خانه / اخبار / اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

ماجرای تجاوز به زنان جوان در کرج | زندان کرج دیروز شاهد اعدام دو مرد شیطان صفت بود، که هر دو به جرم تجاوز به زنان زندانی شده بودند… یکی از قربانیان درباره ماجرای تجاوز می گوید: در اتاق خواب خانه خوابیده بودم که ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد… وحشتزده ازخواب پریدم. مقاومتم بی‌فایده بود چرا که او بشدت مرا کتک زد و بی‌توجه به التماس‌هایم به من تجاوز کرد و گریخت.

 

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج

 

دو شیطان صفت که درجنایت‌های سیاه جداگانه دو زن را هدف تجاوز قرارداده بودند سحرگاه دیروز در ندامتگاه مرکزی کرج به دار مجازات آویخته شدند.
زن آشنا در دام شیطانی
نخستین اعدامی سینا – ۳۰ ساله – بود که همراه دوستش، زن جوانی را از مقابل مغازه‌ای ربوده و قربانی را با خودرو به خانه‌ای در اطراف کرج برده بودند. آنها پس از تجاوز وحشیانه، زن جوان را درخیابان رها کرده و متواری شده بودند. از آنجا که قربانی جنایت سیاه، سینا –از آشنایان شوهرش- را شناسایی کرده بود، کارآگاهان پلیس موفق به شناسایی و دستگیری‌اش شدند اما این شیطان صفت در بازجویی‌ها منکر اتهاماتش شد. با این حال نتایج آزمایش «دی. ان. ای» ادعای شاکی را تأیید کرد.
بدین ترتیب سینا به اتهام زنای به عنف به یک بار اعدام محکوم شد و پرونده همدست فراری‌اش همچنان تحت رسیدگی است. حکم صادره از سوی قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک کرج، در دیوانعالی کشور تأیید شد. بدین‌ترتیب این شیطان صفت سحرگاه دیروز پای چوبه  دار رفت و درغیاب شاکی و با حضور مسئولان ندامتگاه، رئیس شعبه ششم اجرای احکام استان البرز، نماینده دادستان و مسئولان انتظامی به دارمجازات آویخته شد.
اجرای دومین حکم
دومین اعدامی مرد ۳۳ ساله‌ای بود که اسفند ۹۱ در محمدشهر کرج به‌طور پنهانی وارد خانه‌ای شده و زن صاحبخانه را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
وی پس از دستگیری گفت: «در خانه دوستم مواد مخدر مصرف کرده بودم. در راه برگشت به خانه متوجه شدم در خانه همسایه باز است که ناگهان وارد شدم. به‌دلیل اینکه در ورودی ساختمان هم باز بود بی‌اختیار وارد شدم. همان موقع زن جوانی از خواب بیدار شد و وحشتزده فریاد کشید که ازترس با او درگیر شدم. ناگهان متوجه شدم او تنهاست. ولی نمی‌دانم چرا وسوسه شدم و به او تجاوز کردم.»!
شاکی در طرح شکایتش گفته بود: «همسرم صبح زود به محل کارش رفته ولی در را نبسته بود. چرا که پسرم شب قبل در خانه پدربزرگش خوابیده بود و می‌دانستم قبل از رفتن به مدرسه برای برداشتن کتاب‌هایش به خانه می‌آید. به همین خاطر منتظرش بودم. اما ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد که وحشتزده ازخواب پریدم. مقاومتم بی‌فایده بود چرا که او بشدت مرا کتک زد و بی‌توجه به التماس‌هایم تجاوز کرد و گریخت.»
با اعتراف صریح این شیطان صفت به آزار و اذیت زن جوان، هیأت قضایی شعبه اول دادگاه کیفری یک کرج-به ریاست قاضی رنجبر- دفاعیات متهم مبنی براینکه روزحادثه به خاطرمصرف ماده مخدر شیشه اراده‌اش را ازدست داده بود رد کردند و به اتفاق آرا او را به اعدام محکوم کردند.قاضی هدایت رنجبر درباره پرونده این دو تبهکار به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: نگاه قانون و مجازات درباره افرادی که باعث احساس ناامنی ورعب و وحشت در مردم می‌شوند بدون اغماض بوده و به‌طور قطع از اشد مجازات دراین موارد استفاده خواهد کرد. بی‌تردید تبهکارانی که بخواهند به ناموس وامنیت مردم تعدی کنند وموجب سلب امنیت شوند قانون ودستگاه قضایی به‌طور قاطع برخورد خواهد کرد.
وی با تأکید براینکه همه باید بدانند اخلالگران امنیت مردم به اشد مجازات محکوم خواهند شد، گفت: تبهکارانی که روز چهارشنبه اعدام شدند فقط دو زن را هدف خواسته‌های شوم خود قرار نداده بودند بلکه چند خانواده و شاید ده‌ها نفر را برای یک عمر پریشان حال کرده‌اند.وی نقش اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در زمینه اخبار مجازات تبهکاران را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: همه باید بدانند که چنین تبهکارانی در نهایت چه سرنوشتی خواهند داشت.

 

اعدام دو مرد شیطان صفت به جرم تجاوز به زنان در کرج

افتاب

اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج اعدام دو مرد شیطان صفت |ماجرای تجاوز به زنان در کرج ماجرای تجاوز به زنان جوان در کرج | زندان کرج دیروز شاهد اعدام دو مرد شیطان صفت بود، که هر دو به جرم تجاوز به زنان زندانی شده بودند... یکی از قربانیان درباره ماجرای تجاوز می گوید: در اتاق خواب خانه خوابیده بودم که ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد... وحشتزده ازخواب پریدم. مقاومتم بی‌فایده بود چرا که او بشدت مرا کتک زد و بی‌توجه به التماس‌هایم به من تجاوز کرد و گریخت.   …

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.75 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*