خانه / اخبار / آن مرد با اسب آمد / «دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما

آن مرد با اسب آمد / «دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما

آن مرد با اسب آمد / «دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما

دورهمی

برنامه تلویزیونی «دورهمی» در شب گذشته میزبان خشایار اعتمادی، امین حیایی و امید روحانی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ تب بازیگری و شهرت موضوعی است که در شب گذشته پایش به «دورهمی» باز شد و مهران مدیری برنامه را با اجرای استنداپ کمدی پیرامون شهرت و استعداد بازیگری آغاز کرد و سپس خشایار اعتمادی را برای اجرای قطعه‌ای موسیقایی با مضمون علی‌ ابن‌ ابی‌طالب (ع) به روی صحنه دعوت کرد و بعد از آن به گفتگو با این خواننده پاپ کشورمان نشست.

خشایار اعتمادی در ابتدای صحبت‌های خود با تبریک اعیاد ماه رجب از آغاز فعالیت خود در سن ۵ سالگی گفت و اینکه در خانواده‌ای بزرگ شده که همه اهل موسیقی بودند و باعث تشویق روز‌افزون اعتمادی شدند.

اعتمادی در ادامه به رشته تحصیلی خود اشاره کرد و گفت: من اقتصاد خواندم و رشته دانشگاهی‌ام را به خاطر پدر و خانواده‌ام انتخاب کردم و در اینجا می‌گویم که هیچ وقت نمرات و معدل خوبی نداشتم و به جای درس خواندن آواز و شعر می‌خواندم.

خواننده آلبوم موسیقی «تو محکومی به برگشتن»، با بیان اینکه مسیر سختی را طی کرده تا چهره مشهوری در عرصه موسیقی شود، اظهار داشت: اکثر مردم من را با اجرای قطعه آهنگ «مردی می‌آید زخورشید» در سال‌های ۷۶، ۷۵ در نیمه شعبان شناختند و بعد از آن هم چند قطعه آهنگ خوانده بودم که در بازار فروش رفت.

 

وی ادامه داد: یک شب برف می‌آمد و برنامه‌ای به عنوان موسیقی‌های درخواستی از رادیو پخش می‌شد، آن شب رو به آسمان کردم و گفتم: «خدایا! میشه زمانی یک نفر آهنگ‌های من را درخواست کند» و بعد از آن روز وقتی رفتم دفتر موسیقی، روابط عمومی از آمار بالای درخواست قطعه «مردی می‌آید ز خورشید» خبر داد و همان جا شکر خدا را به جا آوردم.

اعتمادی با بیان اینکه رسیدن به شهرت و محبوبیت عنایت خداست، بیان کرد: رسیدن به مقام و شهرت سه مرحله دارد. در قدم اول تکبر می‌آورد و به خود مغرور می‌شویم. در گام بعدی تواضع و فروتنی در انجام کار می‌آورد و نهایتا اینکه در مقابل دیگران به جایی می‌رسیم که می‌گوییم ما هیچ هستیم و قدرت الهی فراتر از این حرف‌هاست.

خواننده پاپ کشورمان افزود: بین خوانندگی و شهرت به طور حتم خوانندگی را انتخاب می‌کنم و این بحثی طبیعی است که هر جایگاهی شهرت و محبوبیت به همراه دارد و در هر حرفه و سیطره‌ای حاشیه‌هایی برای هر فرد به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ قطعات خوبی ساخته و خوانده شد، بیان کرد: اکثر قطعه‌های موسیقی در سال ۹۴ خوب بود اما خودم به شخصه تک آهنگ گروه چارتار با نام «باران تویی» را خیلی دوست دارم و همه مردم هم آن را زمزمه می‌کنند.

در ادامه برنامه پس از گفتگوی خشایار اعتمادی در برنامه تلویزیونی «دورهمی»، مهران مدیری دوباره با اجرای استنداپ کمدی از موضوع تب بازیگری و عشق شهرت گفت و میزبان امید روحانی منتقد، نویسنده، بازیگر و البته دکتر بیهوشی شد.

 

اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,دورهمی

 

امید روحانی پس از ورودش به صحنه «دورهمی» در تعریفی از استاندارد منتقدان گفت: نقد این روزها در عرصه سینما معانی مختلفی به خود گرفته است، اما در اصل در سینما نقد یعنی اینکه در گام اول اثر هنری را مورد ارزیابی قرار دهیم و سپس با دیگر کارهای صاحب اثر مقایسه کنیم و در پایان شیوه ارتباط برقرار کردن با مخاطب را تحلیل کنیم که البته در حال حاضر بعضی از دوستان هستند که فقط به دیده‌شدن و یا دیده نشدن آثار توجه می‌کنند.

وی ادامه داد: نسل قبل از من جمشید ارجمند، دوایی و … از منتقدانی بودند که براساس تعریف فوق‌الذکر پیش می‌رفتند اما در حال حاضر تعریفی ساده را برای هر اثر هنری بیان می‌کنند و در اصل دیگر نقد نداریم و تنها تعریفی ساده برای هر کار بیان می‌کنیم.

در پایان صحبت‌های امید روحانی، مهران مدیری با بیان خاطره‌ای از بازی در فیلم سینمایی «دایره‌زنگی» و همکار بودن با امید روحانی گفت و صحبت‌هایش را به اتمام رساند.

 

اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,دورهمی

 

مهران مدیری در ادامه برنامه بدون هیچ اجرای نمایشی، از امین حیایی به روی صحنه دعوت کرد که البته این‌بار امین حیایی با «اسبی سیاه» وارد دکور برنامه شد و به صحبت با آقای کمدین «دورهمی» نشست.

امین حیایی در ابتدای گفتگوی خود از راز ماندگاری جوانی‌اش، پرکاری در عرصه سینما و تلویزیون و عشق رسیدن به شهرت گفت.

وی ادامه داد: از همان اول که به عرصه بازیگری آمدم، فکر شهرت را نکردم. بعدها کم کم بعد از بازی در فیلم سینمایی «کما» و پیش از آن در سریال «آپارتمان» شناخته شدم.

بازیگر فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بیان کرد: همیشه دوست دارم مزرعه و یا زمینی داشته باشم و در آینده بعد از این سال‌ها، از شهر دور شوم اما الان زود است و جا دارم تا سالها بعد در شهر زندگی کنم.

حیایی در پایان صحبت‌های خود به بزرگترین آرزویش اشاره کرد و گفت: بزرگترین آرزوی من همان اتفاقی است که باید در تمام جهان رخ بدهد و دنیا به سوی صلح برود و همه جهان آرام شود.

سپس در پایان برنامه مهران مدیری از امید روحانی به صحنه دعوت کرد تا به همراهی امین حیایی مسابقه تست بازیگری از بین تماشاگران حاضر در استودیو برگزار کنند که البته این مسابقه تنها جنبه سرگرمی داشت و اوقات خوشی را در برنامه «دورهمی» دیشب رقم زد.

گفتنی است؛ این برنامه تلویزیونی در شب گذشته تنها میزبان هنرمندان عرصه سینما بود و بدون هیچ بخش نمایشی با بازی بازیگران الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، سیامک انصاری، مهران رنجبر، شقایق دهقان و امیر مهدی ژوله به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

اخبار فرهنگی و هنری – باشگاه خبرنگاران

 

 

آن مرد با اسب آمد / «دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما

منبع:لاو۴،باشگاه خبرنگاران

بازیگران,سریال,فیلم,گوگوش,جنیفر لوپز,باریگران هالیوود,مهناز افشار,اخبار هنرمندان,اخبار بازیگران,صدا و سیما,فرهنگ و هنر,بازیگران ایرانی,بازیگران زن

آن مرد با اسب آمد / «دورهمی» مهران مدیری با فعالان عرصه سینما برنامه تلویزیونی «دورهمی» در شب گذشته میزبان خشایار اعتمادی، امین حیایی و امید روحانی بود. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ تب بازیگری و شهرت موضوعی است که در شب گذشته پایش به «دورهمی» باز شد و مهران مدیری برنامه را با اجرای استنداپ کمدی پیرامون شهرت و استعداد بازیگری آغاز کرد و سپس خشایار اعتمادی را برای اجرای قطعه‌ای موسیقایی با مضمون علی‌ ابن‌ ابی‌طالب (ع) به روی صحنه دعوت کرد و بعد از آن به گفتگو با این خواننده پاپ کشورمان نشست. خشایار اعتمادی در ابتدای صحبت‌های…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*