خانه / اخبار / سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

 رئیس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با تاسیس سامانه الکترونیکی طلاق هر کدام از زوجین ملزم هستند تا قبل از طرح دادخواست طلاق در دادگاه ها در این سامانه ثبت نام کرده مورد هدایت تیم های تخصصی قرار گیرند.

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

فرزانه امیر یزدانی با اشاره به فعالیت و کارکرد سامانه الکترونیکی طلاق در کشور، گفت: دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با ارائه طرح «مداخله در امور خانواده به منظور کاهش طلاق» در سال ۱۳۸۱ و با همکاری قوه قضاییه سعی در کنترل و کاهش آمار طلاق در جامعه ایران داشت.

وی در خصوص قانون Law حمایت از خانواده اظهار داشت: سازمان بهزیستی پس از تصویب قانون حمایت از خانواده به واسطه مراجعه تمامی طلاق های توافقی به تیم های مشاوره مستقر در دادگاه های خانواده مورد هجمه پرونده های بسیاری قرار گرفت.

رئیس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مشاوره های بعد از طرح دادخواست طلاق به زوجین روند مطلوب و تاثیرگذاری ندارند، عنوان کرد: با تاسیس سامانه الکترونیکی طلاق هر کدام از زوجین ملزم هستند تا قبل از طرح دادخواست طلاق در دادگاه ها در این سامانه ثبت نام کرده مورد هدایت تیم های تخصصی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه طرفین طلاق با ثبت نام در سامانه الکترونیکی طلاق به طور اجباری مورد مشاوره قرار می گیرند، به طوری که قبل از جلسه مشاوره قانونا اجازه طلاق نخواهند داشت، در خصوص هدف سامانه الکترونیکی طلاق توضیح داد: سامانه الکترونیکی طلاق در تلاش است تا طرفین طلاق قبل درگیری با پروسه قضایی و حقوقی، مسایل خانوادگی، شخصی و اجتماعی درون خانواده را حل و رفع کنند.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت در خصوص تعیین وقت در سامانه الکترونیکی طلاق، گفت: طرفین طلاق حداکثر تا یک روز پس از ثبت نام در این سامانه به جلسه مشاوره دعوت شده و مورد مشاوره قرار می گیرند.

رئیس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه تاکید داشت: سازمان بهزیستی کشور با همکاری قوه قضاییه در تلاش است تا پایان سال جاری در ۱۱ استان کشور سامانه الکترونیکی طلاق را تاسیس کرده و به ارائه ی خدمات بپردازد

 

راه‌اندازی سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست

سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست سامانه طلاق | الزام ثبت‌نام در سامانه طلاق قبل از دادخواست  رئیس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با تاسیس سامانه الکترونیکی طلاق هر کدام از زوجین ملزم هستند تا قبل از طرح دادخواست طلاق در دادگاه ها در این سامانه ثبت نام کرده مورد هدایت تیم های تخصصی قرار گیرند. فرزانه امیر یزدانی با اشاره به فعالیت و کارکرد سامانه الکترونیکی طلاق در کشور، گفت: دفتر امور آسیب…

بررسی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*