خانه / اخبار / زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه اردیبهشت ماه 96

یارانه مرداد ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه نقدی مرداد ۹۷ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

نودمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ مرداد اعلام شده است .

 

یارانه تیر ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیر ۹۷ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ تیر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ تیر اعلام شده است .

 

یارانه اردیبهشت ۹۷

زمان دقیق واریز یارانه نقدی اردیبهشت ۹۷ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه اردیبهشت ۹۷ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

اعلام زمان واریز یارانه نقدی اردیبهشت ۹۷

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی‌ یارانه‌ها که در قالب پیامک برقراری مجدد یارانه به برخی شهروندان ارسال شده، یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی فروردین ۹۷ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷ ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۷ قابل برداشت خواهد شد.

 

زمان دقیق واریز یارانه فروردین ۹۷ :

 

زمان دقیق واریز یارانه فروردین ۹۷ :

 

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، که به تایید شورای نگهبان رسید امسال دولت موظف است که خانوارهایی که سرپرست شان درآمد سالانه آنها بیش از ۳۵ میلیون تومان است باید از دریافت یارانه کنار گذاشته شوند؛ به عبارتی سرپرستان خانواری که درآمد متوسط ماهیانه آنها بیش از سه میلیون تومان است، جایی در بین یارانه بگیران ندارند.

همچنین اکبر ایزدی مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد : تاکنون توسط وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی یارانه سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر که به عنوان افراد غیر نیازمند تشخیص داده شدند از آمار یارانه بگیران حذف شده است که از این تعداد حدود ۸۷۰ هزار نفر به حذف یارانه خود اعتراض کردند که پس از بررسی یارانه حدود ۵۶۱ هزار نفر از معترضان دوباره برقرار شده است.

 

یارانه های ۹۷

یارانه فروردین ماه ۹۷

 

زمان دقیق واریز یارانه فروردین ۹۷ :

هشتاد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به فروردین ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ فروردین ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ فروردین اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه اردیبهشت ۹۷ :

هشتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ اردیبهشت ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ اردیبهشت اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه خرداد ۹۷ :

هشتاد و هشتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به خرداد ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ خرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ خرداد اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه تیر ۹۷ :

هشتاد و نهمین مرحله یارانه نقدی مربوط به تیر ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ تیر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ تیر اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷ :

نودم مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ مرداد اعلام شده است .

 

زمان دقیق واریز یارانه شهریور ۹۷ :

نود و یکم مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریور ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ شهریور ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل برداشت خواهد شد و هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ شهریور اعلام شده است .

 

 


زمان دقیق واریز یارانه مهر ماه ۹۶ :

هشتادمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مهر ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۶ در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ مهر اعلام شده است .

زمان دقیق واریز یارانه آبان ماه ۹۶ :

هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بنابر این گزارش در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۶ در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز ۲۶ آبان اعلام شده است .

زمان دقیق واریز یارانه آذر ماه ۹۶ :

زمان دقیق واریز یارانه نقدی آذر ماه ۹۶ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و دومین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه آذر ماه ۹۶ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

زمان دقیق واریز یارانه دی ماه ۹۶ :

زمان دقیق واریز یارانه نقدی دی ماه ۹۶ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دی ماه ۹۶ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

زمان دقیق واریز یارانه بهمن ماه ۹۶ :

زمان دقیق واریز یارانه نقدی بهمن ماه ۹۶ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم.

هشتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

لازم به ذکر است که مبلغ یارانه بهمن ماه ۹۶ هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همچون ماه گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

یارانه اسفند ماه ۹۶

 

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷

زمان واریز یارانه ۱۳۹۷ + تاریخ های واریز یارانه ۹۷

 

زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷ زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۹۷ یارانه مرداد ۹۷ زمان دقیق واریز یارانه نقدی مرداد ۹۷ به همراه تاریخ دقیق واریز یارانه را برای شما دنبال کنندگان تاریخ و زمان واریز یارانه هر ماه را آورده ایم. نودمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مرداد ماه ، ساعت ۲۴ امشب (۲۶ مرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. گفتنی است ساعت ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ این مبلغ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود. بنابر این گزارش درسال ۹۷ روز ۲۶ واریز می شود و روز ۲۷ قابل…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 3.54 ( 4 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*