خانه / عکس سریال / سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

 

سریال ترکی ماه پیکر داستان قسمت آخر سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر Kösem Sultan اخیرا ساخته و در حال پخش می باشد که این سریال داستان زندگی ماه پیکر یکی از زنان تاریخ ترکیه می باشد . در زیر بیوگرافی ماه پیکر و همچنین داستان سریال ماه پیکر را مشاهده میفرمایید .

کوسم سلطان kosem sultan

ماه پیکر کیست ؟

ماه پیکر یا کوسم سلطان (به ترکی استانبولی: Kösem Sultan ) متولد حدود ۱۵۹۰ – درگذشته در ۳ سپتامبر ۱۶۵۱

نام کامل به ترکی استانبولی: Devletlu İsmetlu Mahpeyker Kösem Valide Sultan Aliyyetü’ş-Şân Hazretleri

همچنین معروف به ماه‌پیکر سلطان همسر سلطان احمد و مادر ابراهیم یکم، مراد چهارم، شاهزاده سلیمان، شاهزاده قاسم، عایشه سلطان، فاطمه سلطان، گوهرخان سلطان و خان‌زاده سلطان بود. وی خاصگی سلطان احمد یکم بود.

کوسم سلطان مانند خرم سلطان یکی از زنان بسیار با نفوذ عثمانی بود و به برادر احمد یکم، مصطفی یکم، کمک می‌کند به سلطنت برسد و زمانی که پسرانش مراد چهارم و ابراهیم یکم به سلطنت رسیدند چندین دوره والده سلطان بود.

کاروانسرای والده‌خان را در زمان سلطان مراد چهارم والده کوسم سلطان ساخته است. هدف کوسم سلطان این بوده که درآمد این کاروانسرا وقف مسجد چینی‌لی بشود که در اسکودار خود ساخته بود. در کتاب حدیقه الجوامع اثر ایوان سرایی حسین افندی نوشته شده که مسجد چینی‌لی که آن را والده‌خان ساخته است، درآمدش براساس وقف کاروانسرای والده‌خان بوده است.

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر :

گفته شده این سریال ادامه سریال حریم سلطان می باشد که در مجموعه فیلم قرن باشکوه  ( The Magnificent Century ) ساخته شده و از خاندان سلاطین ترکیه برداشته شده است . در این فیلم برن سات در نقش کوسم سلطان ( به ترکی : Kösem Sultan ) همسر سلطان احمد و مادر ابراهیم یکم ایفای نقش می کنه .

برن سات قراره نقش کوسم سلطان رو در سنین ۱۶ تا ۲۰ سالگی اجرا کنه و احتمالا در فصل اول این سریال حضور خواهد داشت . یه نکته در مورد کوسم سلطان هست که جالبه بدونین ! سلطان احمد یکم ، کوسم سلطان رو خیلی دوست داشته و بسیار بهش عشق می ورزیده .

خلاصه داستان جدیدترین قسمت های این سریال را می توانید هر روز در این مطلب دنبال کنید. این مطلب هر روز به روز می شود.

هفت قسمت پخش شده اخیر سریال ماه پیکر

می توانید خلاصه داستان ها در وبلاگتان کپی کنید!

قسمت سی و هفتم ۳۷ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۱ ماه پیکر :

فاریا خنجر میزاره به گردن عایشه که عایشه از جاش میپره که فاریا میگه ساکت شو اگه تو الان مانع نمیشدی من الان بچه داشتم که عایشه التماس میکنه که فاریا میگه نمیدونم چطور ردی از خودت نذاشتی اما پیدا میکنم تقاصشو پس میدی فاریا از اتاق میاد بیرون که گوران رو میبینه که وارد اتاق سلاحدار میشه…

گوران میاد پیش سلاحدار که سلاحدار خوابه و بهش میگه عشقم به تو زیاده ولی نمیتونیم ادامه بدیم و یه دستمال به عنوان خدافظی میزاره تو دست سلاحدار و بیرون میره که سلاحدار دستمالو فشار میده .

صبح میشه عایشه میاد پیش سلاحدار و میگه فاریا دیگه حد و حدود خودشو نمیدونه به من حمله کرد دیشب میگه منو میکشه …

فاریا از اتاق مراد میاد بیرون که سلاحدار رو میبینه که سلاحدار میگه فاریا خاتون بابت اتفاقا متاسفم زخمت عمیقه هنوز تازس به همه شک میکنی ولی قبول نمیکنم بری اتاق سلطانمون و با خنجر تهدیدش کنی فاریا=هه زود اومد و شکایت کرد!؟ سلاحدار= فاریا خاتون برو دعا کن که اومد به من گفت اگه به سلطانمون میگفت چی؟ دیگه چنین کاری نمیکنی اگه بکنی اینبار خودم به پادشاهمون میگم فاریا= سلاحدار حواست باشه موضوعات خیلی زیادی هستن که اگه پادشاهمون بفهمه نمیبخشه منم خیلی چیزا میدونم مثلا … من باید بگم ؟

بایزید میاد در اتاق قاسم که ابراهیم از اتاق قاسم میاد بیرون که بایزید میگه قاسم ازاد شدہ؟ منم اومدم دیدن اون بایزید میخواد وارداتاق بشه که ابراھیم جلوشو میگیرہ و میگه تو با چه رویی اومدی همه چی بخاطر تو اینجوری شد اومدی وجدانت رو اروم کنی! بایزید=حق داری از من ناراحت شی اشتباھم بزرگه قبول حداقل اجازہ بدہ تلافی کنم ابراهیم = گوش نمیدم بهت دیگه دروغاتو باور نمیکنم از اینجا برو برو از ما دور باش .

فاریا پیش عاتیکس که میگه: عاتیکه من از تمام احساسات تو نسبت به سلاحدار خبر دارم به نظر من باید سلاحدارو فراموش کنی! اون مناسب تو نیست … همون لحظه مراد میاد داخل و فاریا باهاش میره…

گلبهار میاد پیش شیخ السلام مفتی یحیی و میگا با شاهزادم حرف زدم به ما اعتماد دارہ بخاطر تخت پادشاهی همه چیزو قبول میکنه مفتی=چه فایدہ سلطانم تمام شورش ھا فایدہ نداشته تخت سلطان مراد هر روز مستحکم تر میشه سینان = برای نابودیه اون باید اول اعتبار و شخصیتشو نابود کنیم اگه اعتماد مردمو از دست بده دیگه تمومه گلبهار=ایشاالله که اتحاد ما وسیله ی خیر باشه! مفتی = چطور میتونیم اعتماد مردم رو نسبت به سلطان مراد تغییر بدیم ؟ سینان = سلطان مراد داره کسایی که به فاریا خاتون حمله کردن دستگیر میکنه خیلی خشمگین شدہ میگن جزای بزرگی میدہ میگن تر ھم با آتیش خشک میسوزہ سلطان مراد وقتی میفهمه بی عدالتی کرده که داره توی خون مظلوم ها خفه میشه گلبهار = پچ پچ های مردم به کمک شما به فریاد تبدیل میشه..
فاریا و سلطان مراد به برج هزارفن میان که مراد میگه میدونی اینجا کجاس جایی هست که وقتی دو عاشق بیان باهم ازدواج میکنن و مراد دست فاریا رو میگیرہ به داخل برج میبرہ و عقد فاریا و مراد خونده میشه توی برج و باهم ازدواج میکنن. کل افرادی که به فاریا توی بازار حمله کردن رو جمع میکنن و توی همون بازار سرشون زده میشه…

همه ی خاتون ها و سلطان ها و کوشم توی حرم جمع میشن که یه نامه از طرف مراد حاجی اقا میخونه که توش نوشته همه بدونن مراد خان پسر مرحوم سلطان احمد خان با دختر مرحوم گابور پرنسس فاریا با مهر معین عقد نکاح کردن … عایشه کلی ناراحت میشه… همه ی مردم شروع میکنن به داد زدن و اعتراض بخاطر قتل خانوادهاشون… کوشم میاد پیش مراد و میگه من باید از این اتفاقات آخر همه خبردار بشم خاتون رو عقد که کردی بس نبود بخاطرش صدها نفر رو اعدام کردی چیکار داری میکنی تو؟ مراد =هرکاری که لازمه رو انجام میدم کوشم = به بهای اینکه مردم رو با خودت دشمن کنی یادت نره اون پادشاهی که مردم به عدالتش شک کنن سلطنتش میلنگه مراد=اون ادمایی که به عدالت من شک میکنن باید بترسن کوشم = مراد من دشمن تو نیستم من دارم برای ارامش هممون تلاش میکنم اگه با خشم تصمیم بگیری اون خشم آخرش همه ی مارو میگیره مراد=رئیس این خاندان منم اگه اونا از من اطاعت نکنن اونوقته که ارامش همه بهم میخوره فاریا لباس عروس میپوشه و به خلوت مراد میره و شبو باهم میگذرونن .

 

قسمت سی و هشتم ۳۸ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۲ ماه پیکر :

مراد فاریا رو به برج گالاتا میبره و باهاش عقد میکنه و تمام اونایی که به فاریا حمله کردن رو پیدا میکنه و اعدام میکنه کوسم بعد متوجه میشه میگه ازدواجت کافی نبود صدها نفرم کشتی و مراد میگه رئیس این خاندان منم اگر از من اطاعت نکنند اونوقت همه چی بده .

مردم برای اعتراضی به کشته شدگان به جلوی خانه شیخ اسلام میرند و شکایت میکنند که سلطان مراد ظالم است که سلطان مراد میاد و به شیخ الاسلام میگه چرا ساکتی و از من دفاع نمیکنی و بهش هشدار میده که باید از وی حمایت کند .

سلاحدار و گوهران هم عاشق یکدیگر شدند .

عایشه سلطان وقتی میفهمه که فاریا با مراد عقد کرده میره که فاریا رو بکشه بعد بیحال میشه و میفهمن که عایشه حاملست شیخ اسلام داره با بایزید حرف میزنه که قاسم میرسه و میگه چی میگین باهم و قاسم شک میکنه .

کماندار به مراد میگه ینی چری ها دادشون در اومده چون خیلی وقته به جنگ نرفتن و بهونه میکنن و از مردم اخاذی میکنند و کوسم قبل از هر چیزی با انها پول میده که دهنشونو ببنده .

قاسم و بایزید دارن باهم تمرین میکنن ولی با نفرت .

مادر فاریا هم نامه نوشته به فاریا گفته تخت عثمانی رو از دست نده اگه شاهزاده در راه داری نمیدونسته که فرزنده دخترش مرده و کوسم هم تمام متن نامه رو خونده و به فاریا هشدار داد که رویاپردازی نکنه .

 

قسمت سی و نهم ۳۹ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۳ ماه پیکر :

بایزید قاسم رو به زمین میزنه و شمشیر روی گردنش میزاره و مراد داد میزنه چیکار میکنین و بایزید رو با خودش میبره و با هم صحبت میکنند .

بعد کمانکش به مراد میگه کوسم سلطان برای اینکه ینی چری هارو ساکت کنن بهشون پول دادن مراد پیش مادرش میره میگه باز بی اطلاع من کاری کردین چرا حد خودتون رو نمیدونین کوسم میگه چکار میکردم به فلاکت نشستنت رو تماشا میکردم مراد میگه شما هنوز نفهمیدین فلاکت اصلی منم هر کسی که تصمیماتمو زیر سوال ببره فلاکتش میشم .

مراد و همراهانش بیرون میرن و ینی چری هایی که دارن اخاذی میکنن رو میکشن و به پادگان ینی چری میره و سر اوانایی رو که کشته رو جلوشون میندازه میگه عبرت بگیرین و همه دوباره قسم وفاداری میخورن .

مراد خواب میبینه که یکی با صورت پوشیده میخواد تاج تختشو ازش بگیره و یحیی اقا هم گفته اون فرد یکی از افراد خاندان هست .

طوفان میاد و هزار فن با بال هایه خودش پرواز میکنه و همه میبیننش و از پرواز هزارفن تعجب میکنند .

کوسم به کمانکش میگه دیگه بهت اعتماد ندارم چرا به پسرم گفتی به ینی چری ها پول دادم عاتیکه میفهمه که سلاحدار و گوهرخان عاشق همدیگه ان و خودکشی میکنه .

گلبهار و سینان پاشا با خیانت و کمک عایشه سلطان که مهر کوشم رو پای نامه های دعوت میزنه تمام افراد نزدیک کوسم و مراد رو تو یه قایق جمع میکنن و میسوزوننشون و پایتخت رو هم به آتش میکشن مراد برای کمک به مردم بیرون از قصر میره .

خانم های قصر در اتاقی جمعند که عاتیکه از حال میره و به اتاق میبرنش و فاریا شیشه زهر رو پیدا میکنه و میفهمه که زهر خورده و مجبورش میکنه زهر رو بالا بیاره .

مراد دقیقا همون صحنه ای که خواب میدید رو جلویه چشماشی میبینه که کسی با نقاب سوار بر اسب به سمتش میاد و وقتی شخص نقابدار ، نقابش رو برمیداره میبینه که بایزید هست و مراد شک میکنه که بایزید قصد داره که تاج و تختش رو بگیره .

سینان پاشا از موفقیت آمیز بودن نقششون با گلبهار صحبت میکنه و اینکه به ینی چری ها پول داده و اکثرا با گلبهار اعلام اتحاد کردند و میره که بایزید رو به قصر برگردونه که بایزید بهش میگه که از اتفاقات باخبره و پشت سلطان مراد هست و هیچوقت تصمیمش عوض نمیشه .

 

قسمت چهلم ۴۰ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۴ ماه پیکر :

کوسم پیش گلبهار میره و میگه همه اینها کار تو بود و گلبهار بروی خودش نمیاره .

مراد به قصر میاد و تازه میفهمه تعدادی از افراد دولتی تو قایق سوختن و میفهمه که حادثه عمدی بوده .

مراد تو فکره و داره شراب مینوشه و سلاحدار میاد که قضیشو با گوهر خان بگه ولی مراد نمیزاره حرف بزنه .

مراد به همراه یحیی و محافظانش بیرون قصر میرن و مشورت میکنند که میبینه دوباره ینی چری ها دارن اخاذی میکنند و میگریتشون و برای عبرت تو شهر میگردونشون و بعد میکشتشون ولی یه نفرشونو بایزید نجات میده .

سلاحدار پیش مراد میاد و همه چیو به مراد میگه بعد عاتیکه میاد پیش مراد و میگه سلاحدار من رو هم بازی داده و اول منو میخواست الان گوهر خان رو میخواد بعد مراد میبینه یه پیرزن که روز اتش سوزی بهش انتقاد کرده بود رو کشتن و تو خودش میره و میره به اتاق سلطان مصطفی عمویش که خلوت کنه و از ترس ها رها بشه چون میترسه عاقبتش مثل سلطان عثمان و سلطان مصطفی بشه .

 

قسمت چهل و یکم ۴۱ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۵ ماه پیکر :

مراد از اتاق سلطان مصطفی که بیرون میاد تصمیم های مهمی میگیره و همه رو ابلاغ میکنه و میگه هر کسی رعایت نکنه اعدام میشه .

تصمیماش اینه که توتون و قهوه این چیزا ممنوع است و اباظا محمت پاشا رو وزیر دوم میکنه و کمانکش مصطفی رو نیز فرمانده ینی چری ها و دستور میده سلاحدار رو ببرن پیشش و مهرشو ازش میگیره و سلاحدار رو میسپاره به سیواسی اقا برای اینکه توبه کنه .

سلاحدار میره به اتاق چله نشینی که ۴۰ روز بیرون نیاد و توبه کنه از کاراش کمانکش هم بعضی از ینی چری هایه خائن رو سر میزنه و میگه ماها باید دشمنانمون رو شکست بدیم و محافظتمون هم از پادشاهمون سلطان مراده و قدرت و قسم هامون و ترس هامون هم فدای راهه محمد(ص) باشه .

مراد با فاریا بیرون قصر میره و یکی که ممنوعیت ها رو هیچ شمرده رو گردن میزنه فرداش هم با ابراهیم و قاسم به بورسا میره برای رسیدگی به شکایات که بیشتر به این دلیل میره که ببینه کیا از نبودش سو استفاده میکنن و خیانت میکنن و میره و قاضی بورسا که داره رشوه میگره رو دستشو قطع میکنه بعد میکشتش شیخ اسلام و گلبهار و سینان پاشا در تدارک شورش هستند و میخوان بایزید رو به تخت بشونن و به حاکم بورسا سپردند که مراد و شاهزاده ها رو بکشه .

 

قسمت چهل و دوم ۴۲ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۶ ماه پیکر :

استر از خیانت سینان گلبهار خبر دار شده ولی گلبهار اونو زندونی میکنه و بدست سینان میده .

مراد و شاهزاده ها نجات پیدا کردن البته بخاطر صنوبر خاتون که شب هم بالین مراد بود که بعد ها معلوم میشه صنوبر یک جاسوسه و کارهاش برنامه ریزی شدس .

کمانکش و حسین دیوانه حاکم بورسارو پیدا میکنن و میکشن .

گلبهار به دستور کوسم زندونی میشه استر هم پیش سینان پاشا زندونیه .

شیخ اسلام که دید همه چی لو رفته پیش کوسم میاد و میخواد کارشو درست کنه و کوسم میگه سرورمون داره میاد و جزاتونو میده .

مراد میاد و شیخ اسلام به حضورش میاد و مراد عزلش میکنه و شیخ اسلام به همراه پسرش قاضی استانبول به قبرس تبعید میشن مراد نظرش عوض میشه و شیخ اسلامو برمیگردونه و اعدامش میکنه .

گلبهار هم یه نامه به فاریا مینویسه و میگه عایشه دستور داد تا تورو بزنن و تو دیگه بچه دار نمیشی همش تقصیر عایشس.

 

قسمت چهل و سوم ۴۳ سریال ماه پیکر ۲ قسمت ۱۴۷ ماه پیکر :

مراد فرمان میده گلبهار اعدام بشه بایزید پیش مادرش میره و زهری به مادرش میده که اونو برا چند ساعت بیهوش میکنه بدون نبض اینطوری مادرشو نجات میده و همه فکر میکنن که مادرش مرده ولی زندس و میبرتش خونه ی کالیکا خاتون .

فاریا پیش مراد میاد و همه چی رو در مورد عایشه به مراد میگه مراد هم عایشه رو تا زمان زایمانش زندانی میکنه و بعدش قراره برای سرنوشتش تصمیم گیری بشه .

علما هم برای اعدام شیخ اسلام اعتراضی دارن و مراد ساکتشون میکنه بغیر از سیواسی اقا که میخواد فرمان قتلشو بده ولی پشیمون میشه چون سیواسی عالم بلند مرتبه ایست در شهر .

مراد یکیو که داره توتون میکشه رو با دستای خودش اعدام میکنه .

استر به سینان میگه که کوسم بیماری دیابت داره و سینان استرو میکشه و سرشو برای کوسم میفرسته .

مراد دستور میده عاتیکه با سلاحدار و گوهر خاتون با کمانکش ازدواج کنه فاریا به اتاق مراد میاد مراد هم با صنوبر خلوت کرده مراد با فاریا دعواشون میشه ولی در اخر در اغوش هم اروم میشن .

اینجور که معلومه کمانکش و کوسم به همدیگه حسی دارن ولی چیزی بروی هم نمیارن پدر سلاحدار برای جشن عروسی به قصر میاد .

شب عروسی گوهر خاتون خودشو میکشه.

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

عکس های سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

 

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر

عکس های سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر

عکس های سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر سریال ماه پیکر سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر
سریال ماه پیکر

“سریال ماه پیکر” عکس های سریال ماه پیکر و داستان سریال ماه پیکر

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر

تاپ ناز

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر,لاو۴,سریال,  پشت صحنه ماه پیکر (کوسم سلطان), خلاصه قسمت اول تا اخر ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود پشت صحنه ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود سریال ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود سینمایی ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود فیلم ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود مستقیم ماه پیکر (کوسم سلطان), دانلود مستند ماه پیکر (کوسم سلطان), سریال ماه پیکر (کوسم سلطان), سریال ماه پیکر (کوسم سلطان) قسمت اخر اضافه شد, سینمایی ماه پیکر (کوسم سلطان), فیلم ماه پیکر (کوسم سلطان), کانال تلگرام kiralik ask, لینک مستقیم ماه پیکر (کوسم سلطان), لینک مستقیم فیلم ماه پیکر (کوسم سلطان), مستند ماه پیکر (کوسم سلطان)

سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر سریال ماه پیکر خلاصه قسمت آخر سریال ماه پیکر +تصاویر   سریال ترکی ماه پیکر داستان قسمت آخر سریال ماه پیکر سریال ماه پیکر Kösem Sultan اخیرا ساخته و در حال پخش می باشد که این سریال داستان زندگی ماه پیکر یکی از زنان تاریخ ترکیه می باشد . در زیر بیوگرافی ماه پیکر و همچنین داستان سریال ماه پیکر را مشاهده میفرمایید . کوسم سلطان kosem sultan ماه پیکر کیست ؟ ماه پیکر یا کوسم سلطان (به ترکی استانبولی: Kösem Sultan ) متولد حدود ۱۵۹۰ – درگذشته در ۳ سپتامبر ۱۶۵۱ نام کامل به ترکی استانبولی:…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 3.58 ( 4 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*