خانه / اخبار / زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی

زهرا امیر ابراهیمی بازیگر جنجالی که هروقت نامش به زبان می اید یاد آخرین نقش او با نام زهره در سریال نرگس می افتیم.

بازیگری که یک کلیپ مستهجن منتسب به او در سراسر این پخش شد و او را از دنیای هنر دور کرد.

زهرا امیر ابراهیمی بعد از آن اتفاقات به خارج از ایران مهاجرت کرد و مدتی به خبرنگاری برای شبکه بی بی سی فارسی فعالیت کرد.

زهرا امیر ابراهیمی در حال گزارش برای شبکه بی بی سی

فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی

زهرا امیر ابراهمی درباره آن کلیپ گفت که نامزدش بوده ولی آن دختری که در آن کلیپ بوده من نبودم.

او میگوید که بعد از به هم خوردن رابطه با نامزدم او تهدید کرده که از من انتقام بگیرد و در آخر هم زهر خودش را ریخت.

زهرا امیر ابراهیمی بعد از مدت ها دوری از سینما حالا یک فیلم جدید بازی کرده است.

مهریه در برابر دموکراسی فیلمی است که زهرا امیر ابراهیمی در آن ایفای نقش می کند .

فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی به نام مهریه در برابر دموکراسی

فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی

فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی

این بازیگر جنجالی در یک دهه حضور در فرانسه به جز بازی در یک نمایش با عنوان «رویای طاهرگان خاموش» تجربه بازیگری دیگری نداشت اما اخیرا اعلان فیلمی با بازی او در فضای مجازی منتشر شده است.

این فیلم «مهریه دربرابر دموکراسی» نام دارد که با بودجه ای ۵۰ هزار یورویی(حدود ۲۰۰ میلیون تومان) توسط یک ایرانی مقیم سوئد به نام رضا رحیمی به تهیه کنندگی خودش با حضور تعدادی بازیگر ایرانی و از جمله علیرضا مجلل بازیگر نقش میرزا کوچک خان در سریال «کوچک جنگلی»ساخته شده است.

اشکان قدس نقش مقابل امیرابراهیمی را در این فیلم بازی میکند و نسرین پاکخو که سالها پیش از این در نخستین فیلم سیف ا.. داد با نام «زیر باران» ایفای نقش کرده بود هم در این فیلم حضور دارد. سعید اویسی، شیرین گلچین و مینا آذریان که اغلب مقیم اروپا هستند دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فرهنگ هولاکویی روان درمانگری که سالهاست از طریق یکی از تلویزیونهای ماهواره ای به مشاوره دادن به مخاطبان می پردازد نیز در این فیلم در نقش واقعی خودش حضور دارد.

نام نیما نورمحمدی از موزیسنهای وطنی موسیقی پاپ که سابقه تنظیم آهنگ برای حامد زمانی از خوانندگان ارزشی را داشته است نیز در میان گروه سازنده موسیقی متن این فیلم به چشم می خورد!!! «میشل پترسن» سوئدی هم مدیر فیلمبرداری کار بوده است.

داستان «مهریه در برابر دموکراسی» که ادعاشده برآمده از ماجرایی واقعیست به مانند اغلب ساخته های ایرانیان مقیم اروپا با تکیه بر کلیشه های گل درشت زن گرایانه تضاد میان باورهای ایرانی با سبک زندگی اروپایی را به نمایش می گذارد و در آن با تقابل زن و مردی به نامهای ویدا و امید روبرو هستیم که میان سنت و مدرنیته دست و پا می زنند.

زهرا امیر ابراهیمی مدتی در شبکه بی بی سی فعالیت میکرد و بعد از این شبکه جدا شد

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر

منبع: مراحم

اخرین خبر از زهرا امیر ابراهیمی, اینستاگرام زهرا امیر ابراهیمی, بیوگرافی زهرا امیر ابراهیمی, زهرا امیر ابراهیمی, زهرا امیر ابراهیمی در فیلم مهریه در برابر دموکراسی, فیلم های زهرا امیر ابراهیمی,

زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر زهرا امیر ابراهیمی | فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی +تصاویر فیلم جدید زهرا امیر ابراهیمی زهرا امیر ابراهیمی بازیگر جنجالی که هروقت نامش به زبان می اید یاد آخرین نقش او با نام زهره در سریال نرگس می افتیم. بازیگری که یک کلیپ مستهجن منتسب به او در سراسر این پخش شد و او را از دنیای هنر دور کرد. زهرا امیر ابراهیمی بعد از آن اتفاقات به خارج از ایران مهاجرت کرد و مدتی به خبرنگاری برای شبکه بی بی سی فارسی فعالیت کرد. زهرا امیر ابراهیمی در حال…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*