خانه / اخبار / آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

معدن زغال سنگ

آخرین آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان ۱۴ اردیبهشت ۹۶ که مدیر کل بحران استان گلستان با تایید فوت ۲۱ معدنچی نسبت به نجات سایر محبوس شدگان ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا، صادق علی مقدم مدیر کل بحران استان گلستان با تایید فوت ۲۱ نفر در معدن زمستان یوت گفت:‌ همکاران ما به عمق ۱۲۰۰ متری تونل که انفجار آن را به دو بخش تقسیم کرده بود رسیدند و در بخش اول که موفق به بررسی آن شدیم به علت انفجار شدید و درجه بالای مونواکسید کربن ۲۱ نفر از معدنچیان جانشان را ازدست دادند.

مدیر کل بحران استان گلستان ادامه داد: تا شناسایی همه عزیزان کارمان را ادامه می‌دهیم و دستگاه‌های جدیدی هم آمده‌اند تا پیش روی سریع‌تر انجام شود و بتوانیم با هوادهی مونواکسید موجود در تونل را خالی کنیم و به عمق بالاتر ورود کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به زنده ماندن سایر معدنچیان گفت: باتوجه به اینکه انفجار در بخش اول صورت گرفته است این احتمال وجود دارد که در قسمت‌ های انتهایی اکسیژن بیشتری وجود داشته باشد و بتوانیم معدنچیان را نجات دهیم.

مقدم عنوان کرد: پس از رخ دادن انفجار به دلیل فضای احساسی تعدادی از عزیزان که همکارانشان در تونل مانده بودند برای امداد نجات وارد شدن که بخشی از آن‌ها دچار حاثه شدند بر اساس آخرین آمار حدود ۳۲ تا ۳۵ نفر در آن‌جا مبحوس شدند که ۲۱ نفرشان فوت کردند.

دانلود فیلم

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان

منبع: برترینا

آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان معدن زغال سنگ آخرین آمار کشته های معدن زغال سنگ آزادشهر گلستان ۱۴ اردیبهشت ۹۶ که مدیر کل بحران استان گلستان با تایید فوت ۲۱ معدنچی نسبت به نجات سایر محبوس شدگان ابراز امیدواری کرد. به گزارش ایسنا، صادق علی مقدم مدیر کل بحران استان گلستان با تایید فوت ۲۱ نفر در معدن زمستان یوت گفت:‌ همکاران ما به عمق ۱۲۰۰ متری تونل که انفجار آن را به دو بخش تقسیم کرده بود رسیدند و در بخش اول که موفق به بررسی آن شدیم به علت…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*