خانه / اخبار / کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی

کامنت جنجالی و انتقادی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی در اینستاگرام که علی کریمی به خاطر شرایط خوزستان به حسن روحانی انتقاد کرد. بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که دو روز قبل در پست اینستاگرامی خود خواستار بهبود شرایط و کمک به خوزستان شده بود این بار در پیج رییس جمهور به صورت کامنتی تند مطالبه اش را مطرح کرد.

کریمی روز قبل در پستی اینستاگرامی از رییس سازمان محیط زیست خواسته بود که اگر نمی تواند کاری برای مردم بکند استعفا بدهد و برود. پست اینستاگرامی علی کریمی البته کامنت هایش بسته بود که جلوی هر گونه توهین گرفته شود. اونوشته بود:«خدا خدا خدایا برس به فریادشاز دست ما که جز دعا و همدردى کارى بر نمیادخانم ابتکار این مطلب دکتر شریعتى رو خوندى جایى!! اگر نمیتوانى خدمت کنى برو تا خیانت نکنى !!؟؟»

شماره ۸ سابق تیم ملی فوتبال ایران اما ۲۴ ساعت دوام نیاورد در ساعات پایانی روز شنبه وقتی با پست اینستاگرامی رییس جمهور در مورد خوزستان مواجه شد یک کامنت شدید الحن برای رییس جمهور نوشت :«دکتر روحانى کاش اون ابتکارتون حداقل واسه حفظ ظاهر هم شده با گذاشتن یک پست با مردم خوزستان یه همدردى میکردن، کار دیگه که انتظارى نمیره!!!! کاش از کسایى استفاده کنید که دلسوز باشن ، خیلى زود دیر میشه دکتر، بزارین مردمى که به شما راى دادن بابت راى شون سر خورده نشن، یه تجدید نظر روى افراد اطرافتون بکنین، کار را دست کاردان بسپارید، حتماً لطفاً»

درخواست علی کریمی برای پست اینستاگرامی رییس سازمان محیط زیست اما یک روز قبل انجام شده بود . جایی که معصومه ابتکار اقدامات دولت در مورد خوزستان را توضیح داده بود.

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی,کامنت علی کریمی,انتقاد علی کریمی از روحانی,علی کریمی,کامنت جنجالی علی کریمی,کامنت علی کریمی زیر پست روحانی,اخبار,سیاسی,ورزشی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

کامنت علی کریمی در پست اینستاگرامی رییس جمهور با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد و تعداد زیادی از حاضران در پیج رییس جمهور از علی کریمی به خاطر کامت اش تشکرکردند. آنها پست علی کریمی را در صفحه رییس جمهور یک اقدام شجاعانه می دانستند. هرچند که تعدادی کم از کاربران هم به کریمی به خاطر تندی کامنت اش ، چک نکردن صفحه اینستاگرامی معصومه ابتکار وو نداشتن دانش سیاسی انتقاد کرده بودند.

پست اینستاگرامی رییس جمهور در مورد خوزستان در کمتر از ۴ ساعت به ۳۵ هزار لایک و ۲۲۰۰ کامنت رسیده بود. اعدادی که خیلی برای صفحه رییس جمهور مرسوم نیستند. مخصوصا که بدانیم برخی پست های اینستاگرامی رییس جمعور در طول یک تا چند روز به این تعداد لایک می رسند و البته تعداد کامنت های پست هم به دلیل تقدیر از علی کریمی حسابی تغییر کرده بود.پرلایکک ترین پست رییس جمهور در ۵ هفته گذشته مربوط به وفات آیت الله هاشمی است که ۱۰۴ هزار لایک دارد و ۲۹۰ هزار کامنت اما پست خوزستان به دلیل حساسیت ماجرا و البته سیل هواداران کریمی در ساعاتی کم به کامنت های پست پر طرفدار رییس جمهور نزدیک شده است.

صفحه رسمی رییس جمهور در اینستاگرام ۹۵۱ هزار فالوور دارد، صفحه معصومه ابتکار ۱۳۴ هزار فالوور و صفحه علی کریمی ۲میلیون فالوور.علی کریمی یکی از حامیان دولت روحانی در ورزش به حساب می آید که پیش از این نظرات غیرفوتبالی دیگری را هم در مورد رییس جمهور سابق ایران اعلام کرده بود.

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی

برترینا

کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی کامنت جنجالی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی کامنت جنجالی علی کریمی کامنت جنجالی و انتقادی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور حسن روحانی در اینستاگرام که علی کریمی به خاطر شرایط خوزستان به حسن روحانی انتقاد کرد. بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که دو روز قبل در پست اینستاگرامی خود خواستار بهبود شرایط و کمک به خوزستان شده بود این بار در پیج رییس جمهور به صورت کامنتی تند مطالبه اش را مطرح کرد. کریمی روز قبل در پستی اینستاگرامی از رییس سازمان محیط زیست خواسته بود…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*