خانه / عکس افراد مشهور / بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

 

امانوئل همسر ماکرون

عکس و بیوگرافی امانوئل ماکرون همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه که ۲۵ سال اختلاف سنی بین این دو زوج یعنی امانوئل و مکرون که جنجال زیادی به پا کرده است.

امانوئل ماکرون یکشنبه شب به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه معرفی شد. او با ۳۹ سال سن جوانترین رئیس جمهور این کشور شناخته شد. اما این تنها نکته جالب در مورد وی نیست. منتخب فرانسوی ها همسری دارد که ۲۵ سال از خودش بزرگتر است. بریژیت نام همسر اوست که زمانی معلم ادبیات او در دبیرستان بوده است. وقتی امانوئل ماکرون ۱۵ سال داشت به معلمش علاقه مند شد. خانواده اش با این رابطه مخالف بودند و حتی به بریژیت چندین بار تذکر دادند که از فرزندشان دوری کند اما رابطه آنها همچنان ادامه یافت تا اینکه در سال ۲۰۰۷ رسما با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسهعکس و بیوگرافی امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

در آن زمان معلم ادبیات ماکرون همسر و سه فرزند داشت اما به خاطر ماکرون از همسرش جدا شد. تنها پسر او به نام سباستین ۲ سال از ماکرون بزرگتر است. فرزند دومش همسن ماکرون است و در هنگام آشنایی مادرش با وی همکلاس او بوده است. دختر کوچک بریژیت هم ۳۰ سال دارد و به عنوان یک وکیل در فعالیتهای تبلیغاتی ماکرون نقش زیادی داشت.

عکس و بیوگرافی امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

حالا که ماکرون در انتخابات پیروز شده بریژیت بانوی اول فرانسه لقب خواهد گرفت. او حساسیت زیادی روی همسرش دارد و همه جا او را همراهی می کند.در دوران وزارت ماکرون این همسرش بود که برنامه های ملاقاتش را تنظیم و در جلساتش به همراه او شرکت می کرد.

عکس و بیوگرافی امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

خانواده همسر ماکرون متمول بودند. آنها شش خواهر و برادر بودند که بریژیت کوچکترین آنها بود. کارخانه شکلات سازی پدرش در شمال فرانسه بسیار معروف بود. این کارخانه اکنون توسط یکی از نوه های بریژیت اداره می شود. همسر ماکرون مادربزرگ ۷ نوه است. آنها پس از ازدواج تصمیم گرفتند بچه دار نشوند. حالا می توان گفت پس از سارکوزى که با مدل ایتالیایى ازدواج کرد که از خودش ۱۰ سانت بلندتر بود، اولاند که با بانوى اول صرفا دوست بود و ازدواج نکرد! حالا ماکرون با ۲۵ سال فاصله سنی با همسرش، در کاخ الیزه خبرساز شده است.

دانلود فیلم

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه

برترینا

بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه بیوگرافی و عکسهای امانوئل همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه   امانوئل همسر ماکرون عکس و بیوگرافی امانوئل ماکرون همسر ماکرون رئیس جمهور جدید فرانسه که ۲۵ سال اختلاف سنی بین این دو زوج یعنی امانوئل و مکرون که جنجال زیادی به پا کرده است. امانوئل ماکرون یکشنبه شب به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه معرفی شد. او با ۳۹ سال سن جوانترین رئیس جمهور این کشور شناخته شد. اما این تنها نکته جالب در مورد وی نیست. منتخب فرانسوی ها همسری دارد که ۲۵ سال از خودش بزرگتر است. بریژیت…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 1.8 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*