خانه / اخبار / حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور! ,لاوفور, حمایت شبکه های عربی از تراکتور,شعار هواداران تراکتور!,کاریکتور خلیج فارس,خبرهای ایران

نیکول تنوری ، گوینده العربیه

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

شبکه العربی با انتشار ویدئو شعار هواداران تراکتور (شعار خلیج عربی) از انها تقدیر کرد و گفت: مردم ایران میدانند که نام واقعی این خلیج “خلیج عربی است” (!!!)

عواقب شعار خلیج عربی هواداران تراکتور

عواقب سر دادن شعار مجعول در دیدار استقلال و تراکتورسازی از سوی هواداران تیم تراکتور برای تیم تبریزی گران تمام خواهد شد.

در آن دیدار که با برتری دو بر یک تراکتورسازی به پایان رسید جمعی از هواداران منتسب به این تیم شعارهای قومیتی سر دادند. سر دادن شعار خلیج ع.ر.ب.ی اما از سوی رسانه های عرب زبان هم مورد توجه قرار گرفت، از الوکره گرفته تا الکاس. این اتفاق رضایت این رسانه ها را فراهم آورده است. بالاخره برخی از اهداف آنها در رابطه با خلیج فارس برآورده شده است. عواقب سنگینی در انتظار تراکتورسازی است. چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

کاریکتور خلیج فارس

حمزه صفری عضو تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و همچنین کارشناس روابط بین المللی و حقوق قضایی در این رابطه گفت: «شعاری که در ورزشگاه آزادی سر داده شد مصداق کامل و بارز هتک حرمت و حیثیت است و می تواند از جنبه های گوناگونی مورد بررسی حقوقی قرار بگیرد. حساسیت های این موضوع از جنبه های جامعه شناسی نیز بالاست و حتی بیشتر از شعارهای ناپسند دیگر که در سایر ورزشگاه ها سر داده می شود فضایی منفی ایجاد می کند.»

وی عنوان کرد: «با استناد به مفاد حقوقی و بندهای مختلف نخستین نتیجه گیری که حاصل می شود محرومیت تراکتورسازی از حضور تماشاگران در بازی خانگی است. اینکه چند جلسه محرومیت در انتظار تماشاگران باشد منوط به تحقیقات بیشتر و بررسی گزارش های تهیه شده در اینباره است.»

این کارشناس حقوقی خاطرنشان کرد: «جلسه رسیدگی به این موضوع تشکیل خواهد شد، اما در این رابطه با توجه به حساسیت موضوع تحقیق بیشتری لازم است تا پس از آن تاریخی را برای تشکیل جلسه در نظر بگیریم. یکی از بدیهی ترین اقدام ها شناسایی افرادی است که مشوق سردادن شعارهای قومیتی در ورزشگاه بوده اند. »

 واکنش بادیگارد سابق جنیفرلوپز به شعار “خلیج عربی” در ورزشگاه آزادی

احمد ایراندوست صفحه اینستاگرام خود را با عکس زیر به روز کرد.

%image_alt%

 

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور!

منبع: مراحم

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور! ,لاوفور, حمایت شبکه های عربی از تراکتور,شعار هواداران تراکتور!,کاریکتور خلیج فارس,خبرهای ایران

حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور! حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور! حمایت شبکه های عربی از شعار هواداران تراکتور! شبکه العربی با انتشار ویدئو شعار هواداران تراکتور (شعار خلیج عربی) از انها تقدیر کرد و گفت: مردم ایران میدانند که نام واقعی این خلیج “خلیج عربی است” (!!!) عواقب شعار خلیج عربی هواداران تراکتور عواقب سر دادن شعار مجعول در دیدار استقلال و تراکتورسازی از سوی هواداران تیم تراکتور برای تیم تبریزی گران تمام خواهد شد. در آن دیدار که با برتری دو بر یک تراکتورسازی…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*