خانه / عکس هنرمندان / تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی  Dayna Hakimi بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده میکنید دایانا حکیمی متولد ۱۳۷۳ در تهران میباشد که همانند پدرش در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در چند نقش کوتاه مقابل دوربین ظاهر شده است.

دانیال حکیمی متولد ۱۳۴۲ در شاهرود میباشد او یک دختر به نام دایانا دارد که تصاویری از او را در ادامه مطلب مشاهده میکنید.

دایانا حکیمی Dayna Hakimi دختر دانیال حکیمی

 

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی بازیگر کشورمان با انتشار تصاویری از چهره و تیپ جدید صفحه شخصی خودش را بروز کرد .

دایانا حکیمی فرزند دانیال حکیمی بازیگر کشورمان می باشد.

دایانا حکیمی نیز مانند پدرش در زمینه بازیگری فعالیت می کند.

بازیگران زیادی هستند که به سبب شغل پدر و مادرشان وارد عرصه هنر شدند و چه بسا در این راه خوش درخشیده اند و برای خود تبدیل به بازیگران حرفه ای شده اند گذاشتن جا بر جای پای پدر و مادر امری عادی است و بسیارند کسانی که شغل آبا و اجدادی شان را ادامه می دهند و در عالم بازیگری هم به همین منوال است و ما نمونه های زیادی داریم برای مثال برزو و بهار ارجمند پسر و دختر انوشیروان ارجمند ، مهراوه و ملیکا شریفی نیا دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان ، نیکی مظفری دختر مجید مظفری ، پندار اکبری پسر عبدالرضا اکبری و …. را می توان نام برد.

دایانا حکیمی نیز از همین قاعده تبیعت می کند و تصمیم بر ادامه دادن راه پدرش دانیال حکیمی دارد ، دایانا حکیمی و دانا حکیمی دختر و پسر دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون هستند که اخیرا با بازی در چند سریال تلویزیونی فعالیت هنری خود را آعاز کرده اند . با ما همراه باشید تا کارنامه هنری دایانا حکیمی را بررسی کنیم.

این بازیگر ۲۳ ساله عکس هایی از چهره خودش را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی

 

بیوگرافی دایانا حکیمی, بیوگرافی دیانا حکیمی, تیپ دیانا حکیمی, دایانا حکیمی, دختر دانیال حکیمی, عکس جدید دیانا حکیمی, عکس های دختر دانیال حکیمی

تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی تیپ دایانا حکیمی |بیوگرافی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی دایانا حکیمی دختر دانیال حکیمی  Dayna Hakimi بازیگر سینما و تلویزیون را مشاهده میکنید دایانا حکیمی متولد ۱۳۷۳ در تهران میباشد که همانند پدرش در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد و در چند نقش کوتاه مقابل دوربین ظاهر شده است. دانیال حکیمی متولد ۱۳۴۲ در شاهرود میباشد او یک دختر به نام دایانا دارد که تصاویری از او را در ادامه مطلب مشاهده میکنید. دایانا حکیمی Dayna Hakimi…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.43 ( 2 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*