خانه / اخبار / پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد !

پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد !

پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد !

پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد !

پلیس ژاپن از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به بیش از ۱۰۰ زن که به بهانه شرکت در یک مطالعه پزشکی فراخوانده شده بودند، خبر داد.

بنابر اعلام پلیس ژاپن، این زنان پس از مشاهده آگهی در رابطه با نیاز به تعدادی داوطلب جهت انجام مطالعه پزشکی، فریبِ متهم را خورده‌اند.
پلیس ژاپن با بیان اینکه متهم پس از بیهوش کردن قربانیان با دارو، خود اقدام به تجاوز و فیلمبرداری از آنان می‌کرده، اعلام کرد: او اقدام به انتشار این فیلم‌ها در فضای مجازی کرده یا آنها را به فروش رسانده است.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس ژاپن اعلام کرده است تاکنون ۳۹ قربانیِ این متهم که در گروه‌های سنی نوجوانی تا ۴۰ سالگی بوده‌اند، شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود تعداد آنان به ۱۰۰ نفر افزایش یابد.
آزشیو

 

 

پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد !

 

پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد ! پزشک قلابی به بیش از ۱۰۰ زن تجاوز کرد ! پلیس ژاپن از دستگیری مردی به اتهام تجاوز به بیش از ۱۰۰ زن که به بهانه شرکت در یک مطالعه پزشکی فراخوانده شده بودند، خبر داد. بنابر اعلام پلیس ژاپن، این زنان پس از مشاهده آگهی در رابطه با نیاز به تعدادی داوطلب جهت انجام مطالعه پزشکی، فریبِ متهم را خورده‌اند. پلیس ژاپن با بیان اینکه متهم پس از بیهوش کردن قربانیان با دارو، خود اقدام به تجاوز و فیلمبرداری از آنان می‌کرده، اعلام کرد: او اقدام به انتشار این…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*