خانه / اخبار / زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان 95 + زمان تکرار,لاوفور,پخش خندوانه, برنامه خندوانه, تکرار خندوانه, تکرار خندوانه چه ساعتی است, زمان پخش تکرار خندوانه, زمان پخش خندوانه, ساعت پخش خندوانه, ساعت پخش خندوانه 95, ساعت تکرار خندوانه, سینما و هنر

ساعت پخش تکرار خندوانه

برنامه خندوانه رامبد جوان از امشب ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا ۹۵ بر روی آنتن شبکه نسیم رفت، طبق جدول برنامه های شبکه نسیم ساعت پخش خندوانه یکشنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ و زمان تکرار آن در سه نوبت ساعات ۰۷:۰۰ صبح، ۱۱:۰۰ ظهر و ۱۷ عصر خواهد بود.

با توجه به قراردادی که بین شبکه نسیم و تهیه کننده برنامه تلویزیونی “خندوانه” وجود دارد، تولید و پخش “خندوانه” تا پایان امسال ادامه دارد و در صورت رضایت دو طرف، ممکن است پخش این برنامه در سال ۹۶ نیز ادامه پیدا کند.

رامبد جوان با انتشار پستی از آخرین وضعیت برنامه و تغییراتش و همچنین زمان پخش خندوانه خبر داد

سلام عزیزانِ من!

دلمون براتون تنگ شده.

١- تلاش مى کنیم تا خندوانه رو براى شب یلدا شروع کنیم و مهمون خونه هاتون مى شیم(چقدر این جمله لوسه ولى چیز دیگه اى نداشتم بگم.)

٢-همچنان در تلاشیم با سعید سالارزهى دوست قدیمیم که متاسفانه از چیزهایى دلخور و خشمگینه ( که مهم نیست ما چقدر موافقیم یا نیستیم و چقدر بهش حق مى دیم یا نمى دیم… مهم اینه که رفیق قدیمیمون دلخوره باید دلش رو مثل این همه سال که دوست صمیمى بودیم به دست بیاریم… نگران نباشین سعید خیلى رفیق خوب و مهربونیه….) جناب خان به خندوانه برمى گرده.

٣- در اوج اینکه مى خوایم جناب خان کنارمون باشه ولى اگه سعید جانِ سالارزهى همچنان به دلخوریش ادامه بده و جناب خان کنارمون نباشه.این نوید رو مى دم که محمد بحرانى کنارمون خواهد بود تا تهش. و کلى ایده هاى درجه یک براتون خواهیم داشت.

ساعت پخش خندوانه فصل چهارم از شبکه نسیم زمستان سال ۹۵

برنامه خندوانه در زمستان ۹۵ از یکشنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود.

خندوانه یکی از پر مخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیونی محسوب می‌ شود.

برنامه خندوانه از هنرمندان محبوب و معروف دیگری نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌ آید. همچنین،مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ نیز دارد.

این برنامه به برترین لبخند، تندیس به‌ یادماندنی برنامه را تقدیم می‌ کند و مهمانان برنامه ۵ ثانیه به دوربین لبخند می‌ زنند.

از بخش‌ های دیگر برنامه می‌ توان به استندآپ کمدی، میان‌ برنامه (مصاحبه با مردم)، مسابقه، نماهنگ و انیمیشن اشاره کرد.

گروه تهیه این برنامه در حال حاضر سرگرم تدارک آیتم های مختلف آن هستند.

رامبد جوان در فصل چهارم خندوانه در سال ۹۵ که هر شب به غیر جمعه و شنبه پخش می شود با آیتم ها و بخش های متنوع و سرگرم کننده شب های شیرینی را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

زمان تکرار برنامه خندوانه ۹۵

خندوانه ۹۵ در طول روز ۳ بار از شبکه نسیم بازپخش و تکرار می شود. بازپخش اول ساعت ۷ صبح، تکرار دوم آن،ساعت ۱۱ صبح و تکرار سوم آن ساعت ۱۷:۰۰ بعد از ظهر می باشد.

پنجشنبه ها خندوانه ساعت ۲۱ پخش می شود و تکرار اول آن جمعه ساعت ۳ بامداد و تکرار دوم آن ۱۱ صبح و تکرار سوم آن ۱۷ بعد از ظهر از شبکه نسیم پخش می شود.

 

 

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار,لاوفور,پخش خندوانه, برنامه خندوانه, تکرار خندوانه, تکرار خندوانه چه ساعتی است, زمان پخش تکرار خندوانه, زمان پخش خندوانه, ساعت پخش خندوانه, ساعت پخش خندوانه ۹۵, ساعت تکرار خندوانه, سینما و هنر

زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار زمان و ساعت پخش خندوانه شبکه نسیم زمستان ۹۵ + زمان تکرار ساعت پخش تکرار خندوانه برنامه خندوانه رامبد جوان از امشب ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا ۹۵ بر روی آنتن شبکه نسیم رفت، طبق جدول برنامه های شبکه نسیم ساعت پخش خندوانه یکشنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ و زمان تکرار آن در سه نوبت ساعات ۰۷:۰۰ صبح، ۱۱:۰۰ ظهر و ۱۷ عصر خواهد بود. با توجه به قراردادی که بین شبکه نسیم و تهیه کننده برنامه تلویزیونی “خندوانه” وجود دارد، تولید و پخش “خندوانه”…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*