خانه / عکس افراد مشهور / بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

بدل چهره های مشهور

امروزه یکی از راه های مشهور شدن در بین رسانه این است که اگر ته چهره ای شبیه افراد مشهور دارید را با کمی دستکاری خود به چهره آن شخصیت نزدیک تر کنید.

بدون شک همه افراد ته چهره ای شباهت با افراد و شخصیت های معروف دارند بعضی از این شباهت نهایت استفاده را میکنند و برای خود هوادارانی به دست می آورند.

نمونه بارز این موضوع رضا پرستش است که با تغییر چهره خود به لیونل مسی به جایگاهی رسیده که خود لیونل مسی هم در صف انتظار برای سلفی گرفتن با او مانده!

بدل ایرانی مسی کاری کرد که همه افرادی که یک مقدار شباهت با شخصیت معروفی دارند به فکر این بیافتند که به صورت حرفه ای روی چهره خود کار کنند تا شباهت خود را با فرد مشهور بیشتر نمایند.

پ.ن: ما هم جلوی آینه رفتیم و چهره خود را برانداز کردیم ولی تنها شباهت ما با افراد مشهور دماغ‌مان بود که شبیه اسحاق جهانگیری بود!

در ادامه بدل عادل فردوسی پور در کنار رضا پرستش بدل مسی را مشاهده میکنید.

بدل عادل فردوسی پور و بدل مسی

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس

 

عکس بدل عادل فردوسی پور و بدل مسی کنار هم

 

بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس بدل عادل فردوسی پور همراه بدل مسی +عکس بدل چهره های مشهور امروزه یکی از راه های مشهور شدن در بین رسانه این است که اگر ته چهره ای شبیه افراد مشهور دارید را با کمی دستکاری خود به چهره آن شخصیت نزدیک تر کنید. بدون شک همه افراد ته چهره ای شباهت با افراد و شخصیت های معروف دارند بعضی از این شباهت نهایت استفاده را میکنند و برای خود هوادارانی به دست می آورند. نمونه بارز این موضوع رضا پرستش است که با تغییر چهره خود به لیونل مسی به…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*