خانه / اخبار / توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

سریال عاشقانه

دلیل توقف سریال عاشقانه که امروز خبر توقف پخش سریال عاشقانه در نمایش خانگی منتشر شده است که توزیع سریال عاشقانه ها در سطح کشور ممنوع شده است.

به دنبال ارائه شکایت ۵ شرکت عرضه‌ کننده قانونی سریال عاشقانه به دستگاه قضایی، صبح امروز دستور توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه صادر شد. در روزهای گذشته اخباری پیرامون توقیف VOD سریال عاشقانه که پیش از این شش قسمت آن در نمایش خانگی توزیع شده، در فضای مجازی منتشر شد.

دلیل توقیف سریال عاشقانه +خبر توقف سریال عاشقانه

محمد صراف (رئیس انجمن صنفی شرکت‌ های عرضه‌ کننده وی او دی و آی پی تی وی) در گفت‌ و گو با خبرنگار ایلنا، با تایید این مطلب افزود: به دنبال ارائه شکایت ۵ شرکت عرضه‌ کننده قانونی سریال عاشقانه به دستگاه قضایی، صبح امروز دستور توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه صادر شد. وی ادامه داد: براساس پیگیری‌ های ما؛ این دستور امروز توسط بازپرس محترم شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه به سازمان سینمایی ارائه شده و سازمان سینمایی باید آن را به سازندگان سریال عاشقانه ابلاغ کند.

صراف افزود: با ابلاغ این دستور؛ اجازه انتشار و عرضه‌ی سریال عاشقانه به شکل دی وی دی و لوح فشرده مقدور نخواهد بود تا موضوعات و مشکلات مربوط به VOD مرتفع شود. پیش از این با دستور قضایی انتشار سریال عاشقانه به‌ صورت قانونی در شرکت‌ های عرضه‌ کننده وی او دی و آی پی تی وی ممنوع شده بود.

دانلود فیلم

علت توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه

برترینا

توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه توقیف سریال عاشقانه +جزئیات خبر توقف سریال عاشقانه سریال عاشقانه دلیل توقف سریال عاشقانه که امروز خبر توقف پخش سریال عاشقانه در نمایش خانگی منتشر شده است که توزیع سریال عاشقانه ها در سطح کشور ممنوع شده است. به دنبال ارائه شکایت ۵ شرکت عرضه‌ کننده قانونی سریال عاشقانه به دستگاه قضایی، صبح امروز دستور توقیف DVD و لوح فشرده سریال عاشقانه صادر شد. در روزهای گذشته اخباری پیرامون توقیف VOD سریال عاشقانه که پیش از این شش قسمت آن در نمایش خانگی توزیع شده، در فضای مجازی منتشر شد. دلیل توقیف سریال عاشقانه…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*