خانه / عکس سریال / سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال “پاتریکس” یکی از جدیدترین و پرمخاطب ترین مجموعه های جدید است. سناریو این مجموعه نیز بسیار متفاوت و جذاب می باشد. جسور کاراحسن اوغلی جوانی است که نام فامیل خود را به علمداراوغلی تغییر داده است. او به دلیل گرفتن انتقام پدرش با نقشه های قبلی به دهکده کورلوداء نقل مکان می کند و در بدو ورود با اسبی که به همراه سوارکارش کنترل خود را از دست داده روبرو شده و به نحوی آنها را از افتادن در پرتگاه نجات می دهد. به این ترتیب سوحان و جسور آشنا می شوند. در واقع جسور که یکی از شخصیت های اصلی داستان است زندگی خود را برای نجات دختری که هنوز نمیشناسدش به خطر می اندازد. غافل از اینکه سوحان دختر مردی است که او آمده تا انتقام مرگ و حیات از دست رفته پدرش را از او بگیرد. دیری نمی گذرد که جسور به این حقیقت پی می برد و تصمیم م یگیرد تا دختر تحسین کورلوداء یعنی همان دشمن پدرش را به دست آورد. اما غافل از اینکه او واقعا درگیر عشق به سوحان شده و نمی تواند به او آسیبی برساند. از طرفی سوحان نیز قبل از جسور با بلنت نامزد خود رابطه ای معمولی و خوب داشت و هیچ ایده ای در مورد عشق نداشت. داستان به این ترتیب آغاز می شود و جسور و سوحان میان این حکایت عشق و انتقام درگیر خواهند شد.
سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

نام اصلی این سریال جسور و زیبا است که به پاتریکس تغییر نام داده شده است

کیوانچ تاتلیتوغ و طوبی بیوک اوستون بازیگرهای اصلی این سریال هستند.

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

عکس های بازیگر نقش جسور در سریال پاتریکس

عکس های پاتریکس در سریال پاتریکس

خلاصه داستان سریال جسور و زیبا

سریال ترکی جم تی وی پاتریکس

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر جسور در سریال پاتریکس

داستان قسمت ۲۱ سریال پاتریکس


ریحان تو آشپزخونه گریه میکنه جاهده آرومش میکنه میگه الان دوباره بابا تحسین صدا میده ریحان میگه تن نورهان تو گور لرزید.بعد توران میاد تو آشپزخونه هولیا میبینتش و شوکه میشه جاهده میره هولیا با چشم به توران میگه برو بیرون اونم میره هولیا هم دنبالش میره یکی از خدمتکارا هم مشکوک نگاشون میکنه.
اکسیس و پاتریکس تو ماشینن اکسیس همش گریه میکنه پاتریکس براش یه بیت شعر میخونه اکسیس میگه میخوام تا صبح مست کنم پانریکس هم میگه باشه.
جاهده به عدالت میگه دستت درد نکنه صبح پیشت بودیم ولی چیزی بهمون نگفتی عدالت میگه خودمم خبر نداشتم بعد فیلم فلش بک میخوره که تحسین به عدالت میگه سریع بیا شهرداری اونم میره بعد ازدواج میکنن فیلم به حال بر میگرده تحسین میگه بیچاره سر مهربون بی کلاه موند.
مهربان تو خونش نشسته و یادش میاد که روز عقدشون تحسین نیومده و ناراحته.

داستان قسمت آخر سریال پاتریکس

اخر سریال پاتریکس چی میشه

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال پاتریکس خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال “پاتریکس” یکی از جدیدترین و پرمخاطب ترین مجموعه های جدید است. سناریو این مجموعه نیز بسیار متفاوت و جذاب می باشد. جسور کاراحسن اوغلی جوانی است که نام فامیل خود را به علمداراوغلی تغییر داده است. او به دلیل گرفتن انتقام پدرش با نقشه های قبلی به دهکده کورلوداء نقل مکان می کند و در بدو ورود با اسبی که به همراه سوارکارش کنترل خود را از دست داده روبرو شده و به نحوی آنها را از افتادن در پرتگاه نجات می دهد. به این…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 2.2 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*