خانه / اخبار / محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

محموله پوشاک قاچاق

آیا صاحب محموله پوشاک قاچاق دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش و جوانان بوده است اخیرا آقای محسنی‌ اژه‌ ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان خبر داند.

پوشاک قاچاق متعلق به دختر کدام وزیر بوده است؟! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و خانواده‌ اش در حوزه‌های مختلف برج‌سازی، واردات و …فعالیت دارند. یکی از شرکت‌ های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت ۴۵۸۸۸۹ است که در امر واردات پوشاک فعالیت می‌کند. مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاهه این شرکت (prenatal.ir ) نشان می‌دهد که شرکت مذکور، نمایندگی انحصاری واردات پوشاک ایتالیایی با برند «پریناتال میلان» را در اختیار دارد. اعضای هیئت‌ مدیره این شرکت خانوادگی، آقای وزیر به همراه دختر و همسرش هستند که آقای دانش آشتیانی بعد از تصدی وزارت آموزش‌ و پرورش، همچنان در ترکیب هیئت‌ مدیره اینن شرکت باقی‌مانده است و در آخرین تغییرات این شرکت به تاریخ ۹۵/۱۲/۱۰۰ همچنان عضو هیئت ‌مدیره این شرکت است.

اما سوالی که همچنان باقی ماند این است که این محموله برای دختر کدام یک از وزرای دولت بوده است؟

برای پاسخ به این سوال کافیست نگاهی به وزاری لواسان نشین کنیم.

طبق بررسی ها سه وزیر آموزش و پرورش (فخرالدین احمدی دانش آشتیانی)، راه و شهرسازی ( احمدی آخوندی) و وزیر صنعت، معدن و تجارت (محمدرضا نعمت زاده) سه وزیر دولت روحانی هستند که در منطقه لواسانات شهر تهران ساکن اند. نقشه جغرافیایی خانه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت یازدهم به شرح زیر است.

محموله قاچاق لباس متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

صاحب محموله پوشاک قاچاق دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

خبر واردات قاچاق البسه خارجی در حالی منتشر شد که بنا به ‌تصریح رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک، « قاچاق پوشاک خارجی ۳۸۵ هزار نفر را بیکار کرده است.» اقدام وزیر مذکور غیرقانونی و مغایر با اصل ۱۴۱ قانون اساسی است. با این شرایط آیا روحانی در سال اقتصاد مقاومتی، برای حمایت از تولید و اشتغال، وزیرر خاطی را عزل می‌کند؟! آیا وزیر قانون‌شکن استعفاء می‌ دهد؟!

دانلود فیلم

محموله قاچاق لباس متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟

برترینا

محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟ محموله پوشاک قاچاق متعلق به دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش بود ؟ محموله پوشاک قاچاق آیا صاحب محموله پوشاک قاچاق دختر دانش آشتیانی وزیر ورزش و جوانان بوده است اخیرا آقای محسنی‌ اژه‌ ای در نشست خبری، از کشف پوشاک قاچاق در ویلای لواسان خبر داند. پوشاک قاچاق متعلق به دختر کدام وزیر بوده است؟! فخرالدین احمدی دانش آشتیانی و خانواده‌ اش در حوزه‌های مختلف برج‌سازی، واردات و …فعالیت دارند. یکی از شرکت‌ های خانوادگی ایشان «آمیتیس طراوات کودکی» به شماره ثبت ۴۵۸۸۸۹ است که در امر واردات پوشاک فعالیت…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*