خانه / اخبار / فیلم برداری مخفیانه از حمام و اتاق خواب دختران دانشجو

فیلم برداری مخفیانه از حمام و اتاق خواب دختران دانشجو

فیلم برداری مخفیانه از حمام  و اتاق خواب دختران دانشجو

فیلم برداری مخفیانه از حمام  و اتاق خواب دختران دانشجو

فیلم برداری مخفیانه از حمام و اتاق خواب دختران دانشجو

دوربین مخفی در حمام دختران دانشجوبه مدت سه ماه از آنها فیلم مخفیانه می گرفت. دختران دانشجو متوجه شدند که به جز حمام در سایر اتاق ها نیز دوربین مخفی نصب شده است.
این دو دختر دانشجوی بلغاری که برای یک ترم در یکی از دانشگاه های آمریکایی به صورت میهمان مشغول تحصیل شده بوند در منزل دانشجویی خود چندین دوربین مخفی پیدا کرند که بسیار شوکه شدند.

ونیا با ۲۲ سال سن و رالیتسا با ۲۳ سال سن حدود ۳ ماه پیش یک خانه کوچک در کالیفرنیا اجاره کرده بودند. تمتم حرکات آنها در طول سه ماه توسط این دوربین ها ضبط می شد و هیچ حرکتی از دید دوربین ها گویا مخفی نمانده بود.

عکس دو دختر که دوربین مخفی در خانه خود داشتند

رالیستا اظهار داشت :” واقعا وحشتناکه، من هرگز تصور نمیکردم همچین اتفاقی برای من و دوستم بیفتد . ما فقط می خواستیم با گرفتن یک ترم تابستانی ، تابستان خود را در آمریکا بگذرانیم.” ونیا نیز اعلام کرد:” حمام و اتاق جاهای شخصی هستند که افراد کارهای شخصی خود را انجام میدهند و حتی نمی توانم فکرش را بکنم که از کوچکترین حرکت من فیلم برداری شده است.”این دو دانشجو بعد از پیدا کردن دوربینها با تعقیب کابلها به یک کمد قفل شده در زیر فرش رسیدند.

بعد از شکستن قفل متوجه شدند که کابلها به یک تلویزیون کوچک مدار بسته متصل می شوند. به گفته پلیس این دوربین ها طوری به کار رفته بودند که همانند آژیر اطفاء حریق به نظر می رسیدند. پلیس کالیفرنیا در این خصوص هنوز هیچ مضنونی را بازداشت نکرده است.

فیلم برداری مخفیانه از حمام دختران دانشجو

فیلم برداری مخفیانه از حمام  و اتاق خواب دختران دانشجو دوربین مخفی در حمام دختران دانشجوبه مدت سه ماه از آنها فیلم مخفیانه می گرفت. دختران دانشجو متوجه شدند که به جز حمام در سایر اتاق ها نیز دوربین مخفی نصب شده است. این دو دختر دانشجوی بلغاری که برای یک ترم در یکی از دانشگاه های آمریکایی به صورت میهمان مشغول تحصیل شده بوند در منزل دانشجویی خود چندین دوربین مخفی پیدا کرند که بسیار شوکه شدند. ونیا با ۲۲ سال سن و رالیتسا با…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*