خانه / اخبار / فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه

فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه

فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه

فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه

 

آزادی آزاده نامداری

آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از بازداشت در فرودگاه امام چندی پیش خبرهایی مبهم مبنی بر بازداشت آزاده نامداری در فرودگاه امام خمینی منتشر شده بود در حالی که این مجری تلویزیون «اکنون در تهران و آزاد است».

به گزارش دریافتی خبرنگار انصاف نیوز، با این حال مشکل پیش آمده برای آزاده نامداری در زمان بازگشت از سفر خارجی، در هاله ای از ابهام است.

چندی پیش انتشار عکس هایی از خانم نامداری به صورت بی حجاب در فضایی عمومی در سوییس جنجالی شد.

آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس هایش گفته بود: گناه کسانی است که فیلم را گرفته و منتشر کرده اند، خیلی بیشتر است. او تصریح کرد با تعدادی از محارمم در یک فضای سبز نشسته بودم.

دانلود فیلم آزاده نامداری

 

فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان

فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه فیلم آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از دستگیری در فرودگاه   آزادی آزاده نامداری آزادی آزاده نامداری از زندان بعد از بازداشت در فرودگاه امام چندی پیش خبرهایی مبهم مبنی بر بازداشت آزاده نامداری در فرودگاه امام خمینی منتشر شده بود در حالی که این مجری تلویزیون «اکنون در تهران و آزاد است». به گزارش دریافتی خبرنگار انصاف نیوز، با این حال مشکل پیش آمده برای آزاده نامداری در زمان بازگشت از سفر خارجی، در هاله ای از ابهام است. چندی پیش انتشار عکس هایی از خانم نامداری به…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*