خانه / عکس هنرمندان / عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

بازیگر نقش هدیه در سریال عاشقانه , بازیگران , بیوگرافی , سارا رسول زاده در سریال عاشقانه , عکس بازیگران , فیلمهای سارا رسول زاده

سارا رسول زاده مجری و بازیگر جوان و موفق تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا تبریزی است و ۲۸ سال سن دارد. و در رشته مدیریت صنعتی در حال تحصیلات خود را سپری کرده است.وی ابتدا با اجرای برنامه های تلویزیونی کار تصویری خود را آغاز نمود . سریال پرده نشین بهروز شعیبی نیز اولینن سریال تلویزیونی او بود.

سارا رسول زاده این روزها در سریال عاشقانه در نقش هدیه حضور دارد . سریالی که ستاره های زیادی از سینما و تلویزیون در آن حضورد دارند و وی در کنار انها به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه گفتگو و عکس ها وی را ببینید.

بیوگرافی از زبان خود سارا

من متولد سال ۱۳۶۸ هستم. بچه ی ته تغاری خانه با دو خواهر و یک برادر که رشته هیچ کدام هنر نبوده، یک خواهرم مشغول تحصیل در مقطع دکتری است خواهر دیگرم حقوق می خواند و برادرم مکانیک طبعا با رشد کردن در چنین خانواده ایی من سراغ تحصیل در رشته ی هنر نرفتم و در حال حاضر دانشجوی مدیریت صنعتی هستم، باید بگم که رشته تحصیلی ام را دوست دارم با احترام به تمام کسانی که هنر خوانده اند باور من این است که تحصیل هنر در ایران فایده چندانی ندارد البته نباید از این بگذریم که بچه های گروه هنر فیلم زیاد دیده اند و دایره مطالعاتی شان وسیع است که من سعی می کنم این خلا را با مطالعه شخصی جبران کنم.

اقبال یک هنرمند گاهی براساس سلیقه ی مخاطب رقم می خورد. بازیگر در ایران همیشه باید منتظر باشد و تا یک زمان خاصی روی بورس است، من برای اینکه نمی خواستم به چیزی وابسته باشم رفتم سراغ رشته ایی که از طریق آن بتوان آینده مالی مطمئنی داشت.

ماجرای ازدواج و همسرش

سارا رسول زاده تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. چندی پیش عکسی از وی در کنار مهدی یراحی در سایت ها منتشر شده بود و اعلام شده بود که وی با این خواننده ازدواج کرده است که شایعه ای بیش نبوده است.

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

سارا رسول زاده,بیوگرافی سارا رسول زاده,عکس جدید سارا رسول زاده,جدیدترین عکسهای سارا رسول زاده,ایا سارا رسول زاده ازدواج کرده,عکس شخصی سارا رسول زاده,اینستاگرم سارا رسول زاده,,sara rasoul zadeh,بیوگرافی کامل سارا رسول زاده,تئاتر سارا رسول زاده,تصاویر سارا رسول زاده,درباره سارا رسول زاده,سارا رسول زاده بازیگر سریال پرده نشین,سارا رسول زاده و شیوا ابراهیمی,سن سارا رسول زاده,عکس سارا رسول زاده,عکس سارا رسول زاده و همسرش,فیلم های سارا رسول زاده,نمایش سارا رسول زاده,همسر سارا رسول زاده,عکسهای بازیگران زن,فان جو,thk[,

بیوگرافی سارا رسول زاده +عکس همسرش و ازدواج

از اجرا تا بازیگری

بله حتما؛ من کار بازیگری را با تئاتر عروسکی شروع کردم و از دوران کودکی در این رشته فعال بودم. در دوران دانش‌آموزی و دانشجویی نیز همچنان در زمینه تئاتر فعال بودم تا اینکه برای «وورک شاپ» آقای دکتر رفیعی انتخاب شدم و بهترین کارم نمایش «یرما» نیز به کارگردانی آقای دکتر رفیعی بود که در تماشاخانه «ره » اجرا شد. من دو سال با دکتر رفیعی همکاری کردم و به جرات می‌توانم بگویم در حال حاضر بهترین کارگردان تئاتر ایران است.

من در زمینه اجرا نیز تجاربی دارم و اجرا در تلویزیون را نیز با همکاری خانم بهبودی در شبکه دو و در برنامه‌ای زنده تجربه کرده‌ام. شخصا اجرا را دوست دارم و بسیار مایل بودم کار در این فضا را تجربه کنم چون فکر می‌کردم کار سخت و جذابی است اما اجرا هرگز دغدغه اصلی من نبود و از آن به عنوان سکوی پرتاب برای بازیگری استفاده نکردم و پس از کار اجرا باز هم به دنیای تئاتر بازگشتم.

 

سارا رسول زاده,بیوگرافی سارا رسول زاده,عکس جدید سارا رسول زاده,جدیدترین عکسهای سارا رسول زاده,ایا سارا رسول زاده ازدواج کرده,عکس شخصی سارا رسول زاده,اینستاگرم سارا رسول زاده,,sara rasoul zadeh,بیوگرافی کامل سارا رسول زاده,تئاتر سارا رسول زاده,تصاویر سارا رسول زاده,درباره سارا رسول زاده,سارا رسول زاده بازیگر سریال پرده نشین,سارا رسول زاده و شیوا ابراهیمی,سن سارا رسول زاده,عکس سارا رسول زاده,عکس سارا رسول زاده و همسرش,فیلم های سارا رسول زاده,نمایش سارا رسول زاده,همسر سارا رسول زاده,عکسهای بازیگران زن

آیا الگویی برای بازیگری دارید؟

الگو ندارم زیرا معتقدم در هنر نباید کسی را الگو قرار داد، هنر برای زنده ماندن نیاز به زایش و کار نو دارد. اما بازیگر مورد علاقه زیاد دارم؛ فاطمه معتمد آریا، رویا تیموریان، گلشیفته فراهانی، ریما رامین فر، مریم سعادت و تمام بازیگرهایی که به واسطه ی چهره مطرح نشده اند را دوست دارم. در ایران همه دنبال چهره هستند و به طرز عجیبی صورت ها شبیه به هم شده. از بازیگران مرد نیز سیامک صفری، فرهاد اصلانی، حمید فرخ نژاد، پرویز پرستویی، علی سرابی، احمد مهران فر را دوست دارم.

به نظر شما چهره مجری و طرز لباس پوشیدنش در کیفیت اجرا چقدر مهم است؟

به نظر من چهره آنقدر مهم نیست مهم توانمندی یک مجری است. اپرا گِیل وینفری از مشهورترین مجری های جهان از دید برخی شاید به لحاظ زیبایی یک زن معمولی باشد اما این مجری با خلاقیت خود به ملکه میزگردها بدل شد، بنابراین توانمندی یک مجری فقط بسته به ظاهر او نیست.

بیوگرافی سارا رسول زاده +عکس همسرش و ازدواج

سارا رسولی زاده – محسن کیایی

سارا رسولی زاده – محسن کیایی

سارا رسول زاده در اینستاگرام instagram  و سایر شبکه های اجتماعی صفحه ای ندارد.

از برنامه های تلویزیونی سارا رسول زاده می‌توان به ” زنده رود “، “ترمه و طلا “، “آفتاب گردان”، “سپید پررنگ ” از شبکه دو و “دوستان” از شبکه جام جم و برنامه “مثبت من” از شبکه تهران اشاره کرد. او همچنین در تئاترهای “یرما” و “خاطرات و کابوس های یک جامه دار…” از دکترعلی رفیعی است.

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج

اریاپیکس

 

عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج عکسها و بیوگرافی سارا رسول زاده +همسرش و ازدواج سارا رسول زاده مجری و بازیگر جوان و موفق تلویزیون متولد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا تبریزی است و ۲۸ سال سن دارد. و در رشته مدیریت صنعتی در حال تحصیلات خود را سپری کرده است.وی ابتدا با اجرای برنامه های تلویزیونی کار تصویری خود را آغاز نمود . سریال پرده نشین بهروز شعیبی نیز اولینن سریال تلویزیونی او بود. سارا رسول زاده این روزها در سریال عاشقانه در نقش هدیه حضور دارد . سریالی که ستاره های زیادی از سینما و…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: 2.7 ( 1 رای)

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*