب کوک در بین ما ایرانیها خیلی زشت هست که یک نفر را جلوی یک جمع بخاطر کاری که علاقه دارد و انجام می دهد ضایع کنیم. “شب کوک” برنامه ای است از شبکه نسیم پخش می شود و طی آن، جوانان علاقه مند به خوانندگی، در حضور تماشاگران و هیأت داوران، قطعاتی را اجرا می کنند تا اگر نظر مساعد سه داور برنامه را کسب کنند، به مرحله بعدی راه یابند. در برنامه هفتم مهر “شب کوک” ، اما اتفاقی افتاد که چندان با اخلاق…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*