خانه / اخبار / زمان واریز یارانه اعلام شد

زمان واریز یارانه اعلام شد

زمان واریز یارانه اعلام شد

زمان واریز یارانه اعلام شد

زمان واریز یارانه

 

یارانه آبان ماه ۹۶

زمان دقیق واریز یارانه نقدی آبان ماه ۹۶ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه آبان ماه ۹۶ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

اعلام زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه ۹۶

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی‌ یارانه‌ها که در قالب پیامک برقراری مجدد یارانه به برخی شهروندان ارسال شده، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی آبان ماه ۹۶ روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۹۶ ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و روز جمعه ۲۷ آبان ماه ۹۶ قابل برداشت خواهد شد.

 

زمان دقیق واریز یارانه آبان ماه ۹۶ :

 

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، که به تایید شورای نگهبان رسید امسال دولت موظف است که خانوارهایی که سرپرست شان درآمد سالانه آنها بیش از ۳۵ میلیون تومان است باید از دریافت یارانه کنار گذاشته شوند؛ به عبارتی سرپرستان خانواری که درآمد متوسط ماهیانه آنها بیش از سه میلیون تومان است، جایی در بین یارانه بگیران ندارند.

همچنین اکبر ایزدی مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد : تاکنون توسط وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی یارانه سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر که به عنوان افراد غیر نیازمند تشخیص داده شدند از آمار یارانه بگیران حذف شده است که از این تعداد حدود ۸۷۰ هزار نفر به حذف یارانه خود اعتراض کردند که پس از بررسی یارانه حدود ۵۶۱ هزار نفر از معترضان دوباره برقرار شده است.

 

یارانه آذر ماه ۹۶

 

 

زمان دقیق واریز یارانه مهر ماه ۹۶ :

هشتادمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مهر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۶ در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ مهر اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه آبان ماه ۹۶

زمان واریز یارانه آذر ۹۶ + تاریخ های یارانه ۱۳۹۶

زمان واریز یارانه اعلام شد زمان واریز یارانه اعلام شد   یارانه آبان ماه ۹۶ زمان دقیق واریز یارانه نقدی آبان ماه ۹۶ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم. هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد. لازم به ذکر است که مبلغ یارانه آبان ماه ۹۶ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. اعلام زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه ۹۶ بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی‌ یارانه‌ها…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*