خانه / عکس هنرمندان / عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

نیما مسیحا و همسرش + زندگینامه نیما مسیحا

زندگی هنری نیما مسیحا از سال ۱۳۶۹ با دیدن ۱ آگهی در روزنامه که «تالار وحدت برای عضویت در گروه کر هنرجو می‌پذیرد» شروع شد و پس از آن نیما مسیحا برای ثبت‌نام اقدام کرد.

مرحوم مراسم حسین سرشار و آقای گرگین از داوطلبین تست می‌گرفتند و نیما مسیحا هم تست داد و قبول شد. آقای سرشار معلم آواز و آقای گرگین استاد تئوری موسیقی وی بودند. تا سال ۱۳۷۰ با گروه کر تالار وحدت بود و در این سال از این گروه جدا شد ولی تا سال ۷۸ تمرینات خود را شخصاً و انفرادی ادامه ‌داد که در این سال با خواندن ۱ ترانه در فیلم «دست‌های آلوده» به صورت حرفه‌ای وارد عرصه موسیقی پاپ شد.

ناگفته نماند که گرایش نیما مسیحا و جنس صدای او بیشتر به موسیقی کلاسیک برمی‌گردد؛ ولی مثل خیلی از خوانندگان، موسیقی پاپ را با کلاسیک تلفیق کرده است. تلفیق پاپ و کلاسیک را خیلی دوست دارد. یعنی اجرای موسیقی پاپ با روش و اسلوب موسیقی کلاسیک.

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

نیما مسیحا می‌گوید :

به هر حال پس از ترانه دست‌های آلوده که در واقع ورود من به دنیای پاپ بود، دو کار برای تلویزیون اجرا کردم به نام‌های «قحطی خورشید» که حال و هوای پاپ و کلاسیک داشت و «صدای پایه‌ها».

آخرین کار اجرا شده نیما مسیحا برای صدا و سیما « هم حصار» نام دارد که در این ۳ کار اخیر توانست سبک پاپ و کلاسیک را اجرا کند. کار آهنگ‌سازی قطعات «قحطی خورشید» و «هم حصار» را آقای امیربکان که بی‌شک یکی از تواناترین افراد در موسیقی پاپ و کلاسیک است و تبحر خاصی در نگارش ارکستراسیون های کلاسیک دارد انجام شده و اشعار آن‌ها را آقای محمد علی معلم دامغانی سروده است.

«هم حصار» ۱ کار تلفیقی شعر و سمفونی است که در حال حاضر بهترین کار نیما مسیحا به شمار می‌آید و خودش هم خیلی آن را دوست دارد.

 

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده,لاوفور,

عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده عکس نیما مسیحا و همسرش + بیوگرافی نیما مسیحا خواننده زندگی هنری نیما مسیحا از سال ۱۳۶۹ با دیدن ۱ آگهی در روزنامه که «تالار وحدت برای عضویت در گروه کر هنرجو می‌پذیرد» شروع شد و پس از آن نیما مسیحا برای ثبت‌نام اقدام کرد. مرحوم مراسم حسین سرشار و آقای گرگین از داوطلبین تست می‌گرفتند و نیما مسیحا هم تست داد و قبول شد. آقای سرشار معلم آواز و آقای گرگین استاد تئوری موسیقی وی بودند. تا سال ۱۳۷۰ با گروه کر تالار وحدت بود و در این سال…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*