خانه / اخبار / مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر 8 ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

پارسا قندی

گم شدن پارسا قندی پسر ۸ ساله ۱۱ تیر ۹۶ در جاده هراز پارسا قندی هشت ساله دومین فرزند خانواده‌ای از استان فارس که ساکن حومه تهران مفقود شد….تیرماه سال جاری برای تعطیلات تابستانی عازم شمال می‌شوند که در مسیر بازگشت حین توقف در محدوده رود هراز – لاریجان پارسا مفقود می‌شود!

همزمان با جستجوها در محدوده رود هراز در پی احتمال غرق‌شدن کودک، احتمال ربوده‌شدن وی توسط یک راننده پراید نیز مطرح شد!

نزدیک به یکماه است که این خانواده چشم انتظار کودکشان هستند!

اگرچنان‌چه این کودک را دیده اید با ۱۱۰ تماس بگیرید یا با اینجانب در تماس باشید. شماره خانواده کودک نزد اینجانب محفوظ است.

محسن قندی؛ پدر پارسا درباره جزئیات مفقود شدن پسرش گفت: بعدازظهر روز ۱۱ تیرماه جاری همراه با خانواده‌ام از سفر شمال به تهران بازمی‌گشتیم که بعد از تونل وانا، حوالی امام‌زاده هاشم در مکانی به نام نقشه‌شاه در نزدیکی رودخانه برای صرف غذا توقف کردیم، درحال آماده کردن غذا بودیم که خواهرم سراغ پارسا را گرفت، پارسا کمی دورتر از مکان توقف ما در جایی که دو خودروی دیگر نیز توقف کرده بودند،‌ مشغول بازی بود اما به یک‌باره ناپدید شد و هرچه جست‌وجو کردیم پیدا نشد، من و خانواده‌ام هر چه توان داشتیم در اطراف و در رودخانه دنبال پارسا رفتیم اما اثری از او نبود در همین حین با امدادگران هلال احمر و مأموران پاسگاه گزنگ نیز تماس گرفتیم که آنها به سرعت خودشان را به محل حادثه رساندند.

 

گم شدن پارسا قندی پسر 8 ساله در جاده هراز + عکس

گم شدن پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

 

منبع: برترینا

 

گم شدن پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس

مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس مفقودی پارسا قندی پسر ۸ ساله در جاده هراز + عکس پارسا قندی گم شدن پارسا قندی پسر ۸ ساله ۱۱ تیر ۹۶ در جاده هراز پارسا قندی هشت ساله دومین فرزند خانواده‌ای از استان فارس که ساکن حومه تهران مفقود شد….تیرماه سال جاری برای تعطیلات تابستانی عازم شمال می‌شوند که در مسیر بازگشت حین توقف در محدوده رود هراز – لاریجان پارسا مفقود می‌شود! همزمان با جستجوها در محدوده رود هراز در پی احتمال…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*